דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כדאי לכם לחבב את נושא כתיבת הבלוג 

מאת    [ 12/11/2012 ]

מילים במאמר: 814   [ נצפה 2125 פעמים ]

בעלי עסקים רבים אומרים לי "פשוט אין לי זמן לבלוגים", לעומת זאת,

אם אתם אוהבים יצירת הפניות לאתר שלכם ולהרחיב את העסק שלכם עם מעט או ללא השקעה כספית כלל (!),
אז כדאי להתחיל לחבב את נושא כתיבת הבלוג. בלוגים היא אחת הדרכים היעילות ביותר כדי להביא תנועה ולקוחות חדשים לאתר האינטרנט שלכם.
במאמר זה, בחנו מדוע בלוגים הם כל כך חשובים ואיך אתם יכולים לנהל ביעילות את הבלוג העסקי באתר הג'ומלה שלכם.

בשיחות עם לקוחות רבים, בעלי עסקים, קיבלתי את הרושם שהם חושבים שכתיבת בלוג היא מטלה קשה
ולא מספיק חשוב כדי להפנות אליו חלק מהזמן היקר והקצר שלהם.
זו גישה שגויה לחלוטין ובייחוד בתקופה זו בה ישנם מסרים שיווקיים רבים המועברים אלינו בדרכים שונות.


להלן מספר סיבות חשובות לשבת ולכתוב באופן קבוע בלוג באתר הג'ומלה שלכם :


1. השקעה בעסק שלך - כל בלוג כתוב הוא מלל לחיפוש על ידי אנשים במנועי חיפוש, מרגע פרסומו הוא יהיה זמין מעתה ולשנים הבאות.
2. תנועה לאתר שלך - ניתן בקלות למנף כל פוסט בבלוג העסקי שלכם לקידום עצמי שלכם במדיות חברתיות כמו פייסבוק, משלוח בניוזלטר ועידוד גולשים מתעניינים להכנס ללינק מצורף לאתר שלכם.
3. לידים חדשים - גולשים שקוראים את הבלוג שלך הם לקוחות פוטנציאלים מתעניינים, לכן יהיו לך פניות רלוונטיות רבות יותר, במידה ותניע לפעולה כמו ליצירת קשר להתייעצות ולינק לטופס יצירת הקשר שלך באתר.
4. חינוך והעברת ידע - ראשית תלמדו את הלקוחות שלכם אח"כ תמכרו הוא כלל ידוע ותיק ועובד. תוכלו להסביר ולהעביר ידע ללקוחות שלכם על התחום של העסק שלכם, על המוצרים שלכם, על השירותים שלכם.
5. בניית שם ואמינות - כתיבת תכנים וניהול ידע באיכות גבוהה תעזור להעביר את הרושם המוצדק שאתה המומחה המוביל בתחומך, וסמכות לפנייה להתייעצות מקצועית.

להלן מספר צעדים שנועדו להתחיל בלוג עסקי מצוין

 

הצעד הראשון : הכר את הלקוח
כדאי ללמוד על לקוחות היעד שלך, גם אם אתם חושבים שאתם מכירים אותם כבר ...
הכינו רשימת לקוחות קיימים וטבלת מאפיינים, חפשו מאפיינים משותפים,
הכוונה היא ליצור פרופיל לקוח מבחינת התנהגות, רקע, מטרות ואתגרים העומדים בפניו.

 


הצעד השני : הכנת רשימת נושאים רלוונטים
לאחר שהכנתם את פרופיל הלקוח שלכם, יש לחפור עמוק ולגלות מהם הנושאים המעניינים אותו בתחום העיסוק שלכם.
הכינו רשימה של כ 20 נושאים כאלה,
תוכלו להגיע ל 20 נושאים לפוסטים דרך שאלות נפוצות ששואלים אתכם לקוחות פוטנציאלים,
"שאלות מכירה", "נקודות כאב" והתנגדות אצל הלקוחות
השאלות שהלקוחות תמיד שואלים לפני ששוכרים אתכם לעבודה או רוכשים מוצר שלכם.


הצעד השלישי : הכנת תוכנית פוסטים לבלוג
לפי רשימת הנושאים שהכנתם בסעיף הקודם,
שבצו בלוח השנה שלכם נושאים לכתיבה לתקופה של חודשיים.
באופן יעיל ומדויק וכך שלא יהיה צפוף מדי ולא מרווח מדי.
זה יוצא בערך פעמיים בשבוע.
תזמנו זאת כך שהפוסטים יפורסמו באתר הג'ומלה שלכם במרווחים של 3-4 ימים.


הצעד הרביעי : תוכן באיכות גבוהה
הבלוג הולך לייצג את העסק שלך, כך שצריך תוכן פוסטים של לפחות 350 מילים לכל פוסט,
יש כלי לספירת מילים בוורד, השתמשו בו.
זאת כי אם התוכן קצר מדי הוא מפספס את הרושם המיועד ויתכן ויכשל.
קחו את הזמן לכתיבת בלוג מרתק וחינוכי, שהקוראים ישמחו גם להפיץ הלאה לחברים שלהם,
ולרשתות החברתיות שאליהן הם מחוברים.


הצעד החמישי : עקביות וכמות
חשוב שהתוכן בבלוג יהיה עקבי, כלומר אם תעקבו אחר התוכנית שעשיתם בצעד השלישי
תפרסמו כ 2 פוסטים בשבוע, יתכן מאוד שהקוראים שלכם יצפו לפוסט הבא ... אל תאכזבו אותם.
יש חשיבות גם לשעת הפירסום ויום הפרסום, מבחינת ציפיית הקוראים שלכם.
צריך להיות איזון בין כמות לאיכות, מבחינת ערך אמיתי, חינוכי וחוויתי בקריאת הבלוג לקוראים הנאמנים שלכם.


הצעד השישי : קישורים לבלוגים מקבילים
הקוראים הגיעו לבלוג שלך כיוון שהנושא עניין אותם,
הם התרגשו לקרוא על הנושא בבלוג הג'ומלה שלך ורוצים ללמוד עוד על הנושא,
זכרו כי אתם מקבלים יחסי המרה גבוהים מגוגל אם תציעו לקוראים קישורים המרחיבים את הנושאים עליהם כתבתם.


הצעד השביעי : קידום תוכן הבלוג באופן יעיל
ישנם ערוצים שונים ומגוונים לקדם את התכנים המרתקים שכתבתם.
יש רשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר, יוטיוב, לינקדאין ועוד
שנותנות תנועה טובה לאתרים.
ניתן לעקוב אחר הסטטיסטיקות של כניסות לבלוג שלכם בג'ומלה כדי לדעת באילו ימים בשבוע ובאילו שעות
יש לכם את התנועה הכבדה ביותר לאתר, ובהתאם לתכנן את פרסום הפוסטים.
ניתן גם בפורומים העוסקים בתחום לפרסם מעט מהפוסט וקישור להמשך קריאה,
בררו קודם אם זה מותר בחוקי הפורום.

הצעד השמיני : פרסום מחודש
לאחר פרסום הבלוג תוכלו לפרסם מחדש את התכנים באמצעות ניוזלטר או כקמפיין שיווקי.
האפשרויות הן מרובות וכדאי להיות יצירתיים וגם זהירים מפרסום תכנים כפולים באתרי אינטרנט,
לעיתים גוגל לא אוהב זאת.

הצעד התשיעי : הפניית לקוחות לבלוג
עם הזמן תגלו שלקוחות שואלים אתכם שאלות שכבר עניתם לה ם בפירוט ובאופן חכם בבלוג,
תוכלו להפנות אותם לקריאה בבלוג שלכם לקבלת תשובות.
עם זאת גם בתהליך המכירה תוכלו להפנות את הלקוחות לבלוג וכך לחסוך חלק מההתנגדויות הנפוצות למכירה
עוד לפני ששואלים !


הצעד העשירי : סבלנות
הצעדים למעלה הם חלק מהצעדים המרכזיים הדרושים להצלחה עסקית בכתיבת בלוג,
קחו בחשבון שזה לא קורה בין לילה, אבל הסבלנות והעקביות משתלמת בלידים ולקוחות חדשים.
לסיכום,
בלוגים הם חלק מתהליך שיווק העסק שלכם באינטרנט,
שילוב הבלוג בג'ומלה שלכם יתן לכם ללא עלות כלי אדיר להגעה ללקוחות חדשים.

לשאלות והערות אשמח לענות,
שלכם
קובי

מהנדס מחשבים


מומחה מערכות קוד פתוח


הקמת אתרי ניהול תוכן  ג'ומלה, וורד פרס


054534511


kobi@kbarnea.com


www.kbarnea.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב