דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טוטם הנדל 

מאת    [ 15/11/2012 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 9174 פעמים ]

הנדל מגיע לחייך כדי לשחרר לסת נעולה או התכווצויות הנובעות מדברים שלא נאמרים. ברפואה הסינית משתמשים בסגולות של הנדל לריפוי פצעים וגושים. ידוע שרפואתו עוזרת למניעת פטריות ,להרגעה,ומניעת סרטן.הנדל מגיע לחייך כדי לאפשר לך לבדוק מה מרעיל אותך מבפנים ומבחוץ -יש לשים לב לאזור הצוואר,ליציבה,הנדל מזהיר אותך להימנע מהריון במידה ואינו רצוי. יש לומר שהנדל רעיל רק כאשר הוא מרגיש סכנה. זו היא חיה  הרבה פחות מפחידה ממה שהיא נראית...

נדלים אינם נוטים סתם כך להופיע בשטח -עליך לשאול את עצמך האם אתה נוטה להתחבא או להסתתר? אולי הגיע הזמן להודות על משהו שאתה מסתיר בינך לבין עצמך.נדלים אוהבים סביבה שיש בה לחות ,שכבת גופם דקה ועדינה והם אוהבים את החשיכה. האם יש משהו שהגיע הזמן להזיע אותו החוצה? הנדל נותן המלצה חמה לערוך טקס הזעה כמו סוואט לואג' כדי לאפשר לגוף להתרוקן מאנרגיות שליליות.כמו כן עליך לשים לב לשתיית נוזלים מרובה ,יתכן שאתה נמצא בסכנת התייבשות או שאינך שותה מספיק מים.

הנדל מבקש את התייחסותך לאירועי 5,6 השנים האחרונות יתכן שהוא מגיע כדי לשחרר את גופך ונפשך על ידי הזעה טובה מאירועים טראומתיים. צהוב אדום ושחור הם צבעיו של הנדל הארסי,על פי הפילוסופיה האינדיאנית יש לערוך בדיקה פנימית ולהיפתר מהרגלים שאינם מבטאים אהבה . שחור מדבר על מקצבים והקשבה פנימית ,אדום מדבר על רגש ואמונה שחייבים ללכת יחד ,וצהוב מדבר על אהבה . מכיוון שהצבע הצהוב נמצא בעיקר ברגליו הוא מזהיר מפעולה שאיננה אוהבת ,כדי לצוד או להגן על עצמו. הנדל מגיע לחייך כדי ללמד אותך גם להגן על עצמך ,גם כאשר רמת המוסר שלך גבוהה מאוד. לפעמים אהבה ודאגה לעצמך היא פעולה של הגנה עצמית שנועדה להזהיר ולהרתיע ,יתכן שהגנה זו תתנגש עם רמת המוסר הגבוהה שלך ולכן מגיע הנדל כדי להזכיר לך קודם כל ולפני הכל לזכור להגן על האינטרסים שלך . הרבה בפעמים אנו מפתחים פחדים ממראה של בעלי חיים מבלי ללמוד עליהם. אני ממליץ מאוד לתת להם כבוד ובכך להוסיף גם לכבוד העצמי שלנו כבני אדם .אני מאמין בכל ליבי שהמסתוריות הגדולה לא יצרה שום דבר בטעות גם אם אנו שופטים בחומרה את סיבות  הבריאה של יצור כזה או אחר ,אם נבדוק לעומק העניין נגלה שלכל יצור יש תפקיד מאוד ספציפי.

בברכה

דורון אורסיאנו

דורון יליד חיפה, מתקשר מ -1997 כשיצר ביחד עם תמר את הספר "יואל מסר לאנשי האור".דורון השתלם בלימודי מוסיקה גם בבי"ס רימון,למד את שיטת הריפוי בצליל ותנועה.הוא יוצר, כותב ומלחין מוסיקה ושירה, וגם מבצע חלק מיצירותיו.למד פילוסופיה אינדיאנית, מלמד את לימודי הטוטם ומעגל הצבעים, למד את הקורסים של דהבן ואורין "התעוררות גוף האור" והינו מורה לשיטה.הוא מאסטר רייקי ולאחרונה למד פסיכוטרפיה בשיטת הקומי.זו שיטת ריפוי הנשענת על אוצר הפילוסופיה האינדיאנית. לדורון כישרון טבעי לתקשור והוא החל לתקשר באופן ספונטני לפני כ- 15 שנים. הוא מקבל אנשים לפגישה אישית ומשתמש באוצר הידע והניסיון שרכש ובהשראת    יואל ההדרכה והנשר הלבן.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב