דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבות מערכת גילוי אש במפעל 

מאת    [ 06/11/2012 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 1866 פעמים ]

הסיכונים שקיימים במפעלים רבים ברחבי ישראל מדגישים עד כמה חשוב להצטייד במערכות גילוי איכותיות שתיצורנה התרעה אמיתית בזמן שריפה. נראה כי לא צריך להדגיש יותר מדי את הסיבות לפריצת שריפה במפעל מסוים אך חשוב להזכיר כיצד ריתוך, קצר חשמלי, תקלה במכונה מסוימת ועוד מקרים אחרים שיכולים לקרות ללא כל התרעה הם כאלו שיכולים להביא לפריצתה של שריפה איומה.

כך קורה שמי שלא נעזר במגוון איכותי של מערכות גילוי אש מסכן לא רק ציוד או סחורה שנמצאים במפעל אלא כמובן גם חיי אדם. התייחסות בכובד ראש לעניין זה והצטיידות במערכות מתאימות ובפריטים הרלוונטיים יכולות למנוע סיכונים מיותרים ולחסוך מכל אחד מאתנו את התמונות הקשות של פגיעה באנשים וברכוש בגלל חוסר זהירות של בעלי ומנהלי מפעל מסוים.

הצורך של מקומות גדולים שבהם פעילות רבה

כל מי שביקר פעם במפעל גדול וכל מי שעובד במפעל מסוים נחשף מיידית להיקף הפעילות הגדול ולתזזיתיות הרבה שמאפיינים את הפעילות של מחלקות שונות. לכן חשוב להבין עד כמה מערכות איתור וכיבוי אש הן בעלות חשיבות רבה. מבט מהיר על קירות ותקרות מפעל שממוגן בצורה נכונה מאפשר לנו לגלות גלאי עשן עצמאי ועוד פריטים אחרים שיעשו את עבודתם ברגע האמת.

בזכות אנשי מקצוע מיומנים ורציניים אפשר לדעת איזה גלאי עשן עצמאי יתאים למחלקה מסוימת ואלו מערכות כיבוי תתאמנה למקום מסוים. כך אפשר ליצור את מערך ההגנה הטוב ביותר כנגד אש וכך כמובן אפשר לישון יותר בשקט כשיודעים שיש אלמנטים טכניים איכותיים ואמינים ששווקו והותקנו על ידי מי שמתמחה בנושא חשוב זה של הגנה מפני שריפות.

מגילוי מוקדם ועד פעולות כיבוי שונות

מערכות גילוי אש שונות יכולות לעשות הבדל חשוב בין נזקים ואסונות ובין פעילות מהירה יותר לכיבוי השריפה שפרצה. חשוב להבין שגם אם מערכת ספרינקלרים אינה יכולה לכבות לחלוטין שריפה גדולה שפרצה הרי שהיא יכולה למנוע את התפשטותה וכמובן לאפשר זמן רב יותר של פינוי לכודים והיערכות טובה יותר של הגופים המקצועיים שמגיעים לבצע את פעולות הכיבוי.

למרבה הצער נראה כי יש עדיין מי שמגלה רק ברגע האמת עד כמה גלאי עשן עצמאי, או כל אלמנט אחר בתחום זה היה יכול לעזור לו. חשוב להבין שרק מי שפועל על פי החוק ורק מי שחושב קדימה יכול לעשות את הדבר החכם ולפנות לחברה שמתמחה בציוד של גילוי אש. כך ההצטיידות וההתקנה יהיו איכותיים יותר ויעמדו בכל תקן מחמיר שנדרש.

אמין הנדסת אש - מערכות כיבוי אש - גילוי אש חברת אמין הנדסת אש בע"מ מתמחה בתכנון, ביצוע, שרות ואחזקות למערכות כיבוי אש וגילוי אש , מערכות לשחרור עשן ומתח נמוך. בקרו אותנו באתר שלנו: www.aminfire.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב