דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסבר על שפת האור וכיצד היא עובדת - חלק שני ? שפת האור 2 

מאת    [ 27/01/2008 ]

מילים במאמר: 652   [ נצפה 1961 פעמים ]

בשפת האור 2, ישנן 14 צורות גיאומטריות מקודשות ו-18 צבעים:
אתן לכם כמה דוגמאות על הצורות והצבעים ומה אפשר להפיק מכל צורה וצבע: שפת האור היא שפה עוצמתית מאוד, לכן אפשר ללמוד אותה רק עם מורה מוסמכת לשפת האור לכן אני רק מסבירה רק איזה תכונה מתקבלת
(תאור תכונה של צורה מסוימת יחל במילה מודגשת)

החומר הזה קצת יבש אבל שווה כל דקה, תקראו מה כל צורה תיתן -- > שווה קריאה!

שמירה על הרוח התחרותית, טיפוח רעיונות; איסוף של רעיונות מנחים, מיון של רעיונות; איסוף של בהירות, מיקוד לאינטואיציה; למקרי חרום (בעיקר במקרים של הצלת חיים); מרחיב את הפעולה המשותפת; קליטה של רעיונות, קלות של יצירה; מחזק בחירות לוגיות ואנליטיות, יוצר אינטואיציה/בהירות; לרפא כעסים מודחקים, להגיע למקור לריפוי דיכאון, כעס ודחייה; קליטה של ריפוי, איזון עדין; שמירה על אינטואיציה/בהירות, טיפוח של היכולת לחשוב; קליטה של חכמה ותבונה, הטמעה של רוחניות; מחדד יכולות על חושיות; שומרת על איזון, דוחסת אנרגיית ריפוי; קליטה של האור המחמיא ביותר; אינטגרציה עם האלוהי; לפלס את הדרך לעבוד עם אחרים, לריפוי חוסר תפקוד מיני, פוריות ודאגה; ייצוב של חכמה ותבונה וייצוב של רוחניות; במקרים של פאניקה; חוזרת ובודקת את הפעילות; הפעולה הרצויה נותרת אפס מעשה נופל דרך החור; שובר את כל הגבולות, פריצת דרך; מגיע בעדינות אל הנקודה; ממקד את האנרגיה העילאית; שומרת יצירה משותפת בקבוצה; מימוש של בהירות; הגברה של פעילות, כיוונים של גירוי; מכילה את הטיהור, מייצבת את הערך; יוצר תקשורת מושלמת; להראות את הבחירות המוקצות, לריפוי בלבול, ספק וייאוש; פעולה בלתי מוגבלת, יוצר פעילות; מאפשר ידיעה שהכל הולך בסדר, הכל שפיר לריפוי צער אבל ואובדן; ממזג רוחני/פיזי; לרפא בעדינות דרך קירות של הכחשה, לריפוי כאב, פגיעה ונקמה; X מעלות של בחירות רוחניות, יוצר חוכמה ותבונה; פותח את כל ההיבטים המחמיאים; מוביל לפריצת דרך; יכולת לחשיבה מופשטת; קליטה של מתיקות, תם נעורים; להראות שישנן בחיות רבות, לריפוי חסמים, מתמטיקה וקריאה; הטמעה של האלוהי; יעילות רוחנית; קליטה של בחירות באופן קל ועדין; להראות שהמקור מכבד את כל דרכי החבור, (מבטל שיפוט) לריפוי אי שפיות זמנית, חסר חיבור ובטחון עצמי; הגברה של תקשורת, זרם ישיר; מתכנת את הרוחני ביחד עם הפיזי; הגברה של חוכמה ותבונה, כוון של דמיון; מוסיף קוים חדשים לתקשורת; הגברה של האיכויות הטובות ביותר; להראות את כל הבחירות, פיקוח על הילודה (אמצעי מניעה), לריפוי לידת עכוז; כוונים של בחירה, הגברה של הטוב העילאי; מאפשר X אפשרויות חיבור לתודעת משיח, לריפוי במקרי חרום (הצלת חיים); חיבור לרעיונות אישרור של קליטה; הבנה של האור הטוב ביותר; תשומת לב מיידית, הבנת הזרימה; ריפוי המיושר עם התוכנית האלוהית; מביא פנימה אינטואיציה מכל נקודות ההשקפה; הרוח היצירתי הרצוי נותר, אי יצירתיות וחסמים נופלים דרך החור; קל ומלהיב. מביא להגשמת חוזה הנשמה; קלות וזרימה בחיבור הרוחני עם הפיזי; מקרקע את הרוחני לתוך הפיזי; תקשורת בין מקום המצאנו והפוטנציאל שלנו. מוזיקאליות; ספיגה של הפיזי והרוחני; מגדיל את אזור הריפוי; אוסף את החוכמה; מרחיב את הקסם, שביית הלבבות; לעקור דברים רעים מהשורש - עוזר בגמילה, דפוסים לא טובים; הבהירות נותרת, כל דבר שאינו ברור נושר; מרחיב את הנועם; מרחיב את אזור הטיהור; מרחיב תודעת משיח, גורם להתמסרות להחלטות הנשמה; מכפיל את החיבור להארה; חוזרת ובודקת את הספיגה; מחזק את האהבה; הערכה עצמית. מישר קו בין הפיזי לרצון האמיתי; בדיקת החכמה של תכניתנו, בדיקה חוזרת של המידע מן הרוח; מחבר את הרצון שלנו אל הרצון האלוהי; יישור קו של אנרגיית הלב עם התכנית; חוזרת ובודקת את כל ההיבטים; יישור קו עם תודעת משיח; ריפוי וצמיחה נשארים, מחלות וחולשה נופלים החוצה; רוחניות: חוכמה, ידיעה על חושית נותרים, כל הדברים האחרים נושרים; היכולת לשלוט נותרת, אי ציות והבלתי נשלט נושרים דרך החור; הטוהר נותר, הזיהום נושר.

לסדרת הכתבות המלאה ראו באתרי ?
אני מבקשת להודות לקירקה וום שיידט הנפלאה שהעניקה לי את הידע בשפה הנהדרת הזו. ולמורתה סטאר פואנטס (שהיא, אגב, יהודיה והיא חשפה את השפה הזו לעולם המודרני. במשך דורות רבים בני המאייה טיפלו בשפת האור באנשים, מדור לדור הוכשר מרפא אחד לטיפול בשפת האור).
כל הזכויות על החומר של שפת האור שמורות לסטאר פואנטס. ואני, ורד לב - מטפלת בשפת האור באישורה של מאסטרית קירקה וום שיידט. כותבת את חוויותיי משפת האור כאן.
ורד לב ? מטפלת בשפת האור
טלפון : 0522-366-488; אימייל : Le_vered@netvision.net.il; האתר שלי: http://www.alternativli.co.il/sfat.haor/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב