דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה ההמשך של מהפך ההסתדרות 

מאת    [ 11/11/2005 ]

מילים במאמר: 567   [ נצפה 3478 פעמים ]

יו"ר מפלגת העבודה , עמיר פרץ , אשר סיים רשמית את התואר היו"ר הנכנס , מתחיל לייצב לידו את המקורבים שלו הגדולים ביותר עוד מימיה הטובים של "עם-אחד" 'ז"ל' וזה אומר שהמשמעות היא מפלגת העבודה הופכת להיות ההסתדרות הכללית בימיה 'הטובים' של עמיר פרץ לאחר תקופת הברפלד ורמון ובייחוד ובעיקר לאחר חיים רמון. עמיר פרץ יפעל מהרגע שנתנו לו את המנדט לעשות כול מה שמתחשק לו שהוא ירגיש כמובן בטוח בזה במפלגה וזאת אומרת למנות מקורבים , וועדי עובדים ועוד אלף ואחת אנשים מכול מקום ומקום המתקשרים להסתדרות כדי לייצב את כוחו .

עמיר פרץ צפוי לקחת עימו את אנשיו בהסתדרות וזה רובם שהיגרו איתו מ'ישראל אחת' לטענתו של ברק ל'עם אחד' 'ז"ל' לתוך ההנהגה הבכירה במפלגת העבודה וזה רק הנאמנים ביותר שלו .


ובין השאר עומד כאן הסמל "הנשי" שיהיה לצידו של עמיר פרץ , מי זו הסמל 'הנשי' לצד עמיר פרץ יש כמה וכמה נשים שמוכנות לקבל את התואר הזה שהלכו עימו לאורך כול הדרך והם :

1. חברת כנסת יולי תמיר
2. חברת כנסת אילנה כהן

דליה איציק שכיהנה עד אתמול כאישה מס' 1 במפלגת העבודה צפויה כול רגע לאבד את מקומה כמס' 1 בנשות העבודה, על התחרות מי תכהן כמס' 1 צפויות להתמודד חברת כנסת יולי תמיר ,לשעבר שרת הקליטה בממשלת ברק , וחברת כנסת אילנה כהן , באה עם עמיר פרץ מהוועד הפועל של ההסתדרות בת"א , מכהנת כיושבת-ראש הסתדרות האחיות . עמיר פרץ לאחר הבגידה של חיים כץ בו ראה לנכון לקחת משהו או ממועצות הפועלים או מהאיגודים המקצועיים שישב מס' 2 אצלו , עמיר פרץ ראה שיש לא מעט איגודים מקצועיים שאינם עוברים עימו ל'עם אחד' 'ז"ל' והיה צריך לחשוב מה הוא עושה ?! הוא ראה לנכון לקחת אישה נאמנה לו , מעדות המזרח , שמבחינה רציונלית תהיה מקובלת עליו והיא אילנה כהן , אילנה כהן מאז כניסתה לכנסת ה-16 לא זזה מעמיר פרץ , אמרה "כן המפקד" על כול דבר שעמיר פרץ אמר לה , תמיד הייתה מאחוריו , תמיד איתו ותמיד ראתה בו את פטרונה הממשי , אילנה כהן איננה פוליטיקאית מ'שחר ילדותה' ומטרתה הייתה כאחות מוסמכת ולפני הבחירות הראשונות שתתמודד בהם באמת לכהן כחברת כנסת ולהראות לאחים ולאחיות חברי ארגונה כי היא עושה למענם דברים ופועלת למען ההסתדרות והסתדרות האחיות לעומתה יש את יולי תמיר , לא כול כך מצליחה ולא כול כך הצליחה להתברג בעשירייה הראשונה של מפלגת העבודה אף פעם ותמיד הייתה בצד בסוף, לא כול כך כריזמטית עם עמדות מאוד לכיוון מרצ/יחד של ביילין וחבריו.

המשותף גם לגב' תמיר וגם לאילנה כהן זה ששתיהן היו בצד , לא רצו את זה או לחילופין לא יכלו להתקדם קדימה ולאחר שעמיר פרץ הכריז מעמדות על ראשות מפלגת העבודה ראו בזה דרך להתקדם קדימה ומשום מה גם צדקו ובייחוד יולי תמיר .
דליה איציק מפנה את מקומה ועמיר פרץ הוא זה שיחליט מי הוא רוצה כמס' 1 ב"עבודה" כאישה, אילנה היקרה מהוועד הפועל של ההסתדרות וחברה טובה משם ?! או את שרת הקליטה לשעבר ממשלת ברק,יולי תמיר, חברות חדשה מאוד ,ללא התנסות ,ללא נאמנות והמון הימור בקטע הזה , כפי שאני מזהה את עמיר פרץ הוא איש שאיננו אוהב לקחת הימורים ! ולכן תבינו מה תהיה הבחירה במידה והבחירה של פרץ תרצה להמשיך בפוליטיקה שהוא עצמו הכניס אותה או שמה הוא יחליט בעצם לאחר התוצאה שזעזעה את מפלגת העבודה להמר על הצד השני בין הנשים שלו.

ולכן רק עמיר פרץ יחליט מי היא האישה הראשונה של המהפך! מי היא מס' 1 במפלגת העבודה של עמיר פרץ וכולי תקווה שמר פרץ לא יהפוך את זה לאגומניה פוליטית בתוך המפלגה כאשר הוא יכניס בתוכה את הרוח החיה של "עם אחד" ז"ל , כולי תקווה שלא! כי אז אנחנו באמת בצרות .
רועי גולדשלגר : מתמחה בענייני גרמניה , לשעבר,שגריר כנסת צעירה, חבר נוער העבודה .



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב