דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה עושה את החדר לחדר משרדי 

מאת    [ 14/11/2012 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 2406 פעמים ]

החברה שבבעלותך עברה למבנה חדש בסימן טוב. ההתרחבות העסקית דרשה את זה. לעומתך, עמית לעבודה עדיין משתכן באותו משרד קטן וישן. מדוע אם כן, המשרד שלו נראה הרבה יותר מקצועי לעומת שלך? מה בארגון, בבחירה ובתשומת הלב שלו עושה את ההבדל? ריהוט משרדי הוא עניין פונקציונאלי אך לא רק, הוא יכול להשפיע על ההתנהלות.

ארונות משרדים, שולחן משרדי, כסא משרדי, תאורה, מדפים ואביזרים נוספים דורשים התייחסות כדי ליצור את האווירה הנכונה שתזמין את הלקוח להישאר ושתשדר את הרצינות המקצועית שאתה מעוניין להעביר.

יחד עם זאת, הבחירה בריהוט ובעיצוב חייבת להיות מיוחסת נכון גם לעובדים הקבועים במשרד. הדוגמה הטובה ביותר לכך היא להתבונן על ילדים בסביבת הלימודים שלהם. ככל שהיא ערוכה יותר למענם כך הם יכולים להתמסר לעשיית שיעורי הבית וככל שהגירויים יהיו גדולים יותר ונוחות הישיבה לא תסופק, יהיו השיעורים מהם והלאה.

ריהוט משרדי משרת לקוח

חדר ההמתנה או אזור ההמתנה הבנוי מכיסאות נוחים, תאורה בהירה אך לא מעייפת עיניים, שולחן קטן ותמונה דקורטיבית, ישפיעו לחיוב. פינת הקפה, אם ישנה, (ורצוי שתהיה) המרוחקת מעט מהמקום, תהווה חלק מתחושת הנוחות שתרצה להסב ללקוחותיך טרם מפגש.

חדר המשרד שלך יכול להיות מזמין ומעשי באותו הזמן. ראשית, חשוב לא למלא אותו יתר על המידה. ארונות גבוהים וצפופים מעניקים תחושת מחנק. שולחן גדוש ניירת ואביזרים  משרדיים יכול להעיד על "בלגן בראש" ולכן גם על שירות לקוי. הבלגן משרה תחושת אי נוחות וחוסר שקט.

אם קיימת אפשרות לאור טבעי, כלומר חלון פתוח, זה מצוין. אם לא, חשוב שהתאורה תהיה נעימה, עדיפות על אור צהוב על פני אור לבן ובוהק. בשעת עבודה ניתן להיעזר במנורות שולחן בהירות שתהיינה מכוונות למחשב ולאזור הכתיבה ומוקד נוסף של אור קטן, מה שנקרא אור אווירה רחוק יותר.

עיצוב הכיסא של המנהל והשולחן שלו מעניקים אמירה ומשפיעים על התחושה. עץ כהה מחדיר רצינות לחדר, עץ בהיר מעניק תחושה של קלילות. פינות מעוגלות ירמזו על זרימה, פינות חדות יעניקו תחושה של סדר ומקצועיות.

כיסא משרדי כבד וגדול העשוי עור יעניק סמכות לחדר, כיסא נוח וקליל יותר המשתלב עם שאר הכיסאות של עובדי החברה יעניק תחושת אחדות של גוף הפועל יחד. ריהוט משרדי אכן משפיע על הלקוח באמירות שמציפות את המחשבות ברמת הלא מודע.

ריהוט משרדי משרת עובדים

ריהוט משרדי חשוב שיהיה נוח עבור העובדים במשרד. הרי הם מספקים את המענה עבור כל עניין. הכיסאות שלהם, בראש ובראשונה, חייבים להיות נוחים עבורם וזאת באופן חד משמעי. עדיף שיהיו אחידים למראה. כל שולחן, עדיף שיהיה מאובזר באור אישי למחשב. מיקום השולחנות חשוב לתחושת הסדר במשרד ולאווירה המתבקשת.

לסיכומו של דבר, בהחלט מומלץ לבקר באתרים הנוגעים בעיצוב משרדי לפני הרכישה החדשה. לא תמיד מדובר על הרבה כסף, לעיתים זה רק שינוי כזה או אחר. בכל מקרה, חשוב לזכור כי ריהוט משרדי הוא השקעה לטווח ארוך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב