דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבח גינה: דברים שצריך בסביבה 

מאת    [ 30/10/2012 ]

מילים במאמר: 498   [ נצפה 2085 פעמים ]

בוודאי השקעתם הרבה מחשבה לפני שבניתם לכם מטבח בחצר או עמדת גריל מפוארת. כעת צריך לחשוב על הדברים שמסביב לברביקיו: ישנם כל מיני דברים שיכולים להשלים את החוויה של בישול בחצר או בגינה – דברים שלעיתים קשורים ישירות לאוכל ולעיתים קשורים רק בעקיפין.

פרגולה ושאר מיני סוככים לחצר

כל מי שניסה לנצל מטבח גינה מפואר ביום קיץ חם יודע מה האויב מספר אחד של גריל מוצלח: חום השמש. גריל בנוי יכול להיות מושלם, גריל אבן יכול להיות מקצועי, גריל פחמים יכול לספק את הטעם המושלם, גריל ארגנטינאי יכול לספק את חוויית הבשר המושלמת – כל זה לא יעזור לכם אם אתם צריכים להתענות מתחת לשמש הקיץ הקופחת (שהרבה פעמים מופיעה גם בחורף במיוחד בימים בהירים שמתאימים לעשיית על האש.) לכן אל תשכחו לחשוב על פתרונות הצללה מתאימים שיצילו אתכם מהתבשלות בחום השמש.

ציוד להכנת האוכל

האש חשובה ועמדת הגריל היא עיקר העניין אבל יש עוד כל מיני כלים שלהם תזדקקו אם אתם רוצים לארח בצורה מוצלחת. ביקור בחנויות לציוד מטבח יכול לספק רעיונות שונים לגבי הכלים שאתם זקוקים להם גם בזמן הכנת הגריל וגם לאחר מכן כדי להגיש אותו. כלים מעוצבים ומרשימים יכולים להיות חשובים כמו הבשר שאתם מגישים ולהשלים חוויה כוללת ומוצלחת עבור האורחים שלכם או עבורכם.

מקום לאכול

לבשל בנוחות זה חשוב אבל חשוב גם לאכול בנוחות. מערכת ישיבה יכולה לבוא בצורות שונות בהתאם לטעם שלכם ולכיס שלכם. יש שיעדיפו שולחן וכיסאות מסורתיים (וגם את אלה ניתן למצוא במגוון עיצובים וחומרים) ויש שיעדיפו פינת ישיבה בסגנון אחר כמו למשל כריות ומחצלאות למשתה אוריינטלי.

מתקני משחקים

בזמן שהאוכל מתבשל וגם בזמן האוכל אולי תרצו מתקנים שיעסיקו את הילדים וכך הם לא יפריעו למבוגרים העסוקים באכילה ובשיחות רציניות על פילוסופיה, פוליטיקה והאח הגדול. למשל טרמפולינה או מתקני חצר אחר שיפנו את תשומת לב הילדים מהפרעה עיקשת למבוגרים.

פינות ישיבה

כיוון שגם המבוגרים צריכים לחכות לאוכל אולי אפשר לארגן כמה מקומות שאינם מיועדים לאכילה אלא לדיבורים: מחכים לאוכל ומדברים. המקומות הללו יהיו שימושיים גם למי שרוצה להתרחק מהשיחה המרכזית ולמצוא פינה שקטה שלא ליד שולחן האוכל. אולי זה יהיה גם מקום מקלט לצמחונים שרוצים לחמוק מריח הבשר הנצלה.

מקום לאשפה ושאר עניינים

אמנם זה פחות מלהיב מגריל אבל תזכרו שצריך לחשוב גם על הצדדים הפחות נוצצים של העניין ולארגן מקום מתאים לאשפה ושאר עניינים טכניים שנוגעים להכנת בשר על האש.

שילוב כולל

ואל תשכחו לחשוב על העיצוב של כל הקומפלקס: לחשוב אם אנחנו רוצים שהכול ישתלב ביחד לעיצוב אחד שלם או שאין לנו בעיה שכל דבר יהיה בפני עצמו. ואם כבר עיצוב כולל: מה עם מפיות מתאימות? מפות שולחן וכריות? האם הכול מוכן ומעוצב או שאתם מוכנים להסתפק בספונטאניות ובקלילות? בסופו של דבר הכול תלוי בסוג האירוע שאתם עורכים: משפחתי שגרתי, משפחתי מיוחד או הזמנת אורחים לאירוע מיוחד וחד פעמי.

***

מוגש בחסות איסמור - איסמור מובילה בארץ בתחום שיווק מוצרי האיכות לבית ולחצר מוצרים אלה כוללים, בין היתר דשא סינטטי, ג'קוזי (ספא), סאונות, ברביקיו בנוי, מתקני שעשועים לילדים, בקתות עץ, מחסני עץ ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב