דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כמה מילים על שוק הסלולר 

מאת    [ 04/11/2012 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 3711 פעמים ]

השוק הסלולארי כיום מהווה כר תחרותי רחב שעומד לטובת הצרכן בכל הקשור לשירות ולמחיר. המסלולים השונים המוצעים על ידי חברות הסלולארי מגוונים וכוללים חבילות אטרקטיביות שונות. מי הן אותן חברות?

גולן טלקום והוט מובייל

הראשונות להביא את הבשורה לשינוי היו גולן טלקום והוט מובייל שיצרו שוק חדש ורענן של מחירים עבור חבילות הכוללות מגוון שירותי - ללא הגבלה - במחיר מצחיק יחסית למחיר שהיה מוכר עד כה. גולן טלקום חצבה דרכה בשוק הסלולארי, נלחמה על הזכות לאפשר מתן שיחות גם לחו"ל ויצאה בכבוד מהוויכוח על איכות השירות שלה. הוט מובייל, לעומתה, נהנתה מאימא מבוססת, חברת הכבלים הוט.

רמי לוי תקשורת, 012 מובייל, אלון סלולר והום סלולר

רמי לוי תקשורת, החברה הווירטואלית הראשונה בארץ, הגישה גם היא ללקוחות שוק הסלולר חבילה זולה במיוחד. גם 012 מובייל, שמהווה חלק מהחברה 012 סמייל – טלקום (בבעלות פרטנר), פעילה של תשתית אחרת: אורנג'.

לצדן מציעה חברת אלון סלולר, החברה הווירטואלית שעובדת על התשתית של פרטנר, חבילת גלישה - הכול כלול במחיר נמוך יחד עם הצעות אטרקטיביות למסלולי קנייה של חברי המועדון או בעלי כרטיסי האשראי של החברה. אם חשבתם כי המסע מסתיים כאן, כדאי שתיווכחו גם בחברת הום סלולר (מקבוצת פישמן), חברה ווירטואלית הפועלת על תשתית סלקום. 

לצד כל החברות הרעננות שצמחו כפטריות לאחר הגשם, עדיין עומדות על תילן אותן חברות מוכרות בעלות שם, המהוות מותג בפני עצמן. סלקום, אורנג' ופלאפון. אלה חויבו, כדי לעמוד בקצב המסחרר של השינויים בתחום, ליצור אטרקציות מיוחדות עבור קהל לקוחותיהן.

חבילות גלישה לסלולר

חבילות גלישה המוצעות לקהל הרחב, מהוות חלק מהתשלום, מדי חודש בחודשו, בכל חשבון סלולארי. למרות שחלק מהציבור העושה שימוש בסלולארי, לא עשה שימוש באפשרות הגלישה במכשיר מעודו.

כל חברה סלולארית מחייבת את לקוחותיה בחבילת גלישה כחלק מהתשלום על המכשיר. אולי מוטב כי אלה שאינם גולשים יירכשו את המכשיר מחוץ לכל רשת. חשוב לציין כי קיימות חבילות בעלות הגבלה על נפח הגלישה אבל רוב החבילות הנמכרות מוצהרות כלא מוגבלות.

שימו לב מה קורה לקצב הגלישה כאשר זו מוגדרת על פי החברה כגלישה מוגזמת. לכל חברה הקווים שלה לגבי יישום של האטת הגלישה. כלומר, יתכן כי חבילת הגלישה תהיה מוצהרת ללא הגבלה אך מהירות הגלישה תשתנה בשלב מסוים. 

כרטיס sim 

במידה ואתם מחליטים לעבור לחברה סלולארית אחרת, חשוב שתדעו כי לכל סלולארי קיים כרטיס פלסטיק קטן שתפקיד לשמש כמזהה עבור המכשיר בתוך הרשת הסלולארית. ניתן להעבירו בין המכשירים השונים ועדיין להיות מזוהה כאותו לקוח ברשת.

ה-sim נקרא גם כרטיס חכם והוא מכיל בתוכו אפשרויות זיכרון ועיבוד נוסף מעבר לזיהוי. הכרטיס הוא בעל מערכת הצפנה המאפשרת הגנה מפני זיופו ומפני שימוש בשיחות על חשבון המשתמש ללא ידיעתו.

המאמר נכתב באדיבות אורן שץ, מנהל חברת אס.אי.או ישראל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב