דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחפשים רעיונות למתנות לאורחים באירוע שלכם - המאמר הזה בשבילכם 

מאת    [ 07/11/2012 ]

מילים במאמר: 654   [ נצפה 2547 פעמים ]

מכירים את המערכון של הגשש עם החתונה של עצמאותה?

לכ מי שלא מכיר מדובר בחתונה בה האבא של החתן משכנע את האבא של הכלה שאצלם בחתונה החתן והכלה יכנסו בכניסה הרבה יותר מיוחדת ומקורית מזו של החבר שלו...

בתוך כל אחד מאיתנו מקוננת הציפייה שהחתונה שלנו, הבר מצווה של הילד, החינה או הברית שלנו יהיו הכי מיוחדים וזכורים שהאורחים היו בה.

כולנו תמיד רוצים להיות מקוריים ומיוחדים - לא לעשות מה שעשו בחתונות אחרות (וזה נכון לגבי הכל - שמלת הכלה, האולם, התקליטן, האטרקציות, הגימיקים, האוכל וכו')

אחד הטרנדים באירועים כמו חתונה, בר/בת מצווה, חינה, ברית/ה הוא המתנות והמזכרות שמחלקים לאורחים.

מתנות לאורחים - מה זה בכלל?

מתנות ומזכרות לאורחים הן מעין מתנה קטנטנה (או אפילו גדולה) שמחלקים לאורחים במהלך האירוע, על הצלחות של כל אורח או בסוף האירוע ומטרתן - להודות לאורחים על השתתפותם באירוע ויותר מזה שיזכרו אותנו ואת האירוע המיוחד שלנו.

רעיונות למתנות לאורחים

את המתנות והמזכרות לאורחים נציג לפי סוג האירוע:

 

חתונה ובר מצווה

מתנות ומזכרות לאורחים בחתונה/בר מצווה יכולות להיות רבות ומגוונות והפכו להיות כמעט חובה בכל אירוע.

המתנות הכי נפוצות הן:

1. ספר תהילים קטן - כאן קיין מגוון עצום של ספרי תהילים - החל מספרי תהילים הנמכרים במחזיק מפתחות קטן, ספרי תהילים הנמכרים בשקית אורגנזה ותליון חמזה, ספרי תהילים קטנים אותם ניתן לחלק בשקית צלופן קטנה עם הקשה מיוחדת - מחירי הספרים הינם כ 3 ש"ח ליח' (נכון לנובמבר 2012)

2. חמסה מעץ עם חריטת ברכות ואבני חושן - מדובר במחזיק מפתחות קטן אליו מחוברת חמסה קטנה (גודל 3*3 ס"מ) מעט טבעי כאשר בצד אחד ישנו חריטה של מילות ברכה ושיבוץ של אבני חושן - מתנה מאוד מקורית ויוצאת דופן - עלות כ - 4 ש"ח ליח' (נכון לנוב' 2012)

3. בקבוק זכוכית מהודר בתוכו אבני טורקיז קטנות וקלף מגולגל עם תפילת הדרך - מחזיק מפתחות מהודר עם בקבוקון זכוכית ובתוכו אבני טורקיז קטנות (נגד עין הרע) וקלף מגולגל עם תפילת הדרך - מתנה מאוד מקורית ויוצאת דופן - עלות כ - 3 ש"ח ליח' (נכון לנוב' 2012)

4. מחזיק מפתחות עשוי מתכת בצורת מזוזה בתוכו מגולגל עם תפילת הדרך - מחזיק מפתחות יוקרתי ומהודר עשוי ממתכת בצורת מזוזה ובתוכו קלף מגולגל של תפילת הדרך. מתנה מאוד מאוד מקורית ויוצאת דופן - עלות כ - 5 ש"ח ליח' (נכון לנוב' 2012)

5. כפכפים קייציים דמוי הוויאנס - הכפכפים הם השוס של המתנות לאורחים - מחלקים אותם באמצע האירוע לאחר שכל הרקדנים כבר עייפו, הנשים מתות להחליף את נעלי העקב והגברים רוצים כבר לצאת מהנעליים הסגורות. הכפכפים נמכרות בדגמים מתאימים לגברים ונשים, הם נמכרים בדגמים דמויי כפכפי הוויאנס והיתרון הגדול הוא במחיר זול וסימלי - מחיר כפכפים יכול להיום במקסימום 10 ש"ח לזוג!

6. שיפוד מתוק - מתנה מתוקה שמתאימה לכל אירוע - משפדים סוכריות גומי מתוקות ומחלקים לאורחים במהלך האירוע על הרחבה, בסוף האירוע כמתנה או על שולחנות האורחים - עלות כל שיפוד כ 3 ש"ח!! (תקפידו שהסוכריות שאתם קונים הינן בייצור ישראלי ובהכשר בד"ץ אחרת האולם עלול לעשות לכם בעיות עם המתנה הזו...)

 

ברית/בריתה

מתנות ומזכרות לאורחים בברית/בריתה יכולות להיות רבות ומגוונות והפכו להיות כמעט חובה בכל אירוע.

המתנות הכי נפוצות הן:

1 ספר תהילים קטן - כאן קיין מגוון עצום של ספרי תהילים - החל מספרי תהילים הנמכרים במחזיק מפתחות קטן, ספרי תהילים הנמכרים בשקית אורגנזה ותליון חמזה, ספרי תהילים קטנים אותם ניתן לחלק בשקית צלופן קטנה עם הקשה מיוחדת - מחירי הספרים הינם כ 3 ש"ח ליח' (נכון לנובמבר 2012)

2. בקבוק תינוק קטן - המתנה הפופולרית ביותר היום בבריתות היא בקבוק תינוק קטן המגיע במגוון דגמים ובצבעים כחול (למסיבת ברית) וורוד (למסיבת בריתה). מחירי הבקבוקים ב 2-3 ש"ח ליח'. את הבקבוקים ניתן למלא במילוי מתוק של סוכריות, ספר תהילים קטן בכל בקבוק וכל צירוף מושלם העולה על רוחכם.

אם קראתם את המאמר כל מה שנשאר לכם זה רק לקנות במקום שהכי התחברתם אליו (זיכרו המחיר הוא לא המרכיב היחידי בשיקולים שלכם).

שיהיה במזל טוב!!

הכותב הינו מנכ"ל אתר טופי www.toffy.co.il אטרקציות וגימיקים לאירועים שמחים במחירים זולים - מהיבואן לצרכן


באתר www.toffy.co.il  | טופי  - 073-7433342| toffy | תמצאו את כל הגימיקים, האטרקציות, הרעיונות, מתנות לאורחים וההפתעות לכל אירוע. האתר מציע למעלה מ - 500 גימיקים במחירים סימליים שנעים בין 0.3-5 ש"ח לפריט!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב