דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה זה בעצם קידום אתרים? 

מאת    [ 13/11/2012 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 1942 פעמים ]

 

אז מה זה בעצם קידום אתרים? 

תהליך ה SEO או קידום אתרים בעברית הוא תהליך שבו מקפיצים  את האתר ממקומו הנוכחי במנוע החיפוש לעבר התוצאות החיפוש בעמוד הראשון, מקום שבו יש סיכוי רב יותר לכניסות ע"י לקוחות פוטנציאלים וישנה יותר תנועה באתר מה שמגדיל את ההכנסות בתורו.

דירוג האתר נקבע לפי האלגוריתם של גוגל בהתאם לכמה האתר רלוונטי ועוד משתנים נוספים שנכנסים למשחק כמו ייצוגיות האתר ושפת הבנייה שלו, כיום קיימים המון משתנים וגוגל ממשיכים להוסיף. תהליך הקידום עצמו הוא חיוני על מנת שכל אדם שמשתמש בגוגל ימצא את האתר שלכם, מחקרים מראים כי בישראל מעל 90% מהחיפושים מבוצעים דרך גוגל , הנתון הזה יוצר מצב שבו כל בעל עסק צריך להעלות את דירוג האתר שלו אם הוא רוצה יותר כניסות ולקוחות,  בניית האתר היא השלב הראשון וקריטי להמשך זיהוי האתר כבעל סמכות בגוגל וכאיכותי. אתר שאינו מגיע לעמוד הראשון  בדרך כלל הוא אתר שלא יעזור בהכנסות העסק ולא עוזר ליצירת תחלופת לקוחות קבועה.

מה האפשרויות לקידום האתר ?

1)       קידום ממומןPPC  – קידום שבו משלמים לגוגל Pay Per Click, כלומר על כל קליק גוגל מקבלים X כסף ובתמורה אתם נמצאים בראש הרשימה שזה כולל תחלופה של מקומות בצד הדף עם שלושת המקומות הראשונים בעמוד מס' 1. 

2)       קידום בגוגל אורגני SEO – קידום שנעשה בצורה טבעית ע"י יצירת אתר שגוגל אוהב את כל מה שקורה בתוכו וגם את כל מה שקורה מחוץ לו כמו קישורים חיצוניים בתוך מאמרים רלוונטיים שמופנים לאתר.

איך מקדמים? 

גולש מחפש כותב בגוגל שאלה לדוגמה (בניית אתרים או קידום) אתרים ליד תוצאת החיפוש האורגניות גוגל מציגה אזורי פרסום בדף תוצאות החיפוש, שלוש שורות בראש הדף, ואת הטור השמאלי בדף תוצאות החיפוש שם נמצאות כל מודעות ה PayPerClick.

מבחינת הקידום האורגני זהו תהליך שיוצר תוכן מקורי, עם אתר מלא תוכן שגוגל אוהבים לקדם כל זה נעשה ע"י בניית סמכות בגוגל כשיוצרים עוד מאמרים עוד תוכן, בונים אתר מותאם ונוח לגוגל ויוצרים לינקים חיצוניים מאתרים שונים אל האתר.

מה כדאי ?

התהליך האורגני הוא התהליך הרצוי, גוגל מעדיפה דווקא את האתרים בעלי תוכן ייחודי ומקורי זהו תוכן משמעותי למחפש ובעל ערך, קידום אתרים אורגני אינו תהליך מיידי, הוא נוצר ע"י עבודה עקבית של שיפור האתר עדכון התוכן בו ויצירת קישוריות חיצונית רלוונטית, היתרון של הפרסום הממומן PPC – PAY PER CLICK הוא מהירות והפשטות בהפעלתו תוך התמקדות  במילות המפתח הספציפיות לעסק שלך. החיסרון של הפרסום הממומן שאינו מקדם אורגנית את האתר, וברגע שהפרסום הממומן מסתיים, נפסק גם מקור הכניסות לאתר כמו כן ישנה תחרות קשה על כל מילת מפתח ועל שלושת המקומות הראשונים.

 

רן זהר אדרי - 058-627-6270 בניית אתרים וקידום אתרים בגוגל מנהל שיווקי href="mailto:ran@webbee.co.ilran@webbee.co.il">">ran@webbee.co.il


קידום בגוגל  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב