דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זיווד אלקטרוני בישראל 

מאת    [ 05/11/2012 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 1520 פעמים ]

לעתים אנו לא ממש מחמיאים מספיק לרמת התעשייה והפיתוח בישראל. נראה כי המחשבות שלנו תמיד נעות להן אל עבר מדינות מרכז אירופה או ארה"ב עד שאנו חושבים שרק בהן ניתן להגיע לרמה גבוהה של ייצור ופיתוח. לכן חשוב מאוד לדעת שגם אם לא מדובר בהיי טק הרי שחברות מקצועיות של זיווד אלקטרוני עושות חייל בישראל בזכות הרמה הגבוהה שהן מציגות.

בתחום החשוב כל כך של זיווד אפשר לראות כיצד להון האנושי יש חלק משמעותי בכל תוצאה סופית משובחת. לכך בזכות מהנדסים בכירים שעובדים בחברות איכותיות אפשר לראות כיצד מפעלים וארגונים שונים בישראל נהנים מפתרונות חשובים בכל הקשור למארזים של מוצרי חשמל שונים או לשלל אפשרויות של ייצור תבניות ועוד אלמנטים נדרשים אחרים

שימוש נרחב מאוד בלא מעט תחומים שונים

מעניין לגלות את התחום המרתק של זיווד פריטים וציוד. זאת מאחר ועבודות תכנון קפדניות על ידי אנשי מקצוע שמכירים טכנולוגיות מתקדמות, הן כאלה שממחישות עד כמה ניתן להגיע לרמה גבוהה של שירות בתחום זה. נראה כי לא תזיק לנו מעט גאווה לאומית, כך שעלינו להבין שחברה איכותית בתחום זה היא קלף מנצח שמספק שירות למפעלים רבים ברחבי ישראל.

ייצור מארזים שונים בהתאם למידות שמציג הלקוח ובהתאם לצרכים ולתקנים שונים הוא לא עניין פשוט אם אין אנשי מקצוע שמתכננים עם מחשבה קדימה ומפקחים על התהליך כולו. כיום אפשר לראות כיצד זיווד אלקטרוני במדינת ישראל בא לידי ביטוי בעבודה מול גופים רבים וחשובים כמו צה"ל, מרפאות, מפעלים וכל מי שזקוק לרמה גבוהה של אביזרי זיווד שונים ברחבי כל ארגון.

פיתוח מוצרים איכותיים ברמת ייצור מרשימה

צריך להעריך את יכולותיהם הגבוהות של מהנדסי חברה איכותית שמציגים פתרונות זיווד אמינים ואיכותיים לכל דורש. זאת מאחר ולהבדיל מלא מעט מקצועות אחרים הרי שבתחום זה חשוב לשמור על ראש פתוח, להצטייד ולהתעדכן כל הזמן במידע חדש, לעבוד בצורה קפדנית ולא חובבנית, וכמובן להכיר את התחום לעומק ולעבוד בהתאם לתקנים ולהנחיות בעלי משמעות רבה.

תחום זה של זיווד אלקטרוני זוכה להצלחה רבה בזכות חברות שלא דורכות במקום אלא עושות הכול על מנת לפתח מוצרים חדישים ואיכותיים יותר. כך מדגישות חברות אלה כיצד הן עושות שימוש בחומרים חדשניים, מעסיקות אנשי מקצוע יצירתיים, מתייחסות ברצינות לשינויים בתחומים שונים, ועובדות מול כל לקוח תוך ליווי אישי אמיתי ותוך הבנה מדויקת של צרכיו הרלוונטיים.

 

ELPD - mechanical design קיימת מזה 20 שנה ועוסקת בתחום המכאני והזיווד האלקטרוני, נותנת פתרונות בעיצוב, תכנון וייצור המוצר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב