דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כאשר התחביב הופך למקצוע 

מאת    [ 15/11/2012 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 1624 פעמים ]

כאשר התחביב הופך למקצוע

עסק חדש? יש לך הרבה מה ללמוד

התאגידים בארץ מקשים מאוד על עסקים קטנים שנפתחים חדשות לבקרים. ליווי עסקי יעזור לך להתכוונן מול אותם גופים גדולים , שדוברים לעיתים שפה שונה ומקצועית מאוד. אם אתה רוצה לגדול ולהתפתח ישנם מושגים שאתה חייב להיחשף אליהם. לא לכל אחד מתאים להיות עצמאי, וגם למי שכן לא יזיק בכלל אימון עסקי. האמת היא, שיש מענה גם לעסקים קיימים וותיקים שנתקלים בקשיים. יעוץ עסקי נכון ובנוי יכול למקד את הבעיות שצצות בעסק, לבנות תכנית הבראה לעסק, ולמנף אותו גבוה בהרבה ממה שהעסק עומד כיום. הצב לך יעדים והתקדם אליהם במתינות.

אילו מיומנויות תלמד במסגרת יעוץ עסקי

ניהול צוות עובדים הוא לא דבר של מה בכך. יחסי עובד מעביד הם תמיד טעונים. אבל אפשר לצלוח אותם אם בונים את העסק נכון. גישה נכונה לעבודה ושיתוף יובילו אתכם לעבודה משותפת מוצלחת. התנהלות מול ספקים – להיות קשוח במידה, להיות החלטי ולדעת לדרוש את מלוא התמורה. כאשר אתה הספק ואתה מעביר סחורה, יש לך צורך בניהול גביית חובות ותשלומים. אימון עסקי ירגיל אותך לחשיבה נבונה של ניהול תזרים מזומנים, ניהול מלאי שיתריע לך בעת חסרים במלאי ועוד. גם שיווק הוא עסק לא מבוטל. כיום בעולם המידע הווירטואלי ניתן לשווק את העסק למספר רב של לקוחות ללא מאמץ ועלות נוספת (בניגוד למגנטים, פלאיירים ועוד). חשיפה גבוהה מתקבלת על ידי השקעה מובנית. יעוץ עסקי מוצלח יגדיר לך את דרכי השיווק המתאימים ביותר לעסק שלך.

בכל תחום פעולה של בית העסק תבחר במקצוענים

כאשר העסק פורח אין ספק שזו תעודת הצלחה בלתי רשמית של העוסקים בתחום ליווי עסקי. השווה מחירים ותנאים, אבל אל תתפשר על איכות בגלל הצעת מחיר שנראית לך גבוהה. לרוב המחיר הגבוה מצדיק את עצמו בגלל אופי השירות. חשוב שהמאמן או היועץ יהיה זמין אליך בכל שאלה בהפרש של מקסימום יום עבודה.

חשוב לזכור שכל תהליך אורך זמן

פרספקטיבה של זמן היא משמעותית כדי לבחון האם העסק התקדם במהלך אימון עסקי. אם יועץ מבטיח לך טיפול מהיר תדע שכנראה אין לו ניסיון משמעותי. הבראה עסקית יכולה לקחת מספר חודשים עם תכנון קדימה של שנים. לכן חשוב לבחון בקפידה יתרה את היעוץ אותו תבחרו. חשוב שתהיה לכם שפה משותפת, והוא יבין את הייחודיות של העסק שלכם. חשוב שהוא יידע למקד את הבעיות נכון, כי מיקוד הבעיה היא 80 אחוז מהפתרון. קח אוויר ותתמלא בסבלנות ותוכל לראות תשואה ותקומה מהירה לעסק. במיוחד, כאשר מדובר על עסק חדש, ויש המון בעיות שניתן למנוע. עסק חדש שמלווה עם ליווי עסקי נבון יכול לנסוק גבוה מאוד מהר מול התנינים הגדולים בתחום העיסוק שלו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב