דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד בוחרים איש מקצוע להתקנת פרקט 

מאת    [ 25/10/2012 ]

מילים במאמר: 580   [ נצפה 1949 פעמים ]

 

כיצד לבחור איש מקצוע איכות להתקנת פרקט

 

בשנים האחרונות, הציבור בישראל מגלה עניין רב בריצוף פרקט. הוא כבר אינו נחשב לריצוף רק לעשירים והוא הפך לפופולארי גם אצל מי שאינו משתייך לעשירון העליון.

הפופולאריות שלו נעוצה בכך שקיימים מספר סוגים של פרקט,הנבדלים זה מזה במגוון פרמטרים כמו מרקם, דוגמה, גוון ומחיר. בדרך זו, כל אחד יכול למצוא פרקטים אשר ישרתו אותו על הצד הטוב ביותר ויתחשבו בצרכים האישיים שלו.

חשוב לדעת כי לכל סוג של פרקט יש התקנה מיוחדת משלו. כך כשאתם עומדים להתקין פרקט בביתכם, רצוי למצוא מתקין פרקטים בעל ניסיון בכל סוגי ההתקנות.

נכון, שיש סוגי פרקט, שאינם מחייבים בעלי מקצוע לביצוע התקנתם, אבל רבים אינם מוכנים לסכן את ההשקעה של אלפי שקלים ברכישת ריצוף פרקטים, ודווקא בהתקנה, ללכת על חיסכון.

ריצוף פרקט שרבים נוהגים לחסוך בהתקנה שלו, הינו פרקט למינציה. למרות שבעזרת הנחיות מפורטות וקצת חוש טכני, אפשר להתקין פרקט למינציה לבד, עדיין קיים סיכון בתהליך ההתקנה. לכן, כשאתם קונים ריצוף פרקט, כדאי להוסיף את ההתקנה לרשימת ההוצאות שלכם.

 

מציאת מתקין פרקטים עוד לפני הרכישה

 

אם החלטתם סופית שאתם עומדים להתקין ריצוף פרקט, מומלץ למצוא מתקין עוד לפני שאתם מחליטים על הסוג והדוגמה.

ברגע שמצאתם מתקין פרקט מקצועי, אתם יכולים להיוועץ בו לגבי סוג הפרקטים המועדף לדרישות ולתקציב שלכם, ולקבל את המידע הנחוץ לציוד הנוסף שתצטרכו עבור ההתקנה. היות וכל סוג של פרקט דורש סוג אחר של התקנה, כשיש לכם מתקין שמוכן לייעץ לכם עוד לפני ההתקנה, אתם יכולים להיעזר בו, כבר בשלבים של הרכישה.

מתקין פרקטים יוכל לייעץ לכם את כמות הפרקט אתם תזדקקו לחדרים השונים, איזה סוג פרקט עמיד ואיכותי יותר, ואם ניתן לרצף את כל הבית עם סוג אחד של פרקט, מבלי לבחור לכל חדר פרקט אחר.

 

כמה פרמטרים חשובים שחשוב שיהיה למתקין שלכם

 

אחד מהפרמטרים החשובים ביותר שאתם צריכים לבדוק לפני שאתם מעסיקים מתקין פרקט שזו הפעם הראשונה שאתם עובדים איתו, הוא הניסיון של המתקין.

ניסיון עשיר ומקיף, יכול רק לעזור בעת שהוא יצטרך להתמודד עם קשיים או מצבים בלתי צפויים(הפרשים בגובה של הריצוף, פגמים קלים בחלק מהפלטות של הריצוף ועוד). ניסיונו העשיר של מתקין פרקט, יאפשר לו למצוא פתרונות מהמאגר העשיר שלו, ולא להשאיר אתכם במצב של ייאוש בגלל תקלה בלתי צפויה.

ניסיונו של מתקין פרקט, הוא ערובה שהוא לא ישאיר אתכם עם התקנה באמצע, בגלל שהוא לא מצליח להתגבר על מכשול, שעבור מתקין אחר, לא היה מהווה מטרד או תקלה.

 

מכשור מתאים לכל סוג של התקנת פרקט

 

היות ולכל סוג של פרקט, יש התקנה מיוחדת, המתאימה לסוג מסוים של פרקטים, נוכל לראות שפעמים רבות, מגיע אלינו מתקין פרקטים עם ציוד שונה ממה שהכרנו מהתקנות אחרות, שראינו או שמענו עליהן.

בקיאותו ומקצועיותו של מתקין פרקט, נבחנות בסוג הציוד והמכשור שהוא משתמש בהם כשהוא מגיע לעבודות ההתקנות שהוא מוזמן אליהן.

מתקין פרקט מקצועי יגיע אליכם עם המכשור המתאים והמתקדם ביותר.

באותו הרגע, תוכלו להבחין במקצועיות ובבקיאות שלו, כשהוא יתחיל בעבודתו ללא דיחוי, בביטחון ובשלווה שיש לאנשי מקצוע שיודעים היטב את עבודתם.

תוכלו גם להבחין בגישתו היסודית לעבודתו, ושהוא אינו מקצר תהליכים כדי להגיע לתוצאה הרצויה ביותר. מתקין פרקטים מקצועי עובד תוך כדי נקיטת כללי זהירות ושמירה על כללי סדר וניקיון בזירת העבודה, מבלי שהוא יהפוך את ביתכם לג'ונגל.

מתקין פרקט רציני ומקצועי, אינו מתחמק ממתן ייעוץ למזמיני העבודה, גם לאחר ביצועה. הרבה מתקינים של פרקט, רואים בהענקת ייעוץ ללקוחות שלהם חלק מהשירות שמתקין מקצועי ומוערך, מעניק ללקוחותיו.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב