דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארנקים גברים רומן מאז ומעולם 

מאת    [ 26/10/2012 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 2269 פעמים ]

למרות ההתקדמות המדהימה של עסקאות אלקטרוניות, כסף עדיין נשאר הסוכן העיקרי של עסקאות מיום ליום ומכאן הפופולריות הנצחית של ארנקים. יתר על כן, יצרנים ממשיכים לעדכן את הארנק המודרני עם כל מיני נוחויות לשמירה על כל החפצים הקטנים שלך בטוחים ומאורגנים. חוץ מזה שום דבר לא יכול להשתוות לגאווה ואלגנטיות של שליפת ארנק עור מושך עין מכיסך. בקצרה, הארנק שלך הוא ראי המשקף את מי שאתה ואת האופי שלך לעולם.

 מקור המילה ארנק רצה אחורה לכמה מאות שנים. מילה זו נמצאת בשימוש כבר בספרות יוונית עתיקה, ולאחר מכן אומצה המילה על מנת לתאר שקים ותיקים השומשו לצורך נשיאת מזון ומצרכים חיוניים  אחרים. בזמן שמטבעות ושטרות הפכו פופולריים בתקופת הרנסנס, החל הארנק להתפתח לצורתו המודרנית. בעוד ארנקים היו עשויים מעור וסוגים שונים של עור חיה (קשקשים ופרווה לדוגמה), פולימרים וחומרים מלאכותיים אחרים כבשו חלק ניכר משוק הארנקים עד היום. עם זאת, המרקם המנחם והמראה מעורר ההערצה של ארנק העור הקלאסי עדיין מועדף על רוב הגברים.

 עשוי מעור או לא, הארנק המודרני מתוחכם למדי. בעיקרון הם מסווגים לפי כמות הקפלים, כמו bi-fold (דו-קפלי), ו-tri-fold (תלת-קפלי).ארנקים רבים מכילים תאים שונים לשטרות, כרטיסי אשראי, תעודות זהות, כרטיסי ביקור ופריטים ניידים אחרים המשמשים לארגון טוב יותר של הארנק. תאים מסויימים כמו כיסי חזה הינם גדולים מספיק על מנת להכיל מסמכים כספיים כמו צ'קים בלי לקפלם. ארנקי נסיעות גדולים יותר וכוללים בדרך כלל חריצים לדרכונים, כרטיסים, ביטוח, המחאות נסיעה ועוד. קליפס לשטרות, ארנקים לכיס קדמי, וארנקי מפרק מהווים רק חלק קטן מהמגוון הרחב והמגוון של הארנקים לגברים הזמינים כיום.

 ארנקי עור בדרך כלל עמידים יותר מארנקים העשויים מפלסטיק ופולימרים אחרים. עם זאת, זה תלוי בהמון גורמים אחרים כמו האיכות של חומרי הגלם, שיטת הייצור המשומשת על ידי הצוות, ומצב ומשך חיי המדף. למרות שרבים פשוט נכנסים לחנות וקונים את הארנק הראשון שלוכד את מבטם, כדאי לך לשקול את הקיבולת, הגימור והגודל היטב ובזהירות לפני קניית ארנק עור חדש. בעוד ארנקים דו-קפליים ותלת-קפליים יכולים להציע יותר מקום, יש לזכור כי קיפולים ויישורים מוגזמים, עשויים לקצר באופן משמעותי את אורך החיים השימושיים שלהם.

 שוק ארנקי העור המודרני מציע מגוון עצום של עיצובים,גדלים וקיבולות לארנקי העור. בעוד אפשרויות הצבעים אינן מוגבלות, שחור וחום הם  הבחירות הפופולריות ביותר לארנקי עור לגבר. עיצוב דו-קפלי, הוא בדרך כלל "סטנדרטי", אבל גם זה עובר שינויים דרמטיים עם הזמן. ארנקי עור אופנתיים עשויים לכלול תמונות/ציורים של דמויות קולנועיות פופולריות, להקות, לוגו של קבוצות ספורט, ואפילו שמות של מותגים, מוצרים, ושירותים מובילים. הודות להתרחבות של שיווק באינטרנט, עכשיו אתה יכול פשוט לדפדף במגוון שלם של ארנקי עור אטרקטיביים באתר קמעונאות באינטרנט, ולקבל את הבחירה שלך במשלוח עד למפתן ביתך תוך מספר ימים.

גילעד שגב הינו מנכ"ל משותף ושותף בחברת באקלס בע"מ, רשת חנויות למכירת מוצרי עור, חגורות, ארנקים, תיקים ומוצרי עור ואורבניים נוספים


www.buckles.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב