דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבחור חברת הובלה אמינה 

מאת    [ 27/01/2008 ]

מילים במאמר: 514   [ נצפה 5400 פעמים ]

הובלות הזמנת חברת הובלה - דברים חשובים בטרם ההזמנה
לפחות פעם בחיים כולנו עוברים דירה, ישנם משפחות ואנשים שמשתמשים בשירותי חברות הובלה כ- 5 פעמים (ואפילו יותר) במהלך חייהם.
אבל כשכבר מחליטים על מעבר בית דירה או עסק יש לשקול בחוכמה את הלוגיסטיקה של המעבר, ובחירת חברת הובלות נכונה. מומחים ובעלי ניסיון קודם בתחומי הובלות ימליצו להזמין את שירותי חברות ה הובלות מספר שבועות מראש , ומומלץ להתחשב בעונות השנה לדוגמא: בתקופת הקיץ כאשר יש עלייה בביקוש חברות הובלה יש צורך להזמין שירותי הובלות מוקדם יותר. לא קל ואפילו די מסובך למצוא חברת הובלות אמינה וראויה. לכן באתר www.bizcall.co.il בחרנו מספר חברות הובלה שכולן נבדקו וסננו,ע"י המלצות של לקוחות העבר. והכול על מנת להקל עליכם בבחירת חברת הובלות.
לעיתים קרובות מתקבלות ונרשמות תלונות רבות לגבי חברות הובלה שונות שלא עמדו בהצעות המחיר שהגישו, ואפילו נעלמו נפגעו חפצים ופריטים יקרי ערך ושלא עמדו בלוחות הזמנים להם התחייבו בשעת הצעת המחיר. תלונות כאלה על חברות הובלה שונות יכולות לשמש כנורה אדומה לפני הזמנת חברת הובלות, אין לחתום איתן חוזה או הסכם אפילו עם המחיר נמוך.
על מנת לוודא שחברת הובלות שאתם מתכוונים להזמין היא חברה אמינה ואיכותית מומלץ לבצע מספר בדיקות מקדימות למרות שתחקרני אתר ביזקול www.bizcall.co.il כבר ביצעו את הבדיקות.
בקשו וקבלו הצעות מחיר מתחרות - קבלו הצעות מחיר כתובות מ- 5 חברות הובלות שונות, וודאו כי הצעות המחיר מתייחסת והמבוססת על הפריטים והחפצים הנוכחיים שלכם. ניתן לקבל הצעת מחיר בטלפון, אבל הובלות גדולות (דירה מעל ל- 4 חדרים,או שמדובר בחפצים רבים) הדרך הטובה והמומלצת ביותר היא לבקש מחברת ההובלות לשלוח אדם לביתכם על מנת שיראה בעצמו את כל התכולה שיש להעביר, ויתרשם מכמות הרהיטים השונים, מוצרי החשמל , כמות הארגזים , יראה ויבדוק רהוט שיש צורך לפרק ולהרכיב מחדש, יעריך אם יש צורך בכוח אדם נוסף באנשי מקצוע נוספים . לשם פירוק והרכבה של מוצרים כמו מחשבים מערכות חשמל מתקדמות. עברו יחד איתו על כל החדרים בבית כולל מחסנים , גינה ואו גג.
דרשו רישיונות וביטוח של חברות הובלות - וודאו שחברת הובלות שאתם מתכוונים לשכור מחזיקה ברישיונות תקפים ובביטוחים מתאימים. גובה הביטוח זה פרמטר משמעותי במחיר הובלה, בדקו ושאלו מה בדיוק מכסה הביטוח שברשות חברת ההובלות, והאם יש צורך ברכישת ביטוח נוסף להשלמות הפערים, וזכרו יש לבדוק זאת לפני חתימה על ההסכם עם חברת ההובלה.
קראו והבינו את ההסכם / חוזה - קראו את כל האותיות הקטנות , והבינו על מה מתבסס כל חיוב. יש רהיטים כגון פסנתרים מכשירי חשמל יקרים שיכולים להוסיף סכום לא מבוטל על עלות ההובלה . לפעמים יש גם הגבלות שונות של חברת הובלות בהעברת פריטים שונים כמו דלתות ומעברים צרים וקטנים. חתמו רק על הצעה סופית שלא ניתנת לתוספת מחיר או לשינוי בגמר ההובלה.
בדקו ודרשו המלצות - זה אולי ישמע כקלישה, אבל מדובר בציוד האישי שלכם כל עולמכם. מניסיוננו חברת הובלות אמינה תשמח להראות לכם המלצות מלקוחות פרטים ומחברות עסקיות שהשתמשו בשרותי ההובלה של חברתן, שניתן ליצור עמן קשר ולוודא אמיתות המלצות אלה.
שאלו שאלות לגבי הצוות - הצוות העובדים שמבצעים את ההובלה בפועל. וודאו כי הצוות הוא מקצועי, אמין ומנוסה. יש לוודא שהצוות מבוטח על ידי חברת ההובלות, ופעלים תחת חסות אותה חברת ההובלה.
כתב: איתמר ארדיטי מנהל אתר ביזקול - בעלי מקצוע www.bizcall.co.il
קישור להצעות מחיר והשוואת מחירים מחברות הובלה מומלצות:
http://www.bizcall.co.il/category-list.asp?category=270_
ביזקול בעלי מקצוע איכותיים
הצעות מחיר והשוואת מחירים http://www.bizcall.co.il
הובלות



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב