דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ילדים והשפעות במפת הלידה - כיצד לעזור להתגבר על מכשולים ? 

מאת    [ 13/11/2012 ]

מילים במאמר: 617   [ נצפה 1745 פעמים ]

 

סיפורנו מתחיל כמו כול הסיפורים...

בממלכה מעבר לקשת נולד נסיך קטן לאימו המלכה ואביו המלך שהיו מאושרים עד כוכבי שמיים. לחגיגת לידתו הוזמנו תושבי הממלכה ששמחו על התינוק החייכן שהצטרף לחייהם.

חגיגה מלאת שמחה נערכה בחצר המרכזית של הארמון ולאחר שכולם שתו והאוירה היתה קלילה הגיע שלב הברכות,כול אחד ואחת מהתושבים ברך את התינוק והאווירה הייתה מלאת השראה ונועם.

בתום הברכות פנו המלך והמלכה אל יועציהם -איש ואשת הכוכבים- שיראו ויחקרו מה עתידו של תינוק זה, מה צופן לו גורלו וכיצד גורלו שזור בגורל הממלכה.

אנשי הכוכבים הביטו בהם ושאלו על זמן הלידה ואז, שלף איש הכוכבים, גיליונות נייר, עפרונות וצבעים והחל ממלמל ומעלעל בספרי עבי כרס תוך שהוא מרצין את פניו וחושב עמוקות, אשת הכוכבים התבוננה בשמיים, התבוננה בתינוק,התבוננה  בעיניו, מרימה את ידיה כחשה את הבלתי נראה שסביבו, התבוננה במה שכתב

שותפה ואז .... התלחשו ביניהם בהתלהבות רבה וחייכו, כתבו במרץ במחברתם והרצינו .

 לאחר זמן שנראה כנצח בעיני המלכה והמלך התישבו היועצים ופרשו לפניהם תרשים מרשים של מעגלים, קווים, משולשים, עיגולים ואיורים מאיורים, שונים ומוזרים ופסקו " העתיד של הילד אינו נראה במפה" .

המלכה כמעט התעלפה בזרועות המלך, המלך כבר סימן לשומרים לאזוק את אנשי הכוכבים.

אנשי הכוכבים חייכו אל המלך והמלכה והסבירו, "איננו יכולים לחזות מה יהיה עתידו של הילד, גם איננו יכולים לקבוע באיזה נתיב הוא יבחר בחייו, מה שכן ניתן לראות זה שלילד יש יכולת אומנותית ועם זאת גם יכולת שיכלית, ולכן חשוב ללמד אותו להקשיב ללב אבל גם לא לאבד את הראש, שכן אם לא, הוא עלול לחשוב עם הרגש ולא עם הראש".

"עוד ניתן לראות" המשיכו, "הילד סקרן ולא חושש להתנסות ורוח הרפתקנית חיה בו ולכן כדאי ללמד אותו גם אחריות על אלו אשר מסביבו אחרת הוא עלול להוביל את הסובבים למסעות שהם לא ערוכים אליהם ".

אנשי הכוכבים המשיכו ותיארו למלכה ולמלך את הכוחות המשפיעים על הילד וכיצד אפשר לעזור ולכוון בעדינות את חייו כדאי שיוכל לבחור את חייו בזכות עצמו תוך הכרת האיזונים הפנימיים שחיים בו . 

אולי אנחנו לא בני/בנות מלכים ומלכות, אבל כהורים אנו יודעים שאנו רוצים את הטוב ביותר עבורו או עבורה . אנחנו יכולים להכיר את הילד דרך הפן האסטרולוגי ולהיות מוכנים מראש לעזור לו לגדול ולבחור בזכות עצמו, להיות ערים אם קיים הצורך למצוא את האיזון הפנימי, לדעת איך למצוא אותו בתוכו ולהיות קשוב לו .

כהורים אנו תמיד רוצים לאפשר לילדינו את הטוב ביותר- את החינוך הטוב ביותר, את המשחקים הטובים ביותר ואת המזון הטוב ביותר, אנחנו לומדים מעריכים ומשפרים את ההורות שלנו כמיטב יכולתינו בשביל להיות הורים טובים יותר, אבל האם אנו שואלים את עצמינו שאלות כמו: במה הילד הזה שונה ממני ? אולי הוא צריך ממני דברים שאני כשלעצמי לא יכול לתת לו - מה מושך אותו ומה מעניין אותו בשונה ממני - במה הוא טוב וחזק ואיך כדאי לעזור לו להתגבר על מה שהוא אולי חלש בו - כיצד לעזור לו להתגבר על המכשולים הפנימיים שהוא נתקל בהם ?

כאשר ילד נולד נולדת גם המפה האסטרולוגית שלו, אבל הילד או הילדה שנולדו קיבלו במתנה מעצם הולדתם סט כלים יחודי -ניתן לחשוב על זה כעל מתנת לידה מאימא אדמה- יכולת תקשורתית או יכולת חשיבה רחבה, יכולת תיאטרליות או יכולת מתמטית, מיומניות תנועה או יכולת למידה ויזואלית, יכולת מיקוד או יכולת לבצע כמה דברים במקביל ועוד ועוד, הרבגוניות והעושר של הכלים הוא כמעט אינסופי ומתפתח תמיד .

הסיבה העיקרית לעשיית מפה לילדים היא לא בשביל לדעת איזה ילד זה אלא בשביל לזהות את אותן נקודות כוח את אותן החוזקות והנטיות הטבעיות של הילד/ה בשביל להיות מסוגלים כהורים לקבל עוד זווית/ כלי לאפשר לילד/ה למצוא את הפוטנציאל הטבעי שגלום בו ואיך להתגבר על מחסומים פנימיים שקיימים בו ובעצם אולי בנו?     

 

אמיר לביא מרפא טבעי, מומחה לטיפול בהילה מעל 10 שנים, תהליכים טיפוליים ומפות אישיות דרך אסטרולוגיה בריאותית .על התהליך ניתן להתייעץ


בטל: 0546.897.167 ובמייל healing7@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב