דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים ועיצות מובילות הנוגעות לבחירת מזון בשירות של קייטרינג לשבת! 

מאת    [ 11/11/2012 ]

מילים במאמר: 519   [ נצפה 2327 פעמים ]

קייטרינג לשבת – איזה מזון כדאי להזמין ממנו ומדוע?

הזמנתם אורחים רבים לשבת ואינכם בטוחים שתצליחו להכין את כל המנות מראש? אם כן, אל דאגה. תוכלו להזמין קייטרינג לשבת וליהנות ממנות איכותיות, צבעוניות ובעיקר טעימות. שירותי קייטרינג לשבת מוצעים על ידי חברות שונות, המתמחות בקייטרינג, ובמיוחד בכזה המיועד לשבת. אם זה נראה לכם רעיון מצוין ואתם רוצים כבר עכשיו להזמין את הקייטרינג, כדאי לכם לוודא שהמנות המוצעות בו אכן מתאימות לסוג קייטרינג שכזה. איזה מזון כדאי להזמין במסגרת שירותי קייטרינג לשבת ומדוע? הנה, התשובה:


    • סלטים במגוון רחב של טעמים קייטרינג לשבת ללא סלטים במגוון של טעמים הוא לא קייטרינג! אין כמו ארוחת שישי וגם בשבת בצהריים עם שלל של סלטים טריים וטעימים. כשאתם מזמינים קייטרינג לשבת הקפידו להזמין שפע של סלטים שונים שיוכלו לשמש כמנות פתיחה או כתוספות למנות העיקריות השונות, שתוגשנה בארוחה.
    • מנות "יבשות" ללא רטבים – בין אם זה קייטרינג לשבת המגיע מרחוק, או כזה המגיע מאזור קרוב, בחרו מנות יבשות וללא רטבים. מנות עם רטבים רבים מאבדות מהטריות שלהן הרבה יותר מהר ממנות יבשות. הרוטב עשוי גם ללכלך את המנות האחרות ובכלל, לשנות את מראה המנה ולהפוך אותה להרבה פחות אטרקטיבית. אם בכל זאת אתם מעוניינים להזמין קייטרינג לשבת הכולל מנות עם רטבים שונים, ודאו שהרוטב מוגש בנפרד בתוך כלי סגור ואטום.
    • מזון צבעוני ומעורר תיאבון – אין כמו מנות צבעוניות מעוררות תיאבון. במסגרת בחירת המזון עבור קייטרינג לשבת, חשוב לוודא שמדובר במנות צבעוניות, כאלו שמעוצבות גם בסגנון ייחודי ובעיקר גם בסגנון מעורר תיאבון. זוהי הזדמנות נפלאה להפוך את השולחן למעוצב ומסוגנן יותר בעזרת מנות ייחודיות, שלא רק שטעימות מאד, אלא גם יפות ומושכות תשומת לב רבה.
    • מנות צמחוניות או טבעוניות – במסגרת בחירת קייטרינג לשבת, חשוב לשלב גם מנות צמחוניות או מנות טבעוניות. כולנו נתקלנו לא אחת במקרים בהם הכנו ארוחה גדולה וטובה, אולם כזו שמיועדת בעיקרה לחובבי הבשרים ופחות מתאימה לצמחוניים וטבעוניים. כדי שהפעם תהיו מוכנים לכך, אם אתם מזמינים אורחים שאינם אוכלים בשר, אורחים טבעוניים או אפילו כאלה שרגישים לגלוטן, הקפידו להזמין קייטרינג לשבת עם מענה מתאים. כזה שמציע לכם מנות צמחוניות עשירות וטעימות או תחליפים שונים, שטעימים לא פחות ממנות הבשר.
    • מנות שניתן לחמם אותן על פלטה לשבת – כשמזמינים קייטרינג לשבת חשוב לוודא שתהיינה אלו מנות שניתן לחמם אותן על פלטה, במידת הצורך. אם אתם שומרי שבת, הרי שתצטרכו מענה מתאים. מנות שלא ניתן לחמם אותן על פלטה פחות יתאימו לכם. ולכן בחרו כאלו שכן אפשרי לעשות זאת, אך הקפידו לוודא זאת מראש.
    • מנות שאינן מתובלות מדי – גם אתם אתם אוהבים אוכל מתובל מאד ומנות פיקנטיות במיוחד, זכרו שלא כולם בהכרח אוהבים מנות כאלו. ולכן, בחרו מנות שאינן מתובלות מדי, אך גם כאלו שבמידת הצורך ניתן לתבלן. מנות חריפות מדי פחות יתאימו. מנות תפלות מדי לא תהיינה טעימות. ולכן, חשוב שהתיבול יהיה בהתאם, אך לא בהגזמה. אם מדובר בשירותי קייטרינג לשבת שאתם לא מכירים, ובעיקר כדי לוודא שאכן המנות טעימות ומתאימות לכם, בקשו לטעום כמה מהן ובחנו את סגנון השירות המוצע.

אינכם מוכרחים לבזבז שעות ארוכות בהכנת הארוחה לשבת. שירותי קייטרינג לשבת ידאגו לארוחה טובה וטעימה עבורכם, ובעיקר כזו שכוללת מנות מצוינות בהתאם לטעמכם. אולם, ודאו שאכן מנות אלו יכולות להתאים לסגנון הארוחה שלכם ובעיקר כשמדובר בארוחה לשבת.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב