דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו מיתוג? מדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך? איזה אפקט הוא יוצר? 

מאת    [ 06/11/2012 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 1824 פעמים ]

 

רבים שואלים אותי לגבי מיתוג.
מהו מיתוג? מדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?
איזה אפקט הוא יוצר?

 


אני רוצה לסקור במאמר הזה את נושא המיתוג, ולתת לך כמה שיותר מידע שיעזור לך למתג טוב יותר ונכון יותר את העסק

דבר ראשון שחשוב לדעת מיתוג כולל אתעיצוב תדמית העסק לפרטי פרטים.

אחת המהויות של יחסי ציבור וקידום הוא שעליך לחזור, ולהדגיש את אותו המסר פעם אחר פעם.
פעם אחת לא מספיקה. תראו את בנק הפועלים למשל: החדירו את המסר של להיות ראשון זה מחייב!
על כן כל הפרסומים, עלונים מגזינים, כרזות, שלטים, פליירים, הצגה בתערוכות ועוד, צריכים כולם ללכת באותו הכיוון, ולשאת מסר דומה.

כאשר אני נדרשת למתג לקוח, אני מאוד מקפידה על החזרה על המסר, באמצעות אחידות עיצובית.
הצבעים, הלוגו, הקומפוזיציות - כולם מספרים סיפור כאשר הקו הרציף של המיתוג מלווה לאורך כל הדרך.
הכל על מנת להחדיר את המסר ולא לבלבל את מוחו של הלקוח, אשר מזהה סמלים, צבעים, אווירה וסגנון, אשר באמצעות העיצוב מעבירים את המיתוג הנכון.

בין אם החברה מספקת מוצר או שירות, אנחנו חייבים למשוך תשומת לב. לפרומו השיווקי יש בדיוק מספר שניות ללכוד את תשומת ליבנו. אנו עושים זאת באמצעות המילים הנכונות, וכמובן העיצוב הנכון. אם עשינו זאת נכון - השגנו את תשומת הלב הראשונית, והשגנו בהמשך לקוח.
אם איבדנו אותו בשניות הראשונות- אין הזדמנות שנייה.

קומפוזיציה נכונה ו"מסלול העין" 
קומפיזיציה נכונה היא הדרך בה אנו מסדרים את מקבץ העצמים והצורות. דמיינו פרומו מבולגן, ללא קומפיזציה נכונה, ללא סדר רציף ונעים לעין. זה יגרום לבלבול בקרב המתבונן, שינטוש מיד את הפרומו שלנו. מסלול העין, אם כן מאוד חיוני בעיצוב.

הפורמט, סידור הרכיבים, הגופנים, הנייר והצבע הינם מסר שאינו מועבר במילים. הם חייבים להתאים לרוח המסר המובע באמצעות מילים. הם כמו הגל הנושא שעליו נע המסר. קידום ומיתוג הם יעילים במידה שבה המסר והפורמט העיצובי תלויים זה בזה.

רק כאשר כל הללו מובנים ופועלים יחדיו, מתקבלת התוצאה של פריטי הפצה אפקטיביים, אשר מניבים לקוחות! 

מיתוג נכון מאפשר לקהל היעד שלכם לשכפל את הרעיון שאתם מעבירים לו וכך הוא הופך להיות מפיץ שלכם,הוא מספר ברבים על המוצר שלכם-הוא יוצר עבורכם את אפקט "הפה לאוזן"

במאמר הבא אפרט על כל חלק מהחלקים הנ"ל כך שנושא המיתוג כולו יהיה ברור וקל ליישום.

מקווה שעזרתי,אשמח להדריך את העסק שלך אישית ולהוביל אותך דרך כל הצעדים עד לתוצאה הסופית שאתה מציב לעצמך.

 

מיכל טלר ממצ'יק-אמנות המיתוג והשיווק www.memchik.com href="mailto:michaltso@gmail.commichaltso@gmail.com">">michaltso@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב