דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאמן אישי -קואצ'ינג 

מאת    [ 29/10/2012 ]

מילים במאמר: 536   [ נצפה 2783 פעמים ]

 

האדם אינו יכול לפתור בעיות באמצעות אותו סוג של חשיבה שהשתמש בה מתחילה כדי ליצור אותו.

מאמן אישי תכונה מולדת. 

כוחו של מאמן אישי נובע מתוך חייו האישיים.

מספר לא מועט של שנים, אני מרצה לגיל השלישי . החיכוך עם אותה אוכלוסיה שמתמודדת השקם וערב עם מחלות ,חוסר מוטיבציה ,שעמום, בלי תיקווה ,מוגבלים פיזית ובדידות .הביאה אותי לחשיבה שונה וכל זאת מתוך השאלה שנשאלתי " מה אתה כבר יכול ללמד אותנו שאנחנו לא יודעים" ואני לעצמי. "האם אני יכול לעזור למשהו שהוא חסר אונים ". ואיזה תכונות מיוחדות נדרשות מאדם בכדי לעזור למשהו שזועק ללא תקווה. 

ידע חשוב אין ספק ,אולם ניסיון חיים נדרש במקרים רבים  . והשאלה הנשאלת " מה צריך הבן אדם ..... "איזה תכונות מיוחדות במינן צריך המאמן בכדי שיוכל להקנות לאחר שינוי בתפוסי החיים.

כשאני מביט לאחור על הילדות ,אני זוכר שמאז ומתמיד ההייתי מקובל בכיתה בחברה ,נראה טוב מחוזר ע"י המין השני ,ספורטאי מוכשר וילד עם רגש ואהבה לזולת .אוהב סיכונים ואתגרים . ונהנה מאהבה של המשפחה ,שכנים וחברים .גרתי בעיר ,בכפר,בקיבוץ, במושב ובמצפה בגליל.

כבר כילד הייתי מגשר בבית הספר, גם בין ילדים בוגרים ממני ,ההיית אמין , הגון ותמיד עם חיוך על הפנים .

נולדתי עם כריזמה מיוחדת במינה.

נהגתי כנער לבדוק גבולות סיכון ,בים שחיה למשך שעות,קפיצה ממקומות גבוהים במיוחד , נסיעה עם מעט כסף לעיר מבלי אפשרות לקנות לאוכל להיות רעב וצמא וללא אמצעים לחזרה והכול נועד לחישול גופני ונפשי .כל אתגר שנראה כבלתי אפשרי היה מאתגר אותי אין כמעט דבר שלא ניסיתי ובכל התחומים .מספר פעמים נפצעתי ,שברתי ידיים ורגליים מעולם לא בכיתי ולא זעקתי מכאב נשכתי את השפה המשכתי לחייך . את הכאב שמרתי לעצמי .שרתי בצנחנים כלוחם וחובש קרבי בסדיר ומילואים. כחובש פלוגתי עיקר עבודתי התמקדה בטיפול מנטלי בלוחמים. לחמתי במלחמות ,הייתי בפשיטות מעבר לגבולות, סחבתי פצועים על גבי תחת אש ,וגם ברגעים   דרמתיים מצאתי לנכון לחזק ולתמוך נפשית .לא פחדתי להסתער מול פני האויב .

בתקופת הלימודים עבדתי בבתי חולים  במחלקות הכי קשות ,באונקולוגיה ,בטיפול נמרץ ומיון .וכבר שם זיהיתי את היכולות הטבעיות המושרשות בתוכי,שהתבטא בהכוחות נפשיים שנשאבו מתוך מאגר הכלוא שבתוכי .בסיום למדתי התחתנתי ונולדו ילדי. עבדתי בתחומים שונים ומגוונים בתעשייה , אבל תמיד בתפקידי ניהול וכוח אדם .

התנהגויות האדם תמיד ריתקו אותי ,התמקדתי במיוחד במוחו של האדם ,במיוחד בעולם הנסתר שמרוכז ב 1% ממשקל גופנו .לשם כך מצאתי לנכון ללמוד הקבלה ואת התובנות שבתוכו ,לצורך העשרת ידע גרתי במחיצת שבטים באפריקה ,ולאחר מכן עם אבוריג'ינים ,ובמיוחד למדתי מתובנות האינדיאנים .

וכשאני שואל את עצמי האם אני האדם הנכון לעזור לאותם אנשים שזקוקים לאדם חזק נפשית,יציב ובעל יכולות מיוחדות ומגוונות שיושיט יד בביטחון מלא .התשובה בודאי לקוחה מתוך הנאמר לעיל. אדם צריך סגולות מיוחדות ,שונות בעלות עוצמה ייחודית ,בעלות חוסן נפשי וגופני ששזורה בתוכו.

רק אדם שמסוגל לראות מעבר ,לראות את הנולד .מבלי לעסוק בעבר בכדי להובל להגשמת חזונו של האדם , נכון הוא לאמן ולתרום לאוכלוסיה שזקוקה לעזרה.

שנים אני מוביל להגשמת חזון ,נשים וגברים נערות ונערים ובהצלחה מרשימה ,עם בעיות של חרדה, קשב וריכוז ,ביישנות וכישלון תעסוקתי וחברתי, עם אנשים שסובלת מארועי מוח ,עם אוכלוסיה שמתקשה בהשתלבות חברתית , עם אוכלוסיה שיש לה התנהגויות בלתי נשלטות כמו פרקינסון ואפילפסיה ,באנשים שלא אוהבים את גופם ,באלה שיש להם הכל ואין להם כלום ,בבדידות ,בדיכאון, בעצב ,בשינה מרובה ,אנשים חסרי מוטיבציה ,בהשתלבות חברתית לאחר גמילה ,צעירים לקראת גיוס ואלה שהשתחררו בטרם עת מהצבא, נוער שסובל כי אינו מקובל  ובעיות תקשורת  .

קואוצ'ינג ומרצה  מיקי הירש

 

     מרצה : בתחום פלוסופיה של תובנות החיים .         מאמן אישי:  לשינוי דפוסי חיים, התמודויות נפשיות,דיכאון, וחרדה .  


נייד :  052-3399358            




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב