מהו אתר השוואה או אתר מרכז (אינטגרטור) ומה תפקידו?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מהו אתר השוואה או אתר מרכז (אינטגרטור) ומה תפקידו? 

מאת    [ 15/11/2012 ]
מילים במאמר: 414   [ נצפה 1064 פעמים ]

 
 

מהו אתר השוואה או אתר מרכז (אינטגרטור ) ומה תפקידו?

בשנים האחרונות עקב מהפכת האינטרנט והאפשרויות הבלתי מוגבלת לרכוש שירותים ומוצרים באמצעות האינטרנט, התחילו לעלות לרשת גם אתרים אשר עושים עבור הגולש השוואות מחיר בתחומים שונים, כמו למשל מחירי מוצרי אלקטרוניקה, פיננסים וכמובן ביטוח.

בתחום הביטוח קיימים אתרי ההשוואה ומכירה של ביטוחי רכב, ביטוחי דירה וביטוחי נסיעות לחו"ל, ובעתיד יתכנו גם בתחומים נוספים.

אתרים מסוג זה בישראל מחוברים למספר רב של חברות הביטוח, און-ליין והמידע מועבר ישירות אל הגולש תוך דקות בודדות.

מטרת אתר מסוג זה הינה לאפשר לגולשים לקבל הצעות מחיר בתחום הביטוח המעניין אותם בצורה בהירה וברורה תוך נתינת נקודת מבט רחבה על אותו כיסוי ביטוחי והשוואת עלויות הביטוח מחברות הביטוח השונות, כך שהם יכולים להגיע להחלטה על סמך הנתונים שלפניהם.

אתר השוואה מאפשר לגולש לבחון ולנתח את התוצאות שהתקבלו בביתו או במשרדו בזמן ובקצב המתאים לו, ללא לחץ של סוכן ביטוח או איש מכירות.

כיצד זה עובד?

למשל בביטוח רכב, הגולש מכניס את פרטי הרכב שלו, סוג, שנת יצור, עבר ביטוחי במסך הראשוני, ומועבר למסך משני להשלמת פרטי מידע, לאחר מכן המערכת עושה בדיקה מול חברות הביטוח ותוך כ 3-5 דקות מוצג המידע מול הגולש.

במידה והגולש בוחר באחת מהצעות הביטוח, הוא בוחר בהצעה, משלים עוד פרטים נוספים, מכניס פרטי כרטיס אשראי ומקבל במייל אישור על הרכישה כולל כתב כיסוי מפורט הכולל את סיכום הרכישה, טלפון ליצירת קשר בעת צרה או ליצירת קשר, וכן אילו דברים נוספים על הלקוח להעביר ( כמו למשל: אישור מיגון , אישור על עבר ביטוחי).

הגולש שהופך ללקוח, יכול בכל זמן ליצור קשר באמצעות האתר או באמצעות הטלפון ולקבל מענה אנושי לפעולות שונות כמו: החלפת רכב, הוספת נהגים, שינוי כתובת וכמובן במקרה תביעה.

בזמן תביעה, שהוא זמן מאוד רגיש ולא נעים עבור הלקוח, תעמוד לרשותו מערכת תביעות מיומנת ואכפתית של אחת מסוכנויות הביטוח הגדולות בארץ אשר תלווה אותו בצורה אישית לאורך כל התהליך תוך כדי מתן עזרה ותמיכה עד לסיומו.

כך שנוצר מצב בו מצד אחד באפשרות הגולש לבחור באחת מההצעות שניתנות לו בצורה חופשית וללא לחץ של אנשי מכירה ומצד שני לקבל את ההרגשה שהוא לא לבד ויש גב מאחוריו. זהו מצב של WINWIN עבור הגולש שהופך ללקוח.

אני מזמין אותכם לעשות סיור באתר ולקבל הצעת מחיר, אשר תמחיש יותר מכל את הקלות והידידותיות של המערכת, את קבלת התוצאות בזמן קצר וכיצד תוכלו לחסוך כסף בצורה משמעותית .

לאיתור הצעת הביטוח הטובה ביותר עבורך לחץ כאן

צביקה קליך Dugri - מהיום חוסכים זמן וכסף ברכישת ביטוח ליצירת קשר לחצו כאן    

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב