דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדרך האולטימטיבית להגדלת נאמנות הלקוחות שלך 

מאת    [ 01/11/2012 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 1228 פעמים ]


מעגל לקוחות נאמנים הוא אחד הנכסים הגדולים ביותר שיש לכל עסק. אם המאמץ הראשוני מתרכז בגיוס לקוחות, מרגע שגייסנו את הלקוח האתגר האמיתי הוא לגרום לו לחזור אלינו שוב ושוב, ולהמליץ עלינו לחברים. נאמנות לקוחות לא מושגת בין רגע. יש להשקיע בלקוחות- להקשיב להם, להבין מה הם רוצים, מה חשוב להם ולתת להם בדיוק את הערך שהם מחפשים, לענות על הצורך שלהם, וקצת יותר. 
המשוואה היא פשוטה: לקוח מרוצה= לקוח נאמן.
 
נאמנות הלקוחות חשובה באתר האינטרנט שלך, בדיוק כמו בדוחות המכירה או סקרי שביעות הרצון.
כיצד תוכל להגדיל את נאמנות הלקוחות לאתר שלך? באילו דרכים תוכל לנקוט כדי להפוך את אתר האינטרנט שלך לכזה המושך את הגולשים לרצות לגלוש בו שוב ושוב? ועל מה אסור בשום אופן לוותר?

 

חווית גלישה נעימה- לקוח שנכנס לחנות או נקודת מכירה צפופה, לא נעימה, מורכבת להתמצאות ומעוצבת בטעם רע כנראה לא יטרח לחזור אליה שוב. אתר האינטרנט שלך הוא נקודת המכירה שלך וכך עליך להתייחס אליו- להשקיע בו, לטפח אותו, להפוך אותו לנעים וידידותי עבור הגולש כך שיהיה לו נעים לחזור אליו שוב ושוב. חווית גלישה נעימה לא מוכרחה לבוא לידי ביטוי בהשקעה בעיצוב יוצא דופן, אנימציות מורכבות או גימיקים, להיפך. דווקא אתרים שמעוצבים בפשטות, נטענים במהירות ומאופיינים בממשק משתמש נח שמאפשר לגולש למצוא את כל המידע הרלוונטי עבורו בזמן קצר, הם האתרים המזמינים ביותר.

תוכן איכותי ומתחדש-
כדי לגרום ללקוח לחזור אליך שוב ושוב עליך לדאוג לחדש לו כל הזמן. אחרת, תוך זמן קצר הלקוח יאבד עניין ויעבור לחפש מוצרים חדשים או ריגושים חדשים אצל המתחרים. אתר אינטרנט שלא מתחדש הוא אתר שלא ימשוך תנועת גולשים מתחדשת. תעניין את הגולשים שלך, תחדש להם, צור עבורם תוכן איכותי שכתוב בצורה בהירה ומעניינת, תן להם טיפים שימושיים בתחום ההתמחות שלך, עדכן אותם במבצעים ומוצרים חדשים, בקיצור- תן להם סיבה טובה לחזור לאתר שלך.
יחד עם זאת, אתה צריך לזכור שבסופו של דבר, תנועת הגולשים לאתר שלך נועדה לשרת את המטרה המרכזית- למכור! ולכן, מומלץ לעקוב אחר התוצאות ולוודא שהתוכן שאתה משלב באתר מעניין את הגולש, מניע אותו לפעולה ומשיג את המטרה המרכזית- יצירת לידים.

הצעת ערך לגולש-
לקוחות אוהבים לקבל הנחות או דברים חינם. בייחוד בעידן האינטרנט בו כולנו התרגלנו לצרוך תוכן חינמי, לצפות בסרטים בחינם, להאזין למוסיקה בחינם ובכלל, התרגלנו שמצ'פרים אותנו לפני שאנחנו טורחים להוציא את הארנק. אין צורך להיבהל מזה וודאי לא להניח שלקוח שקיבל הטבה לא יחזור אליך, להיפך. הרעיון הוא כמובן לתת לגולש טעימה ממה שיש לך להציע, להרגיל אותו לשירות או למוצר שלך ולפתות אותו לחזור אליך והפעם, כלקוח משלם. הצעת ערך יכולה להיות קופון, התנסות חינמית לזמן קצר בשירות שלך או הנחה. תהליך גיוס הלקוחות בדרך הזו הינה יעילה ורווחית עבורך.
  
שירות לקוחות טוב-
זה הפרמטר שאסור לך לוותר עליו! לקוח שנהנה מהשירות שנתת לו הוא לקוח שישמח לחזור אליך ובדרך כלל גם ירגיש צורך להמליץ עליך..
מסקר שבוצע עולה כי שילוב לייב צ'אט אנושי באתר משפרת את שביעות רצון הלקוחות ב- 80%.

בברכה, צוות WebLeads




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב