דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד תרעננו את חדר השינה עם מצעים ושמיכות 

מאת    [ 29/10/2012 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 1357 פעמים ]

אחד החדרים בבית הנשחקים יותר בקלות הוא כמובן חדר השינה, הסיבה לכך ברורה, אנו מבלים לפחות 8 שעות בחדר השינה, זה הדבר הראשון שאנו רואים בבוקר, והדבר האחרון שאנו רואים לפני ההרדמות לשנת לילה. אנו נחים בו, קוראים בו, חושבים בו, מתנתקים בו מן המציאות. חדר השינה הוא בגדר הבריחה מהמציאות שלנו. לכן יש חשיבות עצומה למראה שלו ולמראה המיטה.

אנשים רבים תוהים כיצד לרענן את מראה חדר השינה שלהם ולהפיח בו חיים מחודשים מבלי להוציא כסף רב. ובכן- אל תמהרו לקרוא למעצב הפנים של השכנים. ניתן היום לשדרג את חדר השינה בדרך פשוטה ומהירה- אחת הדרכים המהירות ביותר היא קנייה של מצעים ושמיכות חדשים. נוצרה כבר ההבנה והחשיבות שיש לטקסטיל חדר המיטות על מראה החדר, אך לא רק, אלא גם על האווירה שהחדר משרה על האדם המתגורר בו.

כיום לאחר מהפכת הטקסטיל שעברה מדינת ישראל- ישנו מגוון עצום של צבעים, צורות, טקסטורות ודקורציות שמציעים חברות הטקסטיל והבית על מנת לשדרג את מראה חדר השינה. לכן מצעים ושמיכות הפכו לדרך הראשונה בשינוי אווירה.

על מנת להחליף את האווירה, ולייצר אווירה רגועה- רכשו מצעים ושמיכות בצבעים נעימים- צבע לבן, שמנת, קליפת ביצה או אפור בהיר, יכולים להכניס שלווה ורוגע לחדר השינה שלכם. בתוספת של נרות דקורטיביים ווילון רך, אתם יכולים לחוש כאילו אתם במחוזות אחרים.

אם ברצונכם ליצור אווירה צעירה ומודרנית- רכשו מצעים ושמיכות בגווני לבן ושחור, או שחור ואדום, הקפידו לרכוש מצעים ושמיכות עם הדפסים וצורות שונות, אשר מהדהדים לזרם האמנות הפוסט-מודרני. בשילוב עם תמונות צבעוניות ווילון תירסים תוכלו ליצור אווירה של חדר צעיר ומודרני.

על מנת ליצור אווירה רומנטית- רכשו מצעים ושמיכות בעלי גוונים וורודים רכים או סגולים בהירים, בעלי הדפסים פרחוניים. מצעים ושמיכות שכאלו בשילוב עם מנורות פרחוניות עדינות, ואגרטל עם פרחים, יכולים להשוות לחדר מראה של אחוזה מן המאה ה-19.

ניתן להבין בנקל שמצעים ושמיכות משנים באופן מיידי את מראה החדר, בעיקר כיוון שמה שתופס את הבמה בחדר השינה היא המיטה. ולכן העין שלנו ישר נמשכת אליה. בייחוד מאחר ולרוב היא הפריט הגדול ביותר בחדר. לכן, אל תמהרו לשבור קירות או למרוט שערות מהראש- נסו קודם לרכוש מצעים ושמיכות שונים ורק אז החליטו אם האווירה מתאימה לכם או לא. תמיד אפשר לפנות לשיפוצים גדולים יותר, אך קודם כדי לראות מה אפשר לעשות בצורה המהירה ביותר.

שלום,


 


שמי לימור.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב