דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיסוי לאייפון 4 ו- כיסוי לאייפון 5 

מאת    [ 29/10/2012 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 1605 פעמים ]

רכשתם אייפון 4 או אייפון 5 חדש, תתחדשו, רגע לפני שלא מורידים ממנו את הידיים וישנים איתו, כדאי לרכוש כיסוי לאייפון4 או כיסוי לאייפון 5 החדש שלכם ועדיף כיסוי זול ואיכותי . אז לפני שמוציאים עשרות או מאות שקלים על כיסוי לאייפון 4 או 5 החדש שלכם, כדאי לדעת כמה דברים חשובים שיעזרו לכם להחליט איזה כיסוי מתאים לכם.

בשוק הכיסויים לאייפון 4 ו- 5 קיימות מספר חברות מובילות אשר מוצריהם נמכרים במאות שקלים ומכיוון שאנו לא מדברים על נעלי ריצה או רכב חדש אז אני ממליץ להירגע ולקחת את הנושא בפרופורציה ולקנות מוצר זול משמעותית מאותם החומרים ושיעשה את העבודה לא פחות טוב  ממוצרים מחברות מובילות שלא אציין את שמם. רוב החומרים מהם מיוצרים הכיסויים לאייפון כמעט זהה בין החברות, ההבדל הינו בדרך כלל בעיצוב ופערים עצומים בסכום העלות שלהם.

החומר הראשון שעליו אדבר הוא "פלסטיק קשיח" אותו פלסטיק שאתם מכירים ממוצרי הצריכה היומיומית שלכם, רק מעט יותר איכותי ומיוצר במיוחד עבור מכשירי האייפון, כיסויים מפלסטיק קשיח הינם בעלי עמידות רבה ועיצובים רבים וכן ישנו מבחר גדול של צבעים לאותו הדגם.

הסיליקון המוכר לכולכם, אותו סיליקון ממוצרי המטבח שכבשו בסערה כבר שנתיים כל תחום, ניתן לראות היום המון מוצרים המיוצרים מסיליקון, מכיוון וזה חומר עמיד בטמפרטורות גבוהות ויציב לאורך זמן. כיסויים לאייפון 4 מסילקון נחשבים טובים ושומרים לרוב על האייפון וזולים משמעותית מכיסויים מאלומיניום ונרתיקים.

כיסוי לאייפון 4 מגומי קשיח, כמעט על אותו עיקרון של כיסויי הסיליקון, רק שהוא מעט יותר נוח לאחיזה, חברות רבות לקחו את היתרונות של הגומי ופיתחו חומר הנקרא TPU, החומר הזה מיוצר בייצור "מבריק" ואו "מט", חומר זה בעל יתרונות על גבי הסיליקון והגומי שכן חומר זה הינו גמיש, יחד עם זאת הוא גמיש במידה הדרושה ולכן אנשים נוטים לאהוב את החומר הזה יותר מאשר את הגומי או הסיליקון.

ואחרון חביב מאוד על הקהל הישראלי הוא ה נרתיק לאייפון 4 או נרתיק לאייפון 5 העשוי מעור סינתטי ומגיע במגוון גדול של מרקמים כמו עור תנין, עור נחש או חלק במבריק או מט. הדבר העיקרי ההופך אותו לחביב במידה רבה כל כך היא העובדה שהוא סוגר על המכשיר הרמטית ומגיע עם כיסים לכסף מזומן או לכרטיסי אשראי.

אז תיהנו מהאייפון שלכם ותשמרו עליו במחירים שפויים והגיוניים.   

אתר המספק אפשרויות רכישת מוצרים ישירות מספקים מרחבי העולם ולכן מצליח להציע מוצרים איכותיים במחירים שהם זולים באופן משמעותי מהשוק הישראלי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב