דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שערים חשמליים - איך בוחרים? 

מאת    [ 25/10/2012 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 1098 פעמים ]

פעם, כדי להיכנס לתוך החנייה, היינו צריכים לצאת מהרכב ולפתוח את השער. רק ברי המזל (והממון) היו יכולים להרשות לעצמם להיכנס לחנייה בלחיצת כפתור בלי לקום מהכיסא. מספר עשורים אחרי הפכו שערים חשמליים למצרך נגיש ומבוקש, המגיע בשלל צורות. שאלת השאלות לאור המבחר הרב היא איזה מהם מתאים לצרכים שלכם?

מהם תפקידיו של השער החשמלי?

שערים חשמליים ממלאים מספר תפקידים חשובים: האחד הוא לספק הגנה מפני אורחים לא רצויים, והשני הוא ליצור חיץ בין אזור המגורים לסביבה החיצונית. לשער חשמלי יש תפקיד חשוב גם בהגנה על דיירי הבית: באפשרותו למנוע למשל מילדים או חיות מחמד לרוץ לכביש. תפקידיו החשובים של השער החשמלי ארוזים כיום בעטיפה מושכת, המשתלבת עם אלמנטים נוספים בחצר כגון הגדר והגגון לחנייה, שיוצרים יחד שפה עיצובית אחידה. את תפקידיו הרבים של השער החשמלי צריך להביא בחשבון בעת הבחירה – ואחד השיקולים החשובים ביותר הוא בחירת חומר הגלם ממנו השער עשוי.

ממה עשויים שערים חשמליים?

שערים חשמליים עשויים משני חומרים גלם עיקריים – ברזל ואלומיניום. הודות לטכניקות פרזול מתקדמות שערי ברזל מגיעים בעיצובים רבים ומגוונים יותר מאשר בעבר. אך כובד משקלם ונטייתם להחליד הולידו את הדור הבא של השערים – שערי אלומיניום.

שערים חשמליים מאלומיניום – מדוע כדאי?

לפני הכול, עובדה ידועה היא כי אלומיניום הינו חומר גלם שלא מחליד – יתרון משמעותי במיוחד עבור שערים חשמליים החשופים לפגעי מזג האוויר שבהם לחות וגשמים. עמידותם של שערים חשמליים מאלומיניום תאפשר לכם ליהנות מהם לאורך שנים, עם מעט מאוד תחזוקה.

יתרון נוסף של שערים חשמליים מאלומיניום הוא קלות משקלם ביחס לשערים חשמליים מברזל. יתרון זה מאפשר להתקין מנוע פחות מאסיבי ויותר חסכוני בחשמל. בנוסף, העובדה שהשער קל יותר מצמצמת את השחיקה של חלקי המערכת השונים כגון ברגים וגלגלי שיניים, וגורמת לו להחזיק מעמד למשך שנים רבות.

שערים חשמליים מעוצבים

הדבר הראשון שרואים הבאים בשערי הבית הוא כמובן השער לבית. על מנת ליצור רושם ראשוני חיובי כדאי להשקיע מחשבה בעיצובו, על מנת שיתאים לחזות של הבית ויביא לידי ביטוי את טעמכם האישי. חברת פרופיל מתמחה בעיצוב שערים חשמליים מאלומיניום וברזל בהתאמה אישית על פי העדפותיכם. העיצובים הייחודיים שלנו כוללים שילוב של אלמנטים כגון עץ וזכוכית בשער ליצירת מראה יוצא דופן. בנוסף, שערים חשמליים מבית חברת פרופיל עומדים בתקני איכות מחמירים ועטופים בשכבת מגן השומרת עליהם מפני חלודה.    

חברת פרופיל עיצובים מתמחה בייצור פתרונות מעוצבים בהזמנה אישית מאלומיניום וברזל: שערי חניה, סורגים לחלונות, מעקות מעוצבים ועוד. המוצרים של פרופיל מעוצבים בהזמנה אישית וידועים באיכותם חסרת פשרות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב