דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


3 דברים שחשוב לדעת על שחזור שדיים 

מאת    [ 06/11/2012 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 1669 פעמים ]

למרבה הצער נשים רבות ברחבי העולם נפגעות בצורה קשה ממחלה מאוד לא נעימה כמו סרטן השד. חשוב להדגיש עד כמה הפגיעה היא לא רק במערכת פנימית אלא גם במראה החיצוני. לכן מעבר לטיפול המהיר והמקצועי שיש לקבל לגבי המערכת הפנימית של השד תוך ניסיון למגר את הסרטן, הרי שחשוב להתכונן לעתיד ולראות כיצד אפשר לשחזר את השד ולחזור להיראות נשית ונאה.

בזכות הרפואה הפלסטית יכולות נשים רבות לדעת כיצד לאחר הבראה מסרטן קשה כל כך הן יכולות לחזור ולנהל חיים אינטימיים בצורה מרשימה מאוד. רופא מומחה שמציג טכניקות עבודה מיקרו-כירורגיות ברמה גבוהה יכול להעניק לכל אישה חוויה חדשה של חיים חברתיים בזכות תהליך מדויק וקפדני של שחזור שדיים בשיטות שונות שמקובלות כיום בעולם המודרני.

מתי ניתן לבצע שחזור לשד

כשמגיעים לטפל בבעיה רפואית קשה אפשר לראות כיצד המקצועיות של הרופאים באה לידי ביטוי לא רק בסוגי הטיפולים השונים אלא גם בכל הקשור לעיתוי של כל טיפול. בכל הקשור לנושא חשוב כמו שחזור שדיים הרי שכל אישה יכולה לדעת כיום שניתן לבצע את השחזור בזמנים שונים, ולכן הדבר יכול להפוך לנוח יותר עבור מי שמתמודדת עם סרטן השד.

במקרים מסוימים יכולה האישה להחליט, תוך ייעוץ עם רופא מומחה, שהיא מעוניינת לבצע שחזור שדיים כבר לאחר מספר חודשים אחרי הניתוח להסרת הגידול, ובמקרים אחרים היא תחליט שכדאי לבצע את הפעולה החשובה הזו רק לאחר שנים מספר. רופא מקצועי שמציג גישה אישית לכל מטופלת יסביר את ההיבט המקצועי ויבין את ההיבט הרגשי שתעלה כל מטופלת.

העבודה המקצועית שנדרשת בזמן השחזור

חשוב לציין גם שבזמן התמודדות עם סרטן השד יכולה מטופלת מסוימת לעבור גם את תהליך השחזור. זאת מאחר וניתן לשלב טיפול זה במסגרת הטיפולים האחרים של כימותרפיה או הקרנות. אך בסופו של דבר צריך להבין עד כמה חשובה התערבותו של רופא מנוסה המכיר את תחום הרפואה הפלסטית בצורה מעמיקה ומציג ניסיון רב בשחזור שד.

רופא שמתמחה בתחום זה יכול להעניק לכל אישה את היכולת לחזור בצורה מהירה יחסית לחיים נורמאליים כשהיא נהנית מתפקוד פונקציונאלי שחזר לאיבר כל כך חשוב לנשיות שלה. ניסיון רב בשחזורים מורכבים ידגיש עד כמה רופא בכיר שמציע את השירות הרפואי של שחזור איבר חשוב כל כך, הוא זה שיכול לתרום רבות להרגשתה המצוינת של כל מי שמגיעה להתייעץ איתו ולעבור את השחזור המבוקש אצלו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב