דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 משחקי הוידאו הטובים של שנות ה-2000 הם: 

מאת    [ 01/11/2012 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 6133 פעמים ]

בשנות ה-2000 התפרצו סוני נינטנדו וה-WII לקהל הרב הביתה. כל אחת מקונסולות המשחק הללו הביאה עימה שלל משחקים, כאשר הם לא רק משחקים ממכרים של יריות ואנשים אלימים, הם הביאו עימם שלל משחקים נוספים שהקהל הופנט אחריהם.

אלו עשרת המשחקים הטובים ביותר של שנות ה2000:

במקום העשירי זהו המשחק אנגרי בירדס, שיצא לשוק למערכת ההפעלה של אפל, בשנת 2009, הוא הפך למשחק ממכר כל כך ברחבי העולם. מי ידע שלהעיף ציפורים על חזירים יהיה הדבר הלוהט הבא והנה זה קרה.

במקום התשיעי הוא המשחק World of Warcraft , משחק התפקידים שפוקד אליו כבר יותר מ- 10 מיליון מנויים נכון לשנת 2012. המשחק יצא בשנת 2004. למשחק הזה יש קהילת גיימרים ענקית שהולכת אחריו. כמובן שיש גם את גרסת המתחילים בחינם, בכדי למשוך עוד ועוד אנשים להצטרף למשחק התפקידים העולמי.

במקום השמיני ניצב המשחק  Grand Theft Auto-  San Andreasשייצא בשנת 2004. CJ  חייב למצוא את האשמים במות אימו ולנקום את מותה, הוא הורג, יורה, מסתובב בברים, במקומות אפלוליים, לוקח מכוניות יוקרה שלא שלו, בקיצור המשחק כל כך אהוד, כיוון שהוא המשחק הנמכר ביותר לפלייסטיישן 2.

במקום השביעי היא חבילת הספורט של WII. שיצאה בשנת 2006, כל בית רצה שיהיה לו את החבילה הספורטיבית עימו. לעשות ספורט בנופים מרהיבים או לשחק מול יריב בלי לצאת מהבית. חלום. כל המשפחה מתכנסת ביחד ומפתחת שרירים בלי לצאת מהבית.

במקום השישי הוא לא אחר מאשר,  Halo- Combat Evolved שיצא בשנת 2001, משחק יריות כל כך ממכר עם גרפיקה לא מהעולם הזה, העלילה שווה את השחקן והמתח,איזה מתח. פשוט משחק ממכר ומאתגר.

אמנם הוא רק במקום החמישי אבל BioShock יחד עם ג'ק הוא אחד המשחקים הקצת יותר שונים המבטאים סוג של זווית פוליטית. על הגרפיקה שלו אין בכלל על מה לדבר, הדיאלוגים שנונים וגאוניים. המשחק יצא בשנת 2007 ומאז עושה חיל.

במקום הרביעי איך אפשר בלעדיו, אמנם הוא קצת נמאס אבל גיר הירו 3 הוא אחד המשחקים המאתגרים של הדור, כיוון שישנם אקורדים אותם אתה צריך לנגן במהירות בשביל ליצור מוזיקה, בלי להתבלבל. אפשר לשחק בו היום גם דרך הסלולר או דרך ה-WII .

במקום השלישי הוא הSIMS שיצא בשנת 2000. עצם העובדה שהשחקן יכול להיות אלוהים של עיר שלמה, לשלוט על הדמויות ולהחליט מה הם רוצים לעשות הפך את המשחק לכל כך עוצמתי. להחליט מה ילבשו, במה יעסקו ומי יהיה בן זוגם זו הרגשה עילאית.

במקום השני  Half-Life 2שיצא בשנת 2004. המשחק השני הכי טוב בעולם כאשר החברה הוציאה על המשחק השני 40 מליון דולר בחמש שנים בשביל ליצור את המשחק הטוב בעולם.

במקום הראשון לא אחר אם לא, Call of Duty 4- Modern Warfare שיצא כמו רבים מטובי המשחקים בשנת 2007 ,משחק שחזה את העתיד של שנת 2011, רקטות עפות במזרח התיכון. גרפיקה עוצרת נשימה מרהיבה היוצרת אוטנטיות וקרבה. המשחק זכה לפרסים רבים ועל כן הוא נוכח לזכות במקום הראשון של רשימת המשחקים הטובים של שנות ה-2000.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב