דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


וילות באילת, לא מה שחשבתם 

מאת    [ 26/10/2012 ]

מילים במאמר: 649   [ נצפה 3517 פעמים ]

שלום לכולם

שמי סמדר ואני אוהבת לטייל ,רוב חיי הבוגרים אני מטיילת ברחבי הגלובוס ,מטיולים ארוכים בדרום אמריקה ,סין, קמבודיה ,נפאל ,סקנדינביה ועד גיחות לסופי שבוע ביעדים קרובים יותר כמו פירנצה, קפריסין ואירופה הקלאסית. אני מטיילת המון ואוהבת לנפוש ,בכל הזדמנות שיש לי לצאת לסופשבוע בארץ או בעולם אני אורזת תיק ויוצאת למסע ,כל מסע כזה מעמיק את הקשר שלי עם הטבע ,תרבויות ואהבת החיים. אחד המקומות הקסומים ביותר מבחינתי בעולם כולו הוא דווקא מקום די קטן שנושק באופן מדהים להרי אדום וים סוף אחרי מדבר גדול ,מקבלים זליגה של מפרץ מהפנט ביופיו ,זה המפרץ בעיר אילת.


אין תחושה יותר מדהימה מהתחממות מהשמש האילתית והצטננות במי המפרץ הקרים ,בטיול ארוך בהרי אילת וישיבה בתצפית בשקיעה. על אילת אפשר בקלות לומר ש "מים שקטים חודרים עמוק" עיר שמבחוץ במבט ראשון נראית ברוב חלקיה שקטה. אך יש באילת הרבה מעבר לנגלה לעין.


מעבר לאטרקציות המוכרות באילת כמו המצפה התת ימי ,ריף הדולפינים המפעים ביופיו ועיר המלכים ישנן כמה מקומות בהם אני ממליצה לבקר על מנת לקבל חוויה אילתית ייחודית. באילת הקימו את "הגן הבוטני" כך בלב מדבר מגדלים עצים וצמחייה מכל העולם לרבות יערות הגשם בדרום אמריקה , הגן הבוטני מרהיב ביופיו מתנהג כמו יער רווי בפינות ישיבה קסומות ומפלים ציוריים. בשבתות תמצאו שם הפעלות לכל המשפחה ,במקום גם משתלה עם צמחים פרחים מיוחדים וצמחי תבלין (כמו נענע בריח מנגו)אותם ניתן לרכוש.
בהרי אילת יש מספר נקודות תצפית על כל האזור וכך בנסיעה של עשרים דקות מחוץ לעיר תוכלו להגיע לתצפית בהר יואש ולחזות בנוף מרהיב לכל המפרץ. השקט המופתי שתמצאו בפסגת ההר ,אויר פסגות נוף עוצר נשימה והניתוק מהחוויה המתויירת של העיר נותן נקודת מבט שונה על האזור הקדום ומכניס את האדם להתבוננות והעמקה בטבע.


אני ממליצה גם על טיולי ג'יפים מדבריים שאחריהם טבילה במי סוף נראית כמו חלום.


אגלה לכם סוד, אני אוהבת שקט במקומות הלינה בחופשות שלי ולכן אף פעם לא אבחר ללון בבתי מלון אם יש לי אפשרות אחרת .בית מלון אמנם מספק שירותים שונים כמו ארוחת בוקר, חדרנים ופעילות סביב השעון אבל הוא גם מלא עד אפס מקום בנופשים ושחייה פשוטה בבריכה הופכת לעניין קשה כשכל הזמן שומעים את הרמקול וצוותי הבידור מפעילים את הנופשים. אני מעדיפה נופשים יותר קלאסיים לקחת כמה חברים טובים ולחפש וילת נופש אטרקטיבית.


וילות להשכרה באילת ממוקמות בשכונות יוקרה בעיר ומכילות בין היתר: בריכה פרטית, חנייה פרטית, מטבחים מאובזרים ועיצוב מושקע! בוילות חדרים רבים ונופש כמו זה מתאים לשמונה נופשים עד שלושים נופשים .אני אישית מעדיפה נופש בו אני מרגישה לגמרי בבית ולכן לאילת אני ובן זוגי לוקחים אתנו עוד שלושה זוגות ואנחנו משכירים לכמה ימים וילת נופש מפוארת ,המחיר סביר מאוד לכל זוג ,אנחנו מבשלים בכייף שלנו או מזמינים אוכל אנחנו צופים בסרטים , עורכים מסיבה בערב, כל זוג מקבל חדר מפואר ורחב עם מיטות איכותיות ובעיקר אנו זוכים לשקט שמפריד אותנו מהמולת התיירים בבתי המלון ובאזור התיירות. כך אנו טועמים חוויה יותר מקורית בעיר הדרומית וכשבא לנו "קצת רעש" אנו מבקרים בקניון הקרח החדש יוצאים לפאבים או עושים ספורט ימי, בשאר הזמן אנחנו רובצים בבריכה בוילה נהנים בחברת החברים שלנו בלבד בלי ש "כל עם ישראל" ינפוש עמנו יחד כמו שקורה בבתי המלון.


החוויה בוילת נופש משאירה את חותמה ,אני מקבלת שם את השקט שאני צריכה כדי לכתוב ,להעמיק את הקשר עם בן זוגי ,אין תחושה יותר עילאית מלבלות בים תחת השמש ואז לבוא לוילה לעשות מקלחת ולנוח ,מנוחה אמיתית רחבת ידיים ,המאפשרת לך לשקוע לעולם רגוע ושלו.


לפנות ערב אנחנו מזמינים מעסים ומעסות כל אחד לפי העדפתו ,הזמנת עיסויים לוילה הינה חלק מהשירותים מהם ניתן להנות בשהייה בוילה, כמו כן הזמנת קייטרינג וכל מה שתצטרכו כדי שהשהות תהיה נעימה . אחרי העיסוי, אנחנו מכינים בשרים על האש ליד הבריכה או מזמינים ארוחה וצופים בסרט . משמיעים מוסיקה ואז כבר כל זוג נעלם לתוך עצמו. האפשרות הזאת לנפוש ברמה מעולה ,שקט ,ופרטיות מוחלטת רק עם האנשים שאני אוהבת מחזירה אותי כל פעם לעיר הדרומית לא פחות מטיולים ברחבי הגלובוס.

אני ממליצה לכם לנסות ולטעום נופש "אחר" באילת. תהנו!

Be4u פורטל הוילות של אילת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב