דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Salesforce.com דורגה בראש רביע החברות המובילות בריבוע הקסם של גרטנר בתחום ה-CRM החברתי 

מאת    [ 14/11/2012 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 1537 פעמים ]

חברת Salesforce.com דורגה בראש רביע החברות המובילות בריבוע הקסם של גרטנר, אשר דירגה את החברות הבולטות בתחום ה- CRM החברתי (Social CRM) לשנת 2012. גרטנר מגדירה CRM חברתי כ"אסטרטגיה עסקית היוצרת הזדמנויות למכירות, שיווק ושירות לקוחות, יחד עם קיום קהילות און-ליין".

לדברי מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות יישומים ארגוניים, השותפה הבכירה של Salesforce.com בישראל והמקדמת את פתרונות ה- CRM החברתי של Salesforce.com, "המיקום של Salesforce.com בראש ריבוע הקסם של גרטנר מוכיח את המובילות של החברה והחדשנות המתמדת שלה. עסקים הופכים היום לחברתיים והמוצרים של Salesforce.com מעצימים כל חברה באופן שבו היא יכולה לתקשר עם הלקוחות, השותפים והעובדים בדרכים חדשות ואפקטיביות".

על פי הדוח, חברות המדורגות בין המובילות בריבוע הקסם צריכות להיות בעלות שני מאפיינים: הראשון, התוכנה שלהם חייבת להשיג רווח הן לחברה והן לקהילה. חברות מובילות מציגות רווח לארגונים על ידי הצגת ROI ותמיכה ב- KPIs. התוכנה של המובילות יוצרת שכנוע בקרב משתמשים שיקבלו משהו בעל ערך אם ישתתפו בשיחה או בקהילה. שנית, החברות המובילות מציעות תמיכה במספר תהליכי CRM ומוכיחות הכנסות המגיעות ישירות מפעילות CRM חברתי.

"המהפכה החברתית אינה רק מהפכת צרכנים, אלא מהפכה המשרתת ארגונים", ציינה קומרוב. "בלאט לפידות היא החברה היחידה בארץ היודעת לקחת את החזון של הארגון החברתי עליו מדברים האנליסטים של גרטנר ולהפוך אותו למציאות. לנו יש את ה- Best Practice וה- Know How לקחת אותם לכיוונים אלו ומניסיוננו – יישום התפיסה הזו מספק תועלות רבות. עם מוצרים של Salesforce.com כמו ה- Sales Cloud, ה- Marketing Cloud והרשת החברתית הארגונית צ'אטר, ארגונים יכולים להשתמש במידע רב מתוך הרשתות החברתיות המוכרות כמו פייסבוק, לינקדאין וטוויטר וכן ברשתות חברתיות בתוך הארגון על מנת להשיג יותר לידים ויותר מכירות, לשתף במידע אודות פעילות שיווקית ומערך השירות ועוד".

 

אודות בלאט לפידות יישומים ארגוניים
'בלאט לפידות יישומים ארגוניים' מקבוצת בלאט לפידות היא נציגתה הרשמית ושותפת הזהב היחידה של Salesforce.com בישראל. בלאט לפידות מתמחה ועוסקת במתן שירותי ייעוץ, ישום מערכת ניהול קשרי הלקוחות CRM Salesforce.com ופיתוח על פלטפורמת Force.com. בלאט לפידות ביצעה למעלה מ- 500 פרויקטים בתחום Salesforce.com בישראל ובעולם ומונה כ- 50 עובדים. בין לקוחותיה: הסוכנות היהודית, NICE, אלוט תקשורת, אודיו קודס, אונ' בן גוריון, בטר פלייס, רד ויז'ן, אונ' ת"א, לומניס, סרגון ועוד.
קבוצת בלאט לפידות כוללת גם את 'בלאט לפידות שירותי ייעוץ וניהול שינויים', אשר הוקמה לפני כ- 20 שנה ופועלת בתחום הייעוץ הארגוני.
Salesforce.com, חברה ציבורית הקיימת כ- 13 שנה, היא אחת מחלוצות מחשוב עננים ומודל התוכנה כשירות. לsalesforce.com- מעל ל 100,000 לקוחות ברחבי העולם, מתוכם 700 בישראל. החברה מדווחת על הכנסות של 2.8 מיליארד דולר בשנה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב