דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מגנטים לחתונה 

מאת    [ 28/10/2012 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 2022 פעמים ]

שמחה מתקרבת. אתם נרגשים, מצפים, ומחכים ליום הזה שיגיע – היום שבו תהיו רשמית זוג נשוי. ארגון חתונה הינו מורכב, ומצריך תכנונים רבים של בחירת תאריך ואולם אירועים, תפריט, בגדים, דיג'יי, וכמובן שלא נשכח את הצלם. אתם שואפים שהאירוע יתועד כפי שצריך. בנוסף, אתם מעוניינים שהאורחים ייהנו ויזכרו את האירוע הזה במשך זמן רב. משום שזה אירוע שיהיה עבורכם פעם אחת בחיים, אתם רוצים להיות מקוריים וייחודיים. לכן חשוב להוסיף אטרקציות מיוחדת בהתאם. כל אחד מאתנו אוהב מתנות, כך שאטרקציה שתהיה כרוכה בהנאה ובקבלת מתנה, הינה הטובה ביותר. מגנטים לחתונה הינה אטרקציה מרתקת עבור האורחים. מתחילת האירוע הצלם שבחרתם, יצלם את האורחים בסיטואציות שונות, ובכל פרק זמן מסוים יתקבלו מגנטים לחתונה על גבי לוח ברחבת הריקודים. האורחים בהתרגשות, ובציפייה לראות את התמונה שיצאה.

רגעים שצריך לנצור

אתם חוששים לשכוח סיטואציה כזו או אחרת בחתונה, ובעקבות כך חשוב לכם שינצרו כל רגע ורגע. הפתרון הינו בעזרת מגנטים לחתונה. כל רגע חשוב ומהותי באירוע שלכם, כמו למשל: הרגע שבו אתם צועדים אל החופה ומתרגשים, הסלואו הראשון שלכם בתור זוג נשוי, ענידת הטבעות ועוד. השאיפה שלכם היא להשאיר חותם חיובי אצל האורחים, ובעזרת אטרקציות תוכלו לממש זאת. אם אתם מעוניינים באטרקציות נוספות, אתם יכולים בנוסף לתמונות על גבי מגנטים, לשכור צוות שיסתובב בין האורחים וייתן אביזרים צבעוניים וזוהרים לאורחים, כמו למשל: כובעים, צמידים זוהרים, שרשראות, בלונים גדולים, טבעות מוארות, משקפיים גדולות ומצחיקות, ועוד. ישנה אפשרות לפנות לחברה שמציע מגוון רחב של אטרקציות, במקום לפנות לכמה חברות. זה פחות יסבך אתכם, ולא יצריך מכם מאמצים לחפש חברות עם המלצות טובות.

צלם מקצועי ומיומן

לפני שאתם מחליטים איזה צלם יעשה עבורכם מגנטים לחתונה, חשוב שתבררו המלצות, ביקורות, ועבודות קודמות שביצע בעבר. ישנה אפשרות שהצוות של הצלם יעשה עבורכם גם את הצילומים והווידאו עבור האירוע עצמו, כדאי לכם לבדוק זאת. בנוסף, חשוב שתבדקו את המגנט עצמו, כלומר האם מדובר על מגנט איכותי? הרי השאיפה שלכם היא שתמיד יהיה למגנט מקום על הדלת או המקרר של האורחים, כי בכל פעם שהם יסתכלו על התמונה הם יזכרו עד כמה הם נהנו באירוע. לכן חשוב שהמגנט לא יתקלקל במהרה, בדקו אם לאחר קיפול אחד הוא מתקמט לגמרי או נשבר, לחילופין נגרם לו פגם מסוים. חשוב שהתמונה עצמה תצולם באיכות גבוהה.

לעוד מזכרות לחתונה בקרו באתר במזל

חיוך הוא קו עקום שמיישר הכל.. :)




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב