דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Symantec Technology day Conference - Road2Protection - 2012 

מאת    [ 08/11/2012 ]

מילים במאמר: 693   [ נצפה 1986 פעמים ]

סימנטק ישראל קיימה את הכנס השנתי שלה, Technology Day 2012, במרכז הקונגרסים אבניו בקריית שדה התעופה בהשתתפות כאלף לקוחות ושותפים עסקיים, אשר זכו לחוויית כנס ייחודית ומרשימה כפי שחברת סימנטק כבר הוכיחה שהיא יודעת לקיים במסגרת אירועים קודמים.

 

הכנס  ותערוכה הופקו גם השנה על ידי קבוצת אנשים ומחשבים.

 השנה הכנס  נערך בסימן Road2Protection, והמחיש את מחזור חיי המידע כמסלול שעוברים הנוסעים והמזוודות בשדה התעופה.

 באווירה זאת זכו המשתתפים בכנס לחוות את ההתרגשות והחוויה של  נוסעים בשדה תעופה, והאירוע שעוצב בהשראה זו כלל עמדות קבלה שעוצבו כעמדות Check In, קבלת תג משתתף בצורת דרכון, כניסה למתחם הכנס והתערוכה לאחר מעבר בידוק בטחוני  מתחמים מעוצבים כגון עמדת דיוטי פרי ובתי  קפה, סימנטק כ-Info Desk בשדה תעופה עם מסכי פלזמה שהציגו את המסלולים הטכנולוגיים השונים עם מועדים וה-gate בו נמצא כל מסלול, טרקלין   VIPשיוחד לטובת השקת ה-NetBack & Backup appliance, אפקטים קוליים של המראות מטוסים, כרוז המאפיין שדה תעופה ועוד

 

כמו כן היה בשטח האירוע גם מתחם מעוצב בהתאם לאופי האירוע של ביתני נותני חסות ושותפים עסקיים מובילים של סימנטק וביניהם: מלם תים, נטקום, בינת מערכות , אמת מחשוב, אמן, VMware, Norton ,  מגזין  Israel Defense , Adacom, טלדור-גלאסהאוס, Trustnet , Redhat,  Sumsung ו- CMS.

את הכנס יזמה והובילה גילי נצר, מנהלת השיווק האזורית בישראל,קפריסין ומלטה בסימנטק שנווטה את הכנס במטרה לשמר ולהעצים את תדמית המובילות של סימנטק בכל הקשור ל-Protecting People and Information וכן לחזק את התשתית שנותן מערך השיווק למכירות לטובת העמידה ביעדים העסקיים. השיווק בסימנטק זכה בפרס המצוינות לשנת 2012 מה-Marketing Society בארה"ב, עבור שיטת  העבודה עם המכירות, והתמורה המוכחת והגבוהה לעסקים.  הכנס כולו שם דגש על חדשנות וטכנולוגיה ולצוות הפריסיילים תפקיד חשוב בהתוויית והצגת התכנים.

 

הכנס חולק לשלושה מסלולים: אבטחת מידע; טיסה בענן והגנה על נתונים. כן התקיימו כיתות Hands-on  בנושאים שונים כמו הקשחת שרתים, ניהול מערכות ניידות והזדהות חד פעמית חזקה. בבמתחם טרקלין ה- VIP ניתן היה להתנסות בפתרונות  Appliance לגיבוי שהשיקה החברה במסגרת האירוע, והתנסויות במגוון הפתרונות בתחום הענן בביתן שיועד לכך.

 

 שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל, פתח את מליאת הכנס ואמר כי "למרות צמצומי תקציבי ה-IT בחלק מהארגונים  נפח הפעילות של סימנטק ישראל גדל באופן משמעותי השנה והוא צפוי להמשיך ולגדול גם ב-2013. עוד הוסיף אנג'ל כי "מטרתה של סימנטק היא לאפשר לארגונים לעבוד בצורה בטוחה ומאובטחת, ללא תלות בתשתיות הספציפיות, ולקיים אינטראקציה מלאה בין המשתמשים ליישומים הארגוניים באופן כלכלי ומאובטח. לכל אחת משלוש מגמות העל בעולם ה IT -כיום - וירטואליזצייה, מעבר למיחשוב ענן והתפשטות העולם הנייד - יש לסימנטק מענה, בזכות הרכישות הרבות אותן היא ביצעה לצד מחקרים ופיתוחים פנימיים".

 

 מרקו ריבולי, סגן נשיא ומנהל האגן הדרומי באזור EMEA של סימנטק, אמר: "אנו בעיצומה של תקופה חדשה במסגרתה המניע של המתקפות  הוא לא רק כספי, אלא גם פוליטי, והמשמעות שלה היא שעל ארגונים להיערך מראש עם מערך שלם של שכבות הגנה". ריבולי ציין בנאומו כי "במיפוי כמות האיומים בהיבט הגיאוגרפי, המזרח התיכון הוא האזור המותקף ביותר, וישראל היא  המדינה השנייה מבחינת כמות  המתקפות, לאחר לבנון".

עוד הוסיף ואמר ריבולי כי "על ארגונים בישראל להבין כי הם אינם חסינים ועליהם להיערך בהתאם על ידי הגנה על המידע הקריטי, הגדרה ומימוש מדיניות אבטחת מידע ותהליכים, הגנה  על המשתמשים ויצירת מודעות בקרבם לסיכונים".

 

דארן טומסון, מנהל הטכנולוגיה הראשי לאזור EMEA של סימנטק, אמר: "אחת מהבעיות המרכזיות הניצבות בפני מנהלי ה-IT כיום היא הצורך להטמיע כלי אבטחת מידע מחד , כאשר מאידך הטמעת אותם כלים מביאה לצמצום היעילות התפעולית של ה-IT ". עוד הוסיף טומסון כי "ארגונים רבים מוצאים את עצמם משקיעים ביותר מדי טכנולוגיות  של אבטחת מידע, ולמרות זאת הם לא מקבלים רמה גבוהה יותר של אבטחה. אנחנו, בסימנטק, בונים פתרונות תוכנה אשר מטרתם  היא להפחית מצד אחד את הסיכונים אך יחד עם זאת  גם להעלות את היכולות התפעוליות של ה- IT".

 

את יום האירוע חתמו בכירי סימנטק, ובראשם מרקו ריבולי, באירוע ערב אקסקלוסיבי לבכירים בתעשייה המקומית, שהתקיים במתחם הקולינרי אביגדור בתל אביב.

  

*****

סימנטק היא מובילה עולמית באספקת פתרונות אבטחה, אחסון וניהול מערכות, שנועדו לסייע לצרכנים ולארגונים לאבטח ולנהל את עולם המידע של ימנו. המוצרים והשירותים של סימנטק, מגנים כנגד סיכונים רבים הנמצאים בנקודות רבות באופן שלם ויעיל, ומקנים ביטחון בכל מקום בו משתמשים או מאחסנים מידע. מידע נוסף זמין בכתובת:  www.symantec.com.

 

יניב כהן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב