דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי צריך שירותי הקלדות? 

מאת    [ 08/11/2012 ]

מילים במאמר: 580   [ נצפה 1697 פעמים ]

שירותי הקלדות הן פתרון זמין ונוח למגוון אוכלוסיות: סטודנטים, אנשי עסקים ואנשים פרטיים. שירותי הקלדות נעשים בשימוש בתוכנת  Wordבדרך כלל, הנפוצה ומצויה בכל בית אב או עסק.

 במשך השנים יותר ויותר אנשים משתמשים בשירותי הקלדות:

סטודנטים ואנשי סגל אקדמי משתמשים בשירותי הקלדות להקלדת עבודות אקדמאיות, הקלדת עבודות סמינריוניות, הקלדת סיכומים; הקלדת תזה, הקלדת שאלונים, הקלדת נתונים, הקלדת מחקרים, הקלדת שאלונים ועוד ועוד.

 מנהלים, ואנשי עסקים משתמשים בשירותי הקלדות להקלדת דו"חות רבעונים ושנתיים, הקלדת חוברות, הקלדת נתונים, הקלדת מכתבים, הקלדת תרשימי זרימה וטבלאות.

עורכי דין ומערכת בתי המשפט משתמשים בשירותי הקלדות להקלדת כתב תביעה, הקלדת כתב הגנה, הקלדת תצהירים, הקלדת חוזים, הקלדת זיכרון דברים.

 ארגונים ממשלתיים וחינוכיים משתמשים בשירותי הקלדות להקלדת סיכומי ישיבות, להקלדת חוברות, להקלדת נתונים, להקלדת מכתבים ותזכירים.

אנשים פרטים, סופרים משתמשים בשירותי הקלדה  להקלדת ביוגרפיה, הקלדת אוטוביוגרפיה; הקלדת סיפורים.

 עולמנו היום מבוסס על שימוש במחשב והעברת תכנים באופן דיגיטלי, לכן כתב היד עבר מן העולם, וכל התקשרות אישית, עסקית או ארגונים דורשת מסמכים מודפסים. לכן שירותי הקלדות נוגעים בכל תחום ותחום בחיינו ואין אדם, עסק או ארגון שלא נזקק להם, בשלב כלשהו במהלך חייו האישיים או העסקיים.

אמצעים להעברת החומרים לנותן שירותי ההקלדות:

אדם או בעל עסק או ארגון שזקוק לשירותי הקלדות יכול להשתמש במגוון אמצעים על מנת להעביר למבצע השרות את החומר הנדרש.

 כתב יד – ניתן להעביר את החומר בכתב יד בעט או עפרון. יש לכתוב באופן ברור ככל הניתן. אחרת נדרשת מנותן שרותי ההקלדות לבצע עבודת פיענוח כתב היד.

 כתב יד סרוק – ניתן להעביר את החומר לאחר שנסרק על ידי מכשיר סורק. כאן יש לדאוג שהקונטרס, הניגודיות של הסריקה תהיה ניגודיות גבוהה, שוב על מנת להקל על נותן שירותי ההקלדות, למנוע טעויות ככל שניתן, כדי שהכתב יסרק באופן ברור ונהיר לנותן השרות.

כתב יד מודפס – ניתן להעביר כתב יד שכבר מודפס בצורה פיזית כגון חוברת, מאמר, ספר כל מנת שנותן שירותי ההקלדות יקליד אותו מחדש אל תוכנת ה- Word. יש לוודא שהחוברת/מאמר/ספר הפיזיים הנם באיכות טובה. יש לקחת בחשבון שנותן שירותי ההקלדות יהיה צריך לצורך העבודה לסרוק את החומרים הפיזיים, פעולה שיכולה לפגוע בהם, התנתקות הדפים מן הכריכה וכדומה. במידה ומבקש השירות אינו מעוניין בפעולה כזאת, על נותן שירותי ההקלדות יהיה להקדיש זמן רב יותר להקלדה מן המסמך הפיזי.

 כתב יד מוקלד – ניתן להקליד את החומר באופן חופשי בתוכנת אימייל או כל אמצעי מחשב אחר – במקרה כזה יהיה על נותן שירותי ההקלדות לעמד את החומר לפסקאות ולבצע עבודת הגהה למסמך.

הקלטת אודיו – ניתן להקליט את החומר הנדרש במכשיר הקלטה דיגיטלי מכל סוג שהוא. יש להקפיד שההקלטה תהיה ברורה, וללא רעשי רקע על מנת שנותן שרותי ההקלדות יבין את הנאמר בצורה הטובה ביותר, שלא יישמט איזשהו חלק מהתוכן שמיועד להקלדה.

הקלטת ווידאו – כפי שניתן להקליט קובץ שמע היום בקלות, כן ניתן להקליט גם קבצי ווידאו בכל מצלמה, טלפון חכם או כל אמצעי אחר. גם כאן יש להקפיד על איכות ההקלטה ולהשתמש במיקרופון מתאים. במידה ויש כמה דוברים בשיחה, יש להצמיד לכל אחד מהם מיקרופון, יש לוודא שאיכות הקובץ טובה וכל הדוברים נשמעים על מתן שנותן שירותי הקלדה יוכל לעבוד באופן שוטף ושלא יאבד מידע חשוב למבקש השרות.

 הכתבה – במקרים מסויימים כאשר כל האמצעים המוזכרים למעלה אינם מתאימים, מבקש השרות יכול להכתיב לנותן שירותי ההקלדות את החומר הדרוש להקלדה. ההכתבה יכולה להיעשות במקום מפגש פיזי משותף או באמצעות תוכנת מחשב לניהול שיחת אודיו או ווידאו (צ'אט).

 אנו מאחלים לכם שיתוף פעולה פורה עם נותן שירותי ההקלדות שלכם (-:

 

זיו שירותי קלדנות ותמלול




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב