דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גירושין באמצעות גישור - מדוע זה כדאי 

מאת    [ 01/11/2012 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 2114 פעמים ]

הליך של גירושין הוא הליך לא פשוט, והוא תמיד יהיה הליך שבו שני הצדדים יהיו רגישים מאוד, יש מקרים שבהם הליך גירושין יסתיים במאבק משפטי המלווה בעו"ד מפולפלים , ויש מקרים שבהם שני הצדדים יחליטו לפנות למגשר שיתחיל בתהליך של גישור שמטרתו להגיע בסופו של דבר להסכם גירושין ששני הצדדים מסכימים עליו, ושמתנהל בשקט ובשלווה וללא חיכוכים ועימותים.

אז מדוע כדאי  לנהל תהליך של גירושין   באמצעות גישור ?


    • 1.      זהו הליך שעלותו הכספית נמוכה הרבה יותר מהליך משפטי בבית המשפט- עלות הגישור זולה בהרבה מעלות השכרת שירותיו של עו"ד המתמחה בדיני משפחה. בנוסף לכך במהלך הגישור אין צורך לשלם אגרות שונות לבית המשפט משום שהגישור מתנהל מחוץ לבית המשפט.
    • 2.      הליך גישור קצר ומהיר שמסתיים תוך מספר פגישות – הליך גישור  במקרה של סכסוך גירושין הוא הליך קצר ומהיר שמסתיים תוך כמה פגישות ואינו הליך ארוך ובירוקרטי שנמשך חודשים כפי שהדבר קורה בבית המשפט לדיני משפחה או בבית הדין הרבני.
    • 3.      הליך אינטימי המתנהל באווירה של רוגע- הליך גישור במקרה של גירושין בין שני בני זוג הוא הליך אינטימי ורגוע המנהל באווירה שקטה ונעימה וזאת בניגוד להליך משפטי המתנהל בין שני עו"ד המייצגים את שני הצדדים, וכל אחד מטרתו לנצח את הצד השני.
    • 4.      הליך שאינו גורם נזק נפשי כלשהו לילדים - במקרה שזוג המתגרשים הם כבר זוג הורים לילדים עדיף לערוך את תהליך הגירושין ע"י מגשר שידע לנהל תהליך גירושין רגוע ושקט שלא יגרום נזק נפשי לילדים. ברור שניהול דיון משפטי בבית משפט עלול להותיר משקעים נפשיים אצל הילדים של ההורים המתגרשים, ואילו גישור המתנהל באווירה טובה סיכוייו לפגוע בילדים ולהזיק להם הם נמוכים.

אלו הם הסיבות העיקריות שבגללן כדאי לכל זוג העומד בפני סכסוך גירושין, להעדיף את האפשרות של גישור ע"פ האפשרות הגרועה יותר של פניה לערכאות המשפטיות וניהול דיון משפטי על ההיבטים השונים הקשורים לתהליך הגירושין.

מי מכם שהוא זוג שעומד להתגרש, והחליט לעשות זאת בתהליך של גישור, עליו לחפש מגשר מקצועי ומיומן (עדיף עו"ד הבקיא בלשון החוק ) שיש לו ניסיון רב בעריכת תהליכי גישור בין בני זוג המעונינים להתגרש.

שי סיון עורך דין ומגשר:

נשוי, בעל משרד עורכי-דין ומגשרים: "שי סיון- משרד עורכי דין ומגשרים", בעל תואר במשפטים (LL.B) משנת 2001, חבר לשכת עורכי-הדין משנת 2002, מגשר מוסמך מטעם "גומא- המרכז הישראלי לאימון גישור" משנת 2003, מגשר משפחתי מוסמך מטעם "לשכת עורכי-הדין בישראל" משנת 2004, מוסמך בגירושין בשיתוף פעולה מטעם "לשכת עורכי הדין בישראל" משנת 2009,

 

אפרת חורי - עורכת דין 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב