דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גיבורי העל 2013 לא מפסיקים להפתיע 

מאת    [ 28/10/2012 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 3911 פעמים ]

בשנת 2011 כמה מגיבורי העל מתו, כמה מהם קמו לתחייה איכשהו בשנת 2012 בשנת 2013 זהו תורו של סופרמן – איש הברזל, אותו אדם ששום דבר לא יכול להרוג אותו פרט לקריפטון אשר מחלישה את כוחו של סופרמן וגורמת לו לכאב בעוצמות של טיל בליסטי לחזהו.

בסרטו של סופרמן שיצא ב-2013, צפוי סופרמן למות, הרופאים מנסים להחיותו אך ללא הואיל, כאשר לא ניתן אפילו להחדיר מחט לגובו של איש הברזל. סופרמן נקבר. אך ברור לצופים שזוהי רק ההתחלה, שכן סופרמן הוא גיבור הסרט, מה יעלה בגורלו של זה... רק עוד שנה נדע.

גם באטמן חזר מן המתים והביא עימו סרט סוחף, אבל האם זהו הקץ לסרטי באטמן? כרגע לא ידוע אם יהיה עוד סרט, אבל מה שבטוח, MARVEL לא נחה לרגע ואיירון מן 3 צפוי לצאת בשנת 2013 בסרט חדש, גם תור יוצא עם סרט נוסף ואם כבר כוכבי "הנוקמים" אז גם קפטן אמריקה יעשה את שלו בקולנוע. איך כל אלו מתקשרים ל"נוקמים 2 " שגם עליו עובדים בימים אלו ממש? ניתן לקרוא על כך בספר הקומיקס החדש של MARVEL.

גם באחוזת משחקי המחשב "הנוקמים" לא נחים לרגע, הם נלחמים בכל הדמויות הרעות מספרי הקומיקס של MARVEL, הרעים היותר מוכרים הם בעיקר אויביו הנודעים של ספיידר-מן.

גם חברת DC לא תנוח אחרי שתוציא את סרטו של סופרמן, כוכב עולה חדש נצפה בטלוויזיה האמריקנית. לחובבי הז'אנר של ספרי הקומיקס הוא מוכר מאד עוד משנת 1941, גם היו לו מספר הופעות לא מבוטל בסדרה "סמולויל" המסופרת על סופרמן שהיה נער. קוראים לכוכב הזה "החץ הירוק", הוא כמו רובין הוד רק למטרה קצת שונה, אוליבר קווין נוקם באילו אשר גזלו את כספו של אביו ומחזירם לעירייה. עכשיו הוא זוכה לסדרה משל עצמו שנראית לא רעה בכלל ואפילו ממכרת.

במשחקי המחשב נראה את סופרמן, שיצא השנה, סופרמן נלחם בכוכב של MARVEL  הענק הירוק. לעומת זאת במשחק אחר נראה את ספיידר- מן משתף פעולה עם איירון מן והענק הירוק. נראה את ספיידר-מן נלחם כנגד גיבור ה-X-MEN הנודע וולברין, שמאשים את ספיידר- מן שהוא האויב.

גם הרובוטריקים נלחמים שוב להצלת האנושות בסרטם החדש, הרביעי במספר שצריך לצאת גם הוא ב2013, בכלל זו הולכת להיות שנה טובה לקולנוע הקומיקסי, שנחל הצלחה כה רבה, אין פלא ששובר הקופות הוא איירון מן 2 ואחריו איירון מן אחד, לא במפתיע, השלישי במספר הוא תור. רק נותר לנו לצפות לשנה הבאה, מעניין אם יישבר שיא ההכנסות של איירון מן, או שהוא יכבוש בפעם השלישית את המרקע ההוליוודי או שסופרמן יתעלה על עצמו ויחולל ניסים על המרקע.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב