כתיבה שיווקית לאינטרנט - מה יוצא לי מזה?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

כתיבה שיווקית לאינטרנט - מה יוצא לי מזה? 

מאת    [ 07/11/2012 ]
מילים במאמר: 387   [ נצפה 1308 פעמים ]

 
 


מדוע להשקיע כסף בשירותי כתיבה שיווקית לאינטרנט? האם בכלל כדאי להעביר תחומים כגון כתיבת אתרים או קופירייטינג לאינטרנט לידיהם של מקצוענים?

התשובה היא כן! (וברור שידעתם שזו תהיה התשובה).

ולמה?

-          תוכן שיווקי טוב יכול לסייע לאתר שלכם לטפס בדירוג בגוגל ובשאר מנועי החיפוש. מומחי כתיבה שיווקית יידעו לא רק לייצר תוכן, אלא גם לבצע מחקר מילות מפתח ולתת לטקסט טיפול SEO יסודי.

-          תוכן מעניין מזמין גולשים וגורם להם לבלות יותר זמן באתר. הוא יחזק את ה-"Stickiness", הדביקות של אתר האינטרנט שלכם.

-          תוכן שיווקי יסביר למבקרים באתר בדיוק מי אתם, במה אתם עוסקים, מדוע כדאי לעשות אתכם עסקים ויחזק את המיתוג של החברה או הארגון שלכם.

-          כתיבה שיווקית לאינטרנט כוללת קריאה ברורה לפעולה ותניע גולשים לקנות מוצר, להירשם לשירות שלכם, לצרוך תוכן נוסף או ליצור אתכם קשר.

כתיבת אתרים טובה תעמוד בכל הקריטריונים הללו. יש לה את הכוח להפוך את האתר שלכם ליותר מסכום חלקיו – לא רק אוסף של מאמרים, פוסטים ותמונות, אלא חווית גלישה שתייצר תנועה, עניין ותמשוך גולשים נוספים.

 

 מי באמת צריך את כל התועלות הללו?

כל מי שלקח על עצמו הקמה של אתר אינטרנט, השקיע בעיצובו, מילא אותו בתוכן ומקווה שמאמציו יישאו פרי תדמיתי או שיווקי. כל עסק שרוצה למכור דרך האינטרנט, להשיג לידים איכותיים, למתג את עצמו ולהשאיר רושם בקרב גולשיו.

האינטרנט משתנה כל הזמן ובשנים האחרונות ניתן להבחין בטרנד ברור בתחום עיצוב האתרים. מעצבי אתרים הולכים בדרכה של גוגל ומעדיפים עיצוב פשוט ומעשי יותר (יחסית) ופחות פלאשי.

התוצאה היא אתרים פשוטים שבהם התוכן חשוב יוצר מהצורה. אלה אתרים קלים לניווט, בהם קל לגולש להבין מה מוכרים לו ועל אילו לינקים הוא צריך ללחוץ.

 

בחלוקה גסה, ניתן להבחין בשלושה סוגי אתרי אינטרנט עיקריים. לכל אחד מהם צרכים שיווקיים שונים:

1)     אתרים המוכרים מוצרים או שירותים לעסקים אחרים (B2B) צריכים לשדר לגולשים מקצועיות, רמת שירות גבוהה ובידול לעומת המתחרים.

2)     אתרים המשווקים לקהל הרחב (B2C) חייבים לתקשר עם הגולשים בגובה העיניים, להרשים בניסיון המקצועי, להציע קופירייטינג לאינטרנט חד וקולע ולהדגים את היתרון של המוצרים או השירותים שלהם על פני המתחרים.

3)     אתרי תדמית חייבים להקפיד אפילו יותר. עסקים המטפחים אתר תדמית זקוקים למומחה כתיבת אתרים. חובה על אתרים כאלה להקפיד על חוקי כתיבה שיווקית ועל אפיון שיווקי מדויק אשר יעבירו  את המסרים הנכונים. לשם כך נחוצים ניסיון וידע מקצועיים.

אורן חנקין, מנהל מחלקת הכתיבה בחברת התוכן ספלאש, המציעה תוכן שיווקי לאינטרנט - כתיבת תוכן, כתיבה באנגלית והפקת סרטוני תדמית.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב