דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבות חלפים מקוריים לרכב 

מאת    [ 26/10/2012 ]

מילים במאמר: 355   [ נצפה 1772 פעמים ]

זוהי אחת התעשיות הענקיות בעולם, שעה שמאות מיליוני דולרים מגולגלים בה מדי שנה. תעשיית חלפי הרכב ממשיכה להתפתח מדי שנה בצעדי ענק, אך גם טומנת בחובה לא מעט סכנות עבור הנהג. כך, כשמצבו של כלי הרכב, כמו גם חייו של הנהג, תלויים במידה רבה באיכות חלקי החילוף, ישנה חשיבות מכרעת לבחירה של חלפים איכותיים- ולרוב, יהיו אלה החלפים המקוריים.

ראשית: מהם חלפים מקוריים?

חלקי חילוף מקוריים, אם כן, הם כאלה אשר מיוצרים עבור חברת הרכב, לרוב במפעלים בהם מייצרים את המכוניות עצמן. הם יגיעו באריזה מקורית, ויהיו מיועדים לרוב לדגם ספציפי של כלי רכב: אחרי הכול, הם חלק מפס הייצור של כלי הרכב. חלפים אלה יוצאים לשוק רק לאחר שהם עוברים שלל בדיקות איכות מקיפות, ונמכרים לרוב במוסכים מורשים של היצרן (בד"כ סוכנויות / סוכנויות משנה הכוללות את שם היצרן כדוגמת סוכנות טויוטה, פורד, מאזדה וכו'). כמובן שכאשר מבצעים את האבחנה הזו, ניתן למעשה להבין גם מהם הסוגים האחרים של חלקי החילוף. החלקים התואמים מיוצרים על ידי קבלן המשנה של היצרן, והם נועדו למעשה לדמות את אלה של היצרן. חלקי חילוף תחליפיים מיוצרים על ידי גורמים שאין להם כל זיקה ליצרן הרכב, בעוד שהמשומשים מקורם בכלי רכב אשר ירדו מהכביש.

היתרונות של חלקי חילוף מקוריים

לא קשה להבין מדוע חשוב לרכוש חלקי חילוף מקוריים לרכב, ולא להתפשר על אלטרנטיבות זולות. יש לזכור כי בכוחו של חלק חילוף אחד להשבית את פעילותו של הרכב כולו, ועקב כך גם הנהג בסכנה. במידה והרכב לא מתניע בבוקר זה לא נעים אבל לא סוף העולם. במידה ובגלל חסכון של כמה עשרות או אפילו מאות שקלים בודדים הרכב לא יעצר בבלימת חירום אז אכן יתכן ועבורכם זה יהיה הסוף. החלפים המקוריים מאופיינים באיכות ובאמינות מקסימאליים (זהים לאלה של הרכב עצמו), להבדיל מהאלטרנטיבות שאין לדעת מי עומד מאחוריהן. ואכן, עם השנים התפתחה תעשייה ענפה של זיופים, ונמכרו לציבור אינספור חלפים לא תקינים. מעבר לכל אלה, ברור שחלקי חילוף מקוריים יהיו האידיאליים עבור דגם נתון של כלי רכב, ויאפשרו לביצועיו להיות הגבוהים ביותר. מעלה נוספת של החלפים המקוריים היא שהם מגיעים עם אחריות רבת שנים, שעשויה להגיע עד ללמעלה מעשור. גם חברות הביטוח רואות בעין יפה חלקי חילוף מקוריים, כפי שתעיד העובדה שבמקרים רבים הן מאפשרות לבטח רק כלי רכב שעומדים בתקנות אלה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב