דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


CRM: איך תגרמו ללקוחות שלכם לאהוב אתכם 

מאת    [ 04/11/2012 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 2346 פעמים ]

האם אתם מתאמצים לספק את הלקוחות שלכם? האם אתם מודעים לחשיבות שלהם עבורכם? אם לא, כדאי שתדעו שבסופו של דבר, הלקוחות שלכם הם אלו שמשלמים לכם את שכר הדירה או את המשכנתא בסוף החודש, שלא לדבר על כל שאר החשבונות.

יתכן שאם אינכם משקיעים בלקוחותיכם, הם לא יישארו עימכם זמן רב. הבשורות הטובות, הן שלעולם לא מאוחר לשנות את הגישה ולפתוח דף חדש. קבלו כמה טיפים, שיגרמו ללקוחות שלכם לאהוב אתכם:

רכשו תוכנת קישרי לקוחות - לא משנה אם יש לכם עשרה לקוחות או עשרת אלפים לקוחות, CRM היא בבחינת חובה. היום כבר אין שום תירוץ להימנע מרכישת תוכנות CRM, מאחר וטכנולוגיית הענן הפחיתה את העלויות בצורה ניכרת. תוכנות אלו יסייעו לכם בהתנהלות השוטפת מול הלקוחות.

חזרו אחר הלקוחות בהצעות ובמבצעים - אם לקוח רכש מכם בעבר, מדוע שלא תמשיכו לשווק לו מוצרים והצעות אטרקטיביות? חשוב שתשקיעו בחיזור אחר הלקוחות הקיימים ולא תמקדו את כל המאמצים בחיפוש אחר לקוחות חדשים.

הכירו את הלקוחות שלכם - דעו מי קהל היעד שלכם מבחינת מין, גיל, מיקום גיאוגרפי ועוד. מערכת CRM תפיק לכם בקלות וללא מאמץ דו"ח, שיענה על שאלותיכם. תוכלו להבין טוב יותר כיצד לפנות אל הלקוחות ואיך לשווק להם.

הקפידו על רמת השירות שלכם - שירות לקוחות מצוין יגרום ללקוחות לשוב ולרכוש מכם בעתיד. לכן עליכם לוודא כי נציגי השירות שלכם אכן עובדים בצורה מקצועית. זכרו, נציג שירות עם גישה גרועה ושלילית יכול להרוס את המוניטין שלכם בקלות.

כדי לוודא כי הנציגים שלכם אכן עושים את עבודתם נאמנה בדקו את הדברים הבאים:
האם הנציג שלכם מטפל בבעיה של הלקוח במהירות? האם הוא מצליח לפתור אותה או מתקשה בכך? האם הוא מתייחס אל הלקוחות בצורה אדיבה ומקצועית? נמנע מלהרים עליהם קולו? מקפיד על נימוסים?

שלחו ללקוחות ניוזלטר עם ערך מוסף - ניוזלטרים הם בבחינה חובה. לא משנה אם אתם שולחים אותם ללקוחות אחת לשבוע או אחת לחודש, העיקר שתשמרו עימם על קשר. כמובן, שלחו להם תכנים מעניינים ולא דברים משמימים ובנאליים. תוכנת CRM תאפשר לכם לשלוח ניוזלטרים בלחיצת כפתור.

התייחסו ללקוחות הנאמנים שלכם כמו אל לקוחות VIP - הלקוחות הנאמנים שלכם צריכים לזכות ביחס מועדף, הן מבחינת הגישה והן מבחינת מחירים. התייחסו אליהם בכבוד רב, הציעו להם הנחות על השירותים והמוצרים שלכם וגרמו להם להרגיש מיוחדים. מערכת CRM תסייע לכם לקטלג אותם כלקוחות פרימיום.

לסיכום, בסופו של דבר הלקוח אוהב להרגיש שהוא שייך לקבוצה כלשהיא. התפקיד שלכם הוא לא רק לספק באופן חד פעמי מוצר או שירות, אלא להקפיד על שירות לקוחות מצוין וחיזור מתמיד אחריהם. כך הם יחזרו לרכוש מכם פעם אחר פעם. בהצלחה!

***

מוגש בחסות זברה CRM -  מערכת הזברה הינה מערכת CRM המסופקת על גבי תשתית האינטרנט ומאפשרת למשתמשיה גישה ועבודה מכל עמדה המחוברת לרשת האינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב