דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת עיצוב חדרי ילדים נעימים המשפרים את איכות שנת הילד 

מאת    [ 29/10/2012 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 1310 פעמים ]

בחירת עיצוב חדרי ילדים נעימים המשפרים את איכות שנת הילד

איכות שנתך הילד יכולה להשתפר פלאים עם עיצוב נכון של חדרו של ילדך ראשית עלינו לבחור צבעים בהירים אך לא בהכרח לבן  לתינוקות .צבעים בהירים כדוגמת סגול בהיר יכולים  לשפר את איכות שנת הילד ובנוסף לא מומלץ להשתמש בתמונות או ציורים צעקניים בגיל הרך  דברים אלו יכולים למשוך את צומת ליבו של התינוק הרך כגך שגם אם החלטתם להשתמש בתמונה או סוג של ציור קיר עליכם לבחור בקפידה מומלץ לבחור ציורים כדוגמת עננים או שבלונות רכות ונעימות ותמונות ידידותיות לילד אך לא בדמויות מצוירות לגיל הרך בגלל שדמות מצוירת עם צבעים נועזים בגיל הרך יכולה למשוך את צומת  ליבו של התינוק בניסיונו להירדם אך בגיל מאוחר יותר כמו גיל הבית ספר רצוי ואף מומלץ.

מומלץ גם כן להשתמש בסטים של רהיטים ,רהיטים  נושאיים כמו רובוטריקים או דמויות מצוירות אך כמובן שמדובר בגילאי בית ספר ולא בגיל הרך .בגיל הרך ישנם רהיטים שהם חלק מסט כולל אך לא נושאיים כמו ארון מיטה ושידה שהם באותו עיצוב ובאים בשלל צבעים וגוונים אך כסט שלם .מומלץ גם להשתמש ברהיטי עץ מלא ולא רהיטי מתכת לגיל הרך רהיטי המתכת מתאימים יותר לגיל מתבגר יותר בית ספר  וחטיבה כגון מיטות נוער.

עיצוב חדרי ילדים שונה לבנים ולבנות  

בעיצוב חדרי ילדים לגל הרך מומלץ להשתמש בצבעים רכים אך שונים לבנים ולבנות .לבנים למשל מומלץ להשתמש בצבעים רכים אך לא סגול מומלץ להשתמש בירוק או כחול וגם תכלת.ולבנו מומלץ להשתמש בוורוד וסגול. בגיל יותר מתבגר כמו גיל הבית ספר ואפילו גן מומלץ לשתף את הילד כמה שיותר כך תזכו בילד מרוצה יותר  נינוח יותר ובקשר בריא ואמין עם הילד.

בחירת מיטה נעימה לשינה עובר ילדיכם  ,

על מנת לבחור מיטת ילדים נוחה ונעימה עבור ילדיכם עליכם לבחור מיטה אשר תתאים את מידות הילד עם מזרן איכותי אשר יקנה לילדיכם שינה ערבה ונעימה .מומלץ להשתמש בעץ מלא בגלל איכות החומר וגם בכך שהיותו ידידותי לסביבה ולמשתמש בה מכיוון שרהיטים שאינם מעץ מלא משחררים לעיתים חומרים רעילים לאוויר החדר ובכך מסוכנים לילדיכם.

קיימת האפשרות לשלב כמה אלמנטים במיטת ילד בגלאי הבית ספר למשל אתם יכולים לבחור מיטה לילדיכם אשר כוללת מגירות וארגז מתחת למיטה על מנת לחסוך במקום במרחב החדר בכך שתוכלו לאחסן נעליים ,תיקים וצעצועים בכך תזכו במרחב חדר נעים ומרווח לילדיכם לארח את חבריו.

קיימת גם האפשרות ברכישת כוורת לאחסון .כוורת היא מתקן מרובע מחולק למדפים אשר תלויה על הקיר ומהווה מקום לאחסון צעצועיו ובעתיד ספריו של הילד באופן נושאי.למרות שהכוורת שימושית ביותר עליכם לשים לב היכן הינכם תולים את הכוורת מומלץ לא לתלות את הכוורת מעל המיטה מחשש של קריסה של הצעצועים והספרים אשר לעיתים אינם סודרו כראוי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב