דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבה שיווקית לאינטרנט - מה יוצא לי מזה? 

מאת    [ 07/11/2012 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 2033 פעמים ]


מדוע להשקיע כסף בשירותי כתיבה שיווקית לאינטרנט? האם בכלל כדאי להעביר תחומים כגון כתיבת אתרים או קופירייטינג לאינטרנט לידיהם של מקצוענים?

התשובה היא כן! (וברור שידעתם שזו תהיה התשובה).

ולמה?

-          תוכן שיווקי טוב יכול לסייע לאתר שלכם לטפס בדירוג בגוגל ובשאר מנועי החיפוש. מומחי כתיבה שיווקית יידעו לא רק לייצר תוכן, אלא גם לבצע מחקר מילות מפתח ולתת לטקסט טיפול SEO יסודי.

-          תוכן מעניין מזמין גולשים וגורם להם לבלות יותר זמן באתר. הוא יחזק את ה-"Stickiness", הדביקות של אתר האינטרנט שלכם.

-          תוכן שיווקי יסביר למבקרים באתר בדיוק מי אתם, במה אתם עוסקים, מדוע כדאי לעשות אתכם עסקים ויחזק את המיתוג של החברה או הארגון שלכם.

-          כתיבה שיווקית לאינטרנט כוללת קריאה ברורה לפעולה ותניע גולשים לקנות מוצר, להירשם לשירות שלכם, לצרוך תוכן נוסף או ליצור אתכם קשר.

כתיבת אתרים טובה תעמוד בכל הקריטריונים הללו. יש לה את הכוח להפוך את האתר שלכם ליותר מסכום חלקיו – לא רק אוסף של מאמרים, פוסטים ותמונות, אלא חווית גלישה שתייצר תנועה, עניין ותמשוך גולשים נוספים.

 

 מי באמת צריך את כל התועלות הללו?

כל מי שלקח על עצמו הקמה של אתר אינטרנט, השקיע בעיצובו, מילא אותו בתוכן ומקווה שמאמציו יישאו פרי תדמיתי או שיווקי. כל עסק שרוצה למכור דרך האינטרנט, להשיג לידים איכותיים, למתג את עצמו ולהשאיר רושם בקרב גולשיו.

האינטרנט משתנה כל הזמן ובשנים האחרונות ניתן להבחין בטרנד ברור בתחום עיצוב האתרים. מעצבי אתרים הולכים בדרכה של גוגל ומעדיפים עיצוב פשוט ומעשי יותר (יחסית) ופחות פלאשי.

התוצאה היא אתרים פשוטים שבהם התוכן חשוב יוצר מהצורה. אלה אתרים קלים לניווט, בהם קל לגולש להבין מה מוכרים לו ועל אילו לינקים הוא צריך ללחוץ.

 

בחלוקה גסה, ניתן להבחין בשלושה סוגי אתרי אינטרנט עיקריים. לכל אחד מהם צרכים שיווקיים שונים:

1)     אתרים המוכרים מוצרים או שירותים לעסקים אחרים (B2B) צריכים לשדר לגולשים מקצועיות, רמת שירות גבוהה ובידול לעומת המתחרים.

2)     אתרים המשווקים לקהל הרחב (B2C) חייבים לתקשר עם הגולשים בגובה העיניים, להרשים בניסיון המקצועי, להציע קופירייטינג לאינטרנט חד וקולע ולהדגים את היתרון של המוצרים או השירותים שלהם על פני המתחרים.

3)     אתרי תדמית חייבים להקפיד אפילו יותר. עסקים המטפחים אתר תדמית זקוקים למומחה כתיבת אתרים. חובה על אתרים כאלה להקפיד על חוקי כתיבה שיווקית ועל אפיון שיווקי מדויק אשר יעבירו  את המסרים הנכונים. לשם כך נחוצים ניסיון וידע מקצועיים.

אורן חנקין, מנהל מחלקת הכתיבה בחברת התוכן ספלאש, המציעה תוכן שיווקי לאינטרנט - כתיבת תוכן, כתיבה באנגלית והפקת סרטוני תדמית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב