דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משחקים מפחידים לליל כל הקדושים 

מאת    [ 25/10/2012 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 4557 פעמים ]

אמנם יהודים אינם חוגגים את חג "ליל כל הקדושים" כי הא חג נוצרי שבו מהללים את כל הקדושים שנפלו בחירוף נפשם לדת הנצרות. החג מצוין כל שנה ב1 לנובמבר, בו כולם מתחפשים לרוב לדברים מפחידים כמו רוחות, שדים, זומבים וכיוצא בזאת.

הגיימרים הישראלים יכולים ליהנות משלל המשחקים שהשיקו לנו, משחקים מפחידים או בעלי דמויות מפחידות אשר יביאו עימם יותר עניין למשחק ויותר סקרנות ואמוציות.

ניקח לדוגמא את המשחק 13 days in hell בו הגיימר צריך לירות בגורמים שמאיימים עליו עם גרזן, הגיימר מצטייד באקדח וחייב לירות ישירות למרה ולא הוא יפגע מהגרזן של המאיימים עליו, נשמע קל? אז זהו שהמשחק ממש לא קל, אפילו הרמה הכי קלה, קשה מאד שכן צריך להיות מאד ממוקדים ולא המאיימים על הגיימר יתקפו אותו, הם לא מחכים לרגע קט שיתען את נשקו.

אם הגיימרים עדיין לא שבעו מהמשחקים המפחידים אז ישנו את המשחק purgatorium נראה אתכם משתתפים בזירת הפשע המפחידה והמצמררת ביותר בה ניתן לראות מה עשה הרוצח ואיך אתם ממשיכים מכאן. נראה כי המשחק אינו מיועד לילדים קטנים אלה לבוגרים יותר, אולי אפילו לבני 18 ומעלה. המשחק אף ניתן לאנשים מבוגרים יותר.

אמנם מנהג לא כל כך יהודי, אבל גם אתם תוכלו ליצור לכם דלעת משלכם בעזרת pumpkin carving כאשר בכל פעם תוכלו ליצור לכם ראש דלעת יצירתי אחר אשר משמיע קולות.

ישנם עוד המון משחקים לחובבי ז'אנר הזומבים שכן כוללים גם כן משחקי ארקיד למיניהם ומשחקי ירייה למטרה. ישנם משחקים בעקבות סרטים קלאסיים מפחידים כמו למשל בובת הרוצח "צ'אקי", או הסרט שממשיך להפתיע ולצמרר בכל פעם מחדש "המסור", ישנם משחקי בתי קברות, הכי מזוהה עם החג שכן גם בתוך ביתם לקישוט בחג עצמו, הנוצרים שמים דגמים של קברים על יד פתח הבית ומקשטים אותם בעזרת שלדים רוחות ושדים מוזרים.

ישנם משחקי גולגולות ומשחקי רוחות, ישנם גם משחקי נשיכות מידי איש זאב או זומבי, הדמויות היותר אהובות בחג הזה, אל תשאלו למה...

לסיכום, משחקים עם המון דם, המון אקשן, חוויה בלתי נגמרת לגיימרים, אין רגע קט של שעמום במשחקים הללו, מה שכן יש זה המון אבל המון פחד ואימה לחובבי הז'אנר ובכלל למי שנראה לו כי עולמו הוא מעט משעמם.

בקיצור לא חייבים להתנצר בשביל לשחק במשחקים הללו, לאלו שלא חוגגים את החג הם יתאימו לכל ימות השנה, רק נודה לנוצרים שהביאו לגיימרים משחקים הרבה יותר מעניינים מדי שנה, בהם אפשר לשחק כל ימות השנה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב