ממריאים לדף נחיתה מוצלח
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

ממריאים לדף נחיתה מוצלח 

מאת    [ 09/11/2012 ]
מילים במאמר: 490   [ נצפה 1420 פעמים ]

 
 

החלטתם לכתוב דף נחיתה ואתם מתים לדעת איך לכתוב אותו נכון. 'כותב טוב' שמח לעמוד לשירותכם עם שמונה כללי כתיבה שמתאימים ספציפית לדפי נחיתה באשר הם. נחיתה נעימה:

1. כותרת: וודאו שהכותרת שלכם מתייחסת ישירות אל הסיבה בגללה הגיע הגולש אל דף הנחיתה שלכם. התאמת השפה והדיוק במסר חשובים להצלחת הכותרת שמסבירה לגולש ש'תפילותיו' אכן נענו. בדרך זו תוכלו לשמור על הגולשים שלכם בכיוון העסקי שייעדתם לדף הנחיתה, וזו גם הסיבה בגללה הכותרת נחשבת לחלק החשוב ביותר בדף הנחיתה.

2. ספקו הנעה לפעולה: בין אם אתם משתמשים בכפתורים גרפיים, בלינקים או בשניהם, תמיד אמרו לגולשים שלכם מה לעשות. יש המשתמשים בשתי קריאות לפעולה בדף נחיתה קצר ואפשר להגיע גם לשלוש עד חמש הנעות לפעולה שונות בדף נחיתה ארוך. חשבו על זה כך - אם לא תניעו לפעולה בדף הנחיתה שלכם, למה השקעתם בבנייתו?

3. כתבו בגוף שני: השתמשו במילים כמו 'שלך', 'עבורך' וכו'. לאף גולש לא אכפת באמת מה כתוב בדף אלא אם הוא מציע לעזור לגולש בפתרון בעיה כלשהי. פנו ישירות אל הלקוח הפוטנציאלי שלכם, הלא הוא הגולש, ודברו איתו כמו שמדברים אל לקוח הנמצא מולכם.

4. שמרו על מסר ברור: דף נחיתה לא נועד כדי להפגין את היצירתיות שלכם או את יכולתכם להפוך משפטים פשוטים למתוחכמים. דף נחיתה זה עסק, לא ביטוי אישי של האמנות שלכם. למרות זאת, השתמשו בכל דרך שנראית לכם על מנת להעביר את המסר באופן חד וברור.

5. מתי לכתוב הרבה ומתי מעט: כולם נוטים לכתוב ביתר אריכות בטיוטות הראשונות שלהם, אך אין זה אומר שדף הנחיתה שלכם יכול או צריך לספוג את כל המילים האלה. כלל אצבע הוא שאם דף הנחיתה אמור להוציא כסף מכיסם של אנשים כדי לסגור מכירה, ניתן ולעיתים אף רצוי לפרט ולפרוס טקסטים ארוכים יותר לאורכו. לעומת זאת, אם כל מה שדף הנחיתה מבקש לעשות זה להירשם לשירות חינמי כלשהו או להזמין לאתר אחר בו יקבלו יותר מידע, אין סיבה לכתוב מגילות שלמות ואפילו עדיף לעשות את זה קצר ולעניין.

6. אל תבקשו מהגולש מידע או פעולה שאינה נחוצה לכם: אם מטרתו של דף הנחיתה היא ללקט מידע על הגולש שמתעניין במוצר או בשירות שלכם, עשו זאת בלי בקשות מיותרות. בקשו מהגולשים שלכם רק את המידע שאתם באמת צריכים. דף נחיתה אינו המקום לביצוע סקרים ולמילוי שאלונים. כל שאלה או בקשה מיותרת שאתם מעלים מקטינה את הסיכוי שתקבלו את התגובה שאתם מצפים לה.

7. כתבו את הנקודות החשובות ביותר בתחילת הפסקה או באמצעות נקודות דגש: רוב המבקרים באינטרנט 'ממהרים', הם מרפרפים ומדלגים על רוב הכתוב. עשו ככל יכולתכם להקל עליהם לקבל את המסר השיווקי מבלי להאט אותם. כלל זה נכון תמיד ובמיוחד בדפי נחיתה.

8. הקפידו על מבנה פשוט: בשום פנים ואופן אין לחשוב על דף נחיתה כעל אתר. העלימו את כל מה שקשור בלשוניות או בקטגוריות, בעיצובים גרפיים מתוחכמים מדי ואפילו לינקים שמוציאים את הקורא מהדף לא עושים עמכם חסד. זכרו שכל מה שאתם רוצים הוא שהקורא יתרכז לכמה שניות בהצעה השיווקית הכתובה שלכם בלי להפריע לו.

 

"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" -  קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים. www.kotevtov.com  

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2016
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS
כתיבת מאמרים

מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב