דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסבר על שפת האור וכיצד היא עובדת - חלק ראשון ? שפת האור 1 

מאת    [ 27/01/2008 ]

מילים במאמר: 651   [ נצפה 1966 פעמים ]

לפני כשנה למדתי את שפת האור 1+2, וכל יום מחדש אני מגלה שפה נפלאה, חזקה, כמה מעלות יש לה ואיך שפת האור יכולה לעזור לאנשים בכל תחום שהם רוצים. ורציתי לספר לכם עליה קצת:
שפת האור בנויה מצורות גיאומטריות מקודשות, אפשר לכתוב אותן בגריד ואפשר לשגרן לאדם שזקוק להן, כל צורה כאשר היא מכילה בתוכה צבע (כל צבע ייתן תכונה אחרת) מעניקה לבעל הגריד תכונה.
אתן לכם דוגמאות מעשיות שיבהירו לכם מה אפשר לקבל משפת האור
ראשית על שפת האור 1:
אפשר כמובן לכתוב גרידים למטרה מסוימת ואפשר לשגר צורות בודדות, או גרידים מוכנים שיתנו דברים שכולנו זקוקים להם:
שפע, אהבה, אדיבות, אופטימיות אומץ לב, אמת, בריאות, ברכה, הערכה, החלטיות, תקווה ועוד... (יש יותר מ-60 גרידים מוכנים) שיתנו עוד ועוד דברים טובים שכל אחד מאיתנו זקוק להם במידה זו או אחרת.
הדוגמא ברקע המסמך, זהו גריד לאהבה בשפת האור 1.
רוצה לספר לכם מחוויותיי האישיות על שפת האור 1, כעת אני עוברת תקופה מאוד לחוצה, ובכלל לא עבדתי עם שפת האור 1, אם רציתי לגרום למישהו משהו טוב, הייתי שולחת לו צורות בשפת האור 1 שלדעתי הוא זקוק להם כפי שלמדנו.
כעת הדפסתי גרידים בשפת האור 1 ואני מחלקת אותם כמתנה כדי להביא לתודעת הצבור על השפה הנפלאה הזו.
לקחתי לעצמי את הגרידים שלווה ורוגע, וזה פשוט לא יאומן, אפילו אני, שאני מאמינה גדולה בשפת האור, אני לא מאמינה כמה שזה נותן לי שלווה ורוגע בימים הלחוצים האלו שאני עוברת כעת.
נתתי לשכנה שלי גריד לשפע, ופתאום כל המשפחה שלה נרתמת לעזרתה, ועוזרים לה כספית.
מכרה אחרת שלי, הורידה מהאינטרנט גם גריד לשפע ולא מפסיקים להתקשר אליה והיא כעת מרוויחה יפה מאוד, היא פשוט התחברה לשפע.
ידוע שלמטפל בשפת האור לאחר ההכשרה שהוא מקבל, הוא יודע בתת מודע שלו את השפה, (כשאני כותבת גרידים לאנשים, אני בודקת צורה צורה ומהי עושה בדיוק, אני לא זוכרת את השפה בע"פ), ככל שהוא עובד יותר עם השפה התת מודע שלו "נזכר" בשפה ואני באמת מרגישה שאני בתת מודע שלי משגרת לאנשים צורות שעוזרות להם.
לדוגמא: עבדתי עם אנשים מאוד קשים, וראיתי ממש שינוי בהתנהגות שלהם, ראיתי שאני ממש מצליחה להרגיע אותם, הם פיתחו חוש הומור, היו הרבה יותר שלווים ופחות בלחץ, אני משוכנעת ששיגרתי להם צורות טובות ואני אפילו לא יודעת אלו צורות שיגרתי להם, תת המודע שלי עבד לבד
לא הייתי בבית מספר חודשים, אל תשאלו מה קרה לעציצים שלי, אף אחד לא השקה אותם וכולם נבלו, חזרתי הביתה לפני כחודשיים, ולפני כשבועיים אני רואה שקקטוס שבד"כ פורח באביב, בימים אלו בתחילת החורף (סוף נובמבר) הוא כולו מלא פרחים יפים, אף שנה הוא לא פרח כך. גם פה אני משוכנעת שאני משגרת לו צורות טובות לצמיחה --- > התת מודע שלי "עובד" על הצמחים שלי.
רוצה לספר לכם כיצד אני עובדת עם שפת האור, בקורס למדנו שלכל מטרה של גריד לתת במה אחת וסט אחד שיהיו הכי טובים למטרה של הגריד, אני "שכללתי" - את השפה ואני נותנת לכל מטרה של גריד את כל הבמות ואת כל הסטים שיכולים לעזור להגיע למטרה של הגריד וייתן יותר אפקטיביות וכוח לגריד שכתבתי.
כמו כן, כאשר אני כותבת גרידים (7) לאדם, אני שוב בודקת שיופיעו כל הבמות וכל הסטים של מערכות הגוף, כי לדעתי כל הבמות (שמשפיעות על חיינו: סביבה, גנטית, חברתית...) זקוקות לטיפול וכך גם הסטים.
זוהי השפה של היקום, נולדנו עם הידע הזה, מכיוון שאנו לא נוהגים לדבר בשפה הזו, אז שכחנו אותה, מכיוון שאני מטפלת בשפת האור, ואני כל הזמן עובדת "איתה" ולכן השפה שגורה בתת המודע שלי וכך אני מטפלת באנשים, בכלל בלי להיות מודעת לכך. ---- > התת מודע שלי "עובד" בשבילי :-).
מאסטרית קירקה וום שיידט, מורתי היקרה לשפת האור ועוד...אמרה לנו שאנשים שזקוקים לריפוי בלי להיות מודעים לכך יתיישבו על ידנו...ואני רואה את זה יום יום. אנשים שבכלל לא מכירים אותי "נדבקים" אלי (לא במובן השלילי כמובן...אני שמחה שזה קורה).

כל הזכויות על החומר של שפת האור שמורות לסטאר פואנטס שהיא אגב יהודיה והיא חשפה לעולם את השפה הנפלאה הזו. ואני, ורד לב - מטפלת בשפת האור באישורה של מאסטרית קירקה וום שיידט. כותבת את חוויותיי משפת האור כאן.
ורד לב ? מטפלת בשפת האור
טלפון : 0522-366-488; אימייל : Le_vered@netvision.net.il; האתר שלי: http://www.alternativli.co.il/sfat.haor/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב