דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאבטחים אישיים - הגנה מסחיטה באיומים 

מאת    [ 07/11/2012 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 2137 פעמים ]

רק בשבוע החולף קיבלנו הוכחה נוספת לכך שעבירת הסחיטה באיומים היא אחת מהעבירות הנפוצות ביותר ככל שמדובר בארגוני פשיעה.
אריה אלפרון, שכבר ריצה בעבר שורה של מאסרים בפועל בעוון סחיטה באיומים, הוקלט מאיים על אדם שחייב למכרו סכום של קרוב ל-150 אלף שקלים. בין היתר צוטט אלפרון כאומר: "אולי חמש שנים לא תצא מבית החולים – קנית לעצמך עוד שבוע".
אולם הנסחטים באיומים הם לא רק בין העבריינים אלא גם בין אנשי העסקים, כמו שאפשר ללמוד מהידיעה שהופיעה לפני שבועיים ב- YNET על "טייקון הדלק" שנעצר על ידי המשטרה בחשד שסחט אנשי עסקים.


שיתוף פעולה מלא עם רשויות החוק

ככלל, רשויות החוק אמורות להעניק מענה מקיף לאנשי עסקים שזוכים לשיחות מאיימות מסוג זה. תפקידם של חברי הכנסת הוא לחוקק חוקים שיבטיחו ענישה מרתיעה לעבריינים שנתפסים, כוחות המשטרה אמונים על אכיפת החוק לכידת העברייניים בפועל, ואילו בתי המשפט חייבים להשית על העבריינים עונשים כבדים שירתיעו אותם מלבצע מעשים דומים בעתיד. לכל הגורמים הללו מצטרפים גם אנחנו, חברת האבטחה BTS בבעלותו של אל"מ (במיל), בני טל שמעניקה לכלל לקוחותיה מכלול פתרונות אבטחה – לרבות בתרחישים הסבוכים והבעייתיים ביותר.

חברת האבטחה BTS סקיורטי מנוהלת על ידי אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה המחזיקים בלא פחות מ-33 שנות ניסיון של עבודה בשטח. לאורך השנים סיגלנו לעצמנו שורה של שיטות עבודה מוכחות המבטיחות ללקוחותינו הגנה מקיפה מהרגע הראשון ועד למועד הסרת האיום. אנו ערוכים להכנתן של תוכניות מבצעיות שמסייעות בסגירתן של כל הפרצות, כך שכל שנותר לנו לעשות הוא להמתין לשעת מעשה, אשר במהלכה אנו מקליטים ומתעדים את כל הפעילות שלנו, וזאת בצורה שתאפשר למשטרה רק לבצע את המאסרים הנדרשים.


כניעה לסחיטה היא הפתרון הגרוע ביותר.

אנו מבינים היטב שכל אדם אשר נפל קורבן לסחיטה באיומים חושש באופן טבעי לחיי משפחתו ולחייו שלו, ומכאן שלא בהכרח יעלה בידיו לקבל בכל רגע נתון את ההחלטות הנכונות והטובות ביותר – בראש ובראשונה לשלם את סכומי הכסף שדורשים ממנו. מדובר בטעות שאין שניה לה משום שברגע שאתם מעבירים את התשלום הראשון – הרי שגיליתם לעבריינים את חולשתכם וסביר להניח כי באותו הרגע ממש הפכתם את עצמכם למטרה נוחה לעוד עשרות מקרי סחיטה נוספים.

התפקיד שלנו הוא להבהיר לעברייניים שמוטב כי ירימו ידיים ולא ימשיכו לאיים על הלקוח ששכר את שירותנו. על מנת להעביר את המסר בצורה החד-משמעית והברורה ביותר, לא נחשוש מחתירה למגע ומאבטחה אלימה באם יהיה בכך צורך – כל זאת בחירוף נפש למען השמירה על חייו של הלקוח, אך תוך שימוש בכוח סביר המותר במסגרת החוק.

 B.T.S היא חברה לאבטחה בניהולו של אל"מ בני טל, החברה מתמחה ב- אבטחה אלימה, פינוי פולשים בכח, שומרי ראש, אבטחה לפוליטיקאים, מאבק בדמי חסות, מאבטחים להוצאה לפועל, מבצעי אבטחה מסוכנים ועוד... ניסיון של 33 שנים!
התקשרו עכשיו: 03-5272874/9




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב