דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אלמנט ההמלצות באתר שלך 

מאת    [ 14/11/2012 ]

מילים במאמר: 573   [ נצפה 1700 פעמים ]

הפעם אני מעוניין לשתף אותך בעניין שכולם צפו באתרים אחרים, יודעים, שמעו מאיפשהו אבל לא ממש היתייחסו אליו - מה שנקרא אלמנט "ההמלצות" באתר שלך. זהו אלמנט אשר תומך בשיווק העסק וכאשר מיישמים אותו בצורה נכונה, ברגע הנכון ובמקום הנכון, הוא יכול לעשות הבדל ענק בתוצאה ובכמות הפניות מהאתר.

ההמלצה שלי לקרוא פוסט זה בעיון. יכול להיות שאת האלמנט הזה חיפשת בכדי להגיע לתוצאות משמעותיות. פניות איכותיות ולקוחות חדשים באופן שוטף מהאתר שלך.

העניין הוא...
כיום כשהשוק רווי בהצעות, מתחרים, אתרי אינטרנט שמציעים עולם ומלואו יש בעיה של אמון בקרב קהל הצרכנים ההגולשים באינטרנט. חוץ מזה, לחלקם יש כבר היסטוריה מאכזבת וכואבת עם אתרים ועסקים שהציעו, הבטיחו ולא קיימו למרבה הצער יש כאלה.

המוצר שלנו הוא ייחודי ואיכותי ועשינו עבודת שיווק נהדרת. האתר שלנו עומד בכל הקריטריונים הנדרשים להצלחה שיווקית. הצלחנו ליצור תעבורה של כניסות איכותיות לאתר שלנוועדיין קיים מחסום של אמון בין האתר שלנו לבין הגולש.

מחקרים מעמיקים הראו שלוקח לגולש ממוצע להיכנס לאתר מספר פעמים עד שהגולש אכן מבצע רכישה. לפעמים אפילו עשרות פעמים. מדובר בגולש שמעוניין לבצע את הפעולה אבל חושש בעיקר בגלל חוסר אמון. תופעה של חוסר אמון שכזה יכולה לגרום לכמות אדירה של לקוחות פוטנציאלים מפוספסים שברובם גם לא יגלשו שוב לאתר ולכן לא תהיה לנו הזדמנות נוספת ללשכנע אותם באמיתות ובאיכות המוצר או השרות שלנו.

אלמנט ה"המלצות" כאלמנט בונה אמון ומשכנע
המלצות של צד שלישי ובמקרים מסויימים גם יצירת פורום באתר של שאלות נפוצות, במידה ומבוצע כמו שצריך , יהיו כלי חזק מאוד לפתרון בעיית האמון והשכנוע הסופי. אנשים שמהססים מעריכים קבלת המלצה ועצה מגורם אחר. בנוסף, אנשים אוהבים ללמוד מנסיונם של אחרים (להתגלח על הזקן). ברור שיש חשיבות ניכרת לאמינות ההמלצות. ישנם מקרים באתרים שקדמנו, שהוספת אלמנט זה שילשה את כמות הפניות האיכותיות והלקוחות החדשים לבית העסק.

יישום נכון של אלמנט ההמלצות:
1. מיקום – חשוב לתת את הדעת למיקום המודול בדף. ההמלצות אמורות להיות מורכבות ממודול המציג|המראה תקציר של מספר המלצות מרשימות בלבד כאשר לכל תקציר יש קישור להמלצה המלאה. חשוב למקם את המודול במקום הנכון בעמוד, מקום בו נמצא הגולש אשר מתעניין במוצר שלנו אך עדיין בשלב בו עשוי הגולש להסס לרכוש את המוצר. דווקא במצב זה ההמלצות יכולות לעשות את העבודה ולשכנע את הגולש לרכוש את המוצר.

2. אמינות – המלצה שאינה אמינה תגרום לפעולה הפוכה. ישנם לא מעט מקרים בהם אנו נתקלים באתרי אינטרנט המלצות שאפשר לראות מיד שהם פרי דמיונו של בעל האתר. המלצות אלו מתאפיינות בדרך כלל בהגזמת יתר. הדרך הנכונה ביותר ליצור המלצות אמינות היא להשיג המלצות אמיתיות מלקוחות אמיתיים. אם ניתן להוסיף תמונת הממליץ, מומלץ (בתנאי שמקבלים רשות). במקרים רבים כשאני מבקש מלקוחותי לארגן המלצות לשילוב באתר, אני נתקל בתגובה שזוהי עבודה קשה ובעייתית.
ובכן, תתפלאו! לקוחות אוהבים שמבקשים מהם טובות כאלו וברוב המקרים הם ירצו לעזור. גם הרווחתם המלצה אמינה וגם יצרתם עוד דרך ליצור קשר עם הלקוחות ולשאול לשלומם.

3. שאלות נפוצות – אלמנט זה מתנהג כמו להמלצות ויכול לשמש כגיבוי ועיבוי. גולש שנכנס לאתר והמוצר סיקרן אותו אבל הוא מהסס, יקבל עידוד מההמלצות משם יפנה לשאלות הנפוצות שכבר נשאלו על ידי אחרים ויקבל תשובות. בנוסף לכך, משאלות אלו הוא יוכל לקבל את הרושם הרצוי לגבי טיב המוצר ואיכות השרות.

מאוד חשובה אמינות השאלות והתשובות והדרך הנכונה להשיג שאלות אמינות היא להשתמש בשאלות אמיתיות שנשאלו על ידי לקוחות העסק שלך.

זכור, אתר אינטרנט יכול לשמש ככלי שיווקי עוצמתי ולספק לכם לך לקוחות חדשים ובאופן שוטף. מה שאתה אמור לעשות הוא לתת את תשומת הלב הראויה לאתר והתוצאות לא יאחרו להגיע...

ירמיהו בן עמי. בומבה-סייט שרותי בנייה, ניהול וקידום אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב