דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוב יופי ועוצמה 

מאת    [ 10/11/2012 ]

מילים במאמר: 740   [ נצפה 4662 פעמים ]

דלת הכניסה המעוצבת   , הינה  אחת הפריטים הראשונים שנגלים לנו  כלקוחות או כאנשים  המגיעים  מבחוץ – טרם  כניסתינו לתוככי הבית. דלת הכניסה, היא מעין תעודת הזהות של הבית כולו  הדלת הינה ההויה והמציאות  בעיני  המתבונן  אשר משיק ושוזר חוט  ישר לאמוציות בין צורת הדלת לאישיות  המובנת  של  הלקוח. כמובן שהיא גם אמצעי בטחון  אשר תורמת להרגשה הטובה של באי הבית . עיצבתם או שיפצתם אל תשכחו לתת תשומת לב גם לדלת הכניסה. בכתבה הנוספת  נבהיר לכם  ולא  במעט כל מה שאתם צריכים לדעת על דלתות מעוצבות  לבית חלומותכם ומה הן מסמלות  עבורכם

 דלתות הכניסה בכבר  הלא  רחוק לפני  כ- 30 שנה לערך   היו עשויות בעיקר עץ  מלא – בדרך כלל שתי פלטות עץ מלא שביניהן שילדה עשויה  עץ ומשלבים  בתוכה  מנעול מספר מאה  ואחד הכולל לשונית  הננעלת  בצד אחד לתוך  משקוף העץ. כיום דלתות אלה נפוצות,  במעט  ואם כי תפגשו בהן פה ושם בגירסה אמנותית ויקרה במיוחד, בשנים האחרונות, דלת הכניסה הפופולארית היא דלת פלדה רב-בריחית בשילוב יופי,בטחון ועוצמה  . אל תטעו: היא יכולה להראות כמו דלת עץ לכל דבר, אך למעשה רק הציפוי החיצוני הוא מעץ, בעוד בפנים היא עשויה חלקי פלדה . דגמים  אלה אינם מוממלצים  במיוחד   בגלל שמקדם התםשטות העץ שונה ממקדם ההתפשטות  של הפלדה , ובגגל שינוי  זה לעיתים  העץ מתנתק  מלוח הפלדה.

דלתות הפלדה כוללות בתוכן שני לוחות פלדה מגלוונת  כאשר יש שתי  שיטות גלוון   הראשון  אלקטרוגלווט   והשני טבילה באמבט  אבץ  , הראשונה הינה עדיפה  בגלל ששיטת  הגולוון  אחידה , לוחות  אלה המחוברות באמצעות צלעות פלדה מגשרות, הנקראות אורכנים ומספרם   5   יחידות  . ככל שמבנה הדלת מכיל יותר אורכנים וכמה שיותר נקודות ריתוך, הרי שהדלת נחשבת לחסונה ועמידה יותר. בין שני לוחות הפלדה, מצויים בדרך כלל חומרי איטום ובידוד, שלמעשה הופכים את הדלת לאמצעי הגנה בפני חום / קור, וגם בפני רעשים אולם יש חברה אחת אשר משקיעה יותר מכל חברה אחרת  בנושא  אקוסטיקה  ולפיכך   חברה זו  מזריקה חומר הנקרא  פואליטראן  מוקצץ אשר למעשה מוזרק לתוך חלל הדלת  ומגיע לכל דפנות הדלת .

דלת הכניסה אמורה להגן על יושבי הבית מניסיונות  שוד ,גניבה פריצה. לשם כך, היא כוללת בין השאר צילינדר רגיל הנקרא לשונית  או צילנדר אחר הנקרא גלגל  , צילינדר רגיל לשונית  מותאם  למנעול רגיל  ביותר  והצילינדר גלגל מותאם למנעול הכולל בריחים ,  בעל מפתח וחורים במשקוף  ושקעים, שנחשב למאסיבי ובטוח יותר אולם הצילינדר  המומלץ הוא אינטר אקטיב  כולל  כרטיס חכם  ובקרת   שכפול. הצילינדר מצויד בבריח פלדה, ובדרך כלל במספר בריחים, בדרך כלל 4, אך יש דלתות עם 7 ואפילו  11 בריחים. בריחים אלה הם עבים, והם חודרים את המשקוף. עלכם  לבקש   מנגנון  משודרג  מספר 125   הכולל בריחים עבים במיוחד בעובי 14 מלימטר.

בנוסף, כאמצעי בטיחות תמצאו בדלתות הכניסה גם מנגנון חשמלי הכולל מתח פנימי  של 12 W  לאבטחה נוספת, ועינית פנורמית בשביל לראות מי נמצא מבחוץ. כיום, ניתן לשדרג את האלמנט הזה, ולצייד את הדלת בעינית שכוללת מצלמה זעירה וצג. דלתות הפלדה צריכות להיות מותקנות על גבי משקוף  יציקה  או משקוף כיויחובק  עשוי בדרך כלל פלדה, ולא מומלץ להסתפק במשקופי עץ ישנים, שהיו מקובלים בדירות ישנות. אגב, בכדי להוזיל עלויות, אם אתם מתגוררים בדירה ישנה, בדקו אם ניתן להתאים את הדלת למשקוף הקיים וזאת מבלי לפרק כלל  את משקוף העץ ולהכניס אתכם להוצאות מיותרות .

 בעבר הרחוק, דלתות הכניסה היו פונקציונאליות בלבד. כלומר, הן שימשו בעיקר כאמצעי הגנה עיקרי נגד פריצה לבית, ורובן נראו די זהה  כלומר בציפוי טאפט    ,כיום  הדלתות משולבות ביופי.פאר, חלונות,אלמנטים,חיפוי זכוכית ואלומיניום  ועוד.

 בשנים האחרונות השימוש העדיף  הוא שימוש בחלונות שקופים או אטומים במגוון צורות  ואפילו בויטראז'ים ססגוניים, וגם בידיות ואביזרי פרזול מגוונים, וכן שימוש במוטות וסורגי אורך ורוחב, להשלמת המראה. חלונות   אלה כוללים  חלונות מחוסמים   שקשה מאוד לשבור אותן   אלא באמצעות מכת פטיש חזקה במיוחד ולאחריה יש להתגבר על הסורג המרותך

1. הראשונה להתייעץ  עם חברים ומכרים  אשר  רכשו בעבר ולשמוע את דעתם והמלצתם

2.רצוי לרכוש דלת בחברה שמציעה שירות ופריסה ארצית והתאמה אישית והינה וותיקה לפחות 20 שנות ניסיון ביצור הדלתות

3.ניתן לבחור דלת מעוצבת בכל מידה , בידקו מי מסוגל לדוגמא לבצע דלת בגובה 4 מטר!

4.דלת פלדה עם יותר אורכנים (צלעות פלדה פנימיות), תהיה חסונה ובטוחה יותר.

5.העדיפו דלת עם צילינדר  כולל כרטיס חכם למניעת שכפול לא רצוי

6.העדיפו דלת עם כמה שיותר בריחים  לפחות 11 בריחי פלדה – כך יהיה קושי רב יותר לפרוץ אותה.

7.רוצים לשפר את רמת המיגון? התקינו מנעול עליון גואל מחברה אטלקית

,  8.התאימו את עיצוב הדלת לאופי הבית והסביבה והתיעצו באדריכלית אדריכל

. 9.דלת צבועה מומלצת בגלל אורך חייה בעיקר לבתים פרטיים, והקפידו שהיא צבועה בתנור

. 10.שלמו בהזמנה חצי בלבד ואת היתרה בהתקנה וזאת בגלל ששוק זה מלא בחפרים.

והכי חשוב לכל הדברים  המומלצים  לזכור   ,והכי בטוח  ,

לרכוש דלתות  מחברת אס דלתות מעוצבות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב