דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה מעצבי אופנה מעדיפים הדפסים? 

מאת    [ 25/10/2012 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 1535 פעמים ]

למה מעצבי אופנה מעדיפים הדפסים?

לשאלה הזו יש תשובה אחת וחד משמעית, חולצות מודפסות מתאימות עם כל בגד ומתאימות לכל מטרה. בין אם מדובר בלבוש לערב או לבוש לעבודה, חולצות מודפסות בכוחן ליצור עבורנו מראה אלגנטי, מראה ספורטיבי או קז'ואל. זו הסיבה העיקרית שמעצבי אופנה וסטייליסטים נותנים במה מרכזית לפריט הלבוש הרב גוני- חולצה מודפסת.

תרבות של הדפסים

חולצה מודפסת הפכה לפריט בכל ארון וארון בישראל. זה לא משנה אם מדובר בילדים או מבוגרים, בגברים או נשים, בכל ארון נוכל למצוא את פריט הלבוש שהפך להיות די מסורתי ומזוהה בשנים האחרונות ומתאים לכל מטרה. חולצות מודפסות לבית הספר או לעבודה, חולצות מודפסות לערב או אפילו להפגנה, חולצות של חטיבה בצבא או חולצות כמתנה עם הדפסה מקורית. מגוון כה רחב של רעיונות וצבעים. עכשיו נוכל לבחון את הרעיונות של המעצבים הגדולים.

השראה של חולצות מודפסות

בגדי מעצבים בארצנו מושפעים מכמה וכמה גורמים, השראתם טמונה במעצבים הגדולים מאיטליה וצרפת אך לא רק. בגדי המעצבים ללא ספק גם מושפעים ממזג האוויר בישראל ומהמזג האנושי שלנו, האופי שלנו . לכן השילוב בן חולצות טריקו נעימות לגוף ולעיצובים אירופאים הוא שיצר את הטרנד של החולצות המודפסות העכשוויות. הרי הן חולצות T מטריקו משובח והדפסים צבעוניים ומעניינים.

מותגים גדולים או עיצוב אישי

בישראל כמו בכל העולם הרדיפה אחר מותגים אינה שונה, כולנו מחפשים לאבזר את הארון שלנו במותגים איכותיים. גם אם מדובר בחולצת טריקו פשוטה עם הדפס קטן, יש לה משמעות שונה אם מדובר בחולצה של מעצב כמו "אבאר קומבי" או "בננה ריפבליק" . הרדיפה אחר מותגים גורמת לנו להוציא אלפי שקלים בשנה על לבוש יומיומי שאין בו ולא מעט אמירה ייחודית אלא רק עוד מותג.

הפיתרון מתחיל כאן

חולצות מודפסות ליום יום, לעבודה או לבילוי הן לא שונות במיוחד במרקם בצורה ובצבע, השינוי היחיד טמון באקססוריז המותאמים לסגנון מסוים. אם מדובר בסגנון לבוש קז'ואל לעבודה נוכל לבחור בחולצות מודפסת עם ג'ינס ועם נעלי סניקרס, או בחולצה מודפסת עם חצאית ונעל בובה. ובעת החלפת הג'ינס במכנס מחויט והוספת ז'קט יצרנו מראה ערב שיקי עכשווי. לכן אין סיבה לרוץ לקנות בחניות המותגים חולצות מודפסות כאשר אנו יכולים לעשות זאת בכוחות עצמנו וליצור חולצה ייחודית יותר ומעניינת יותר אשר תשרת אותנו לכל מטרה.

איך זה עובד

כל שעלינו לעשות זה לבחור חולצה מבד איכותי, לבחור הדפסה ולגשת לחנות המתמחה בהדפסות. למרות שכיום מוכרים נייר מיוחד להדפסות בייתיות והדבקתן על ידי המגהץ.חולצות מודפסות נעשות על- ידי מכונה מיוחדת לכן עדיף שנפנה למומחים כדי לקבל תוצאות טובות יותר של  חולצה איכותית. בכך נוכל להיות מיוחדים מאוד בסטייל העכשווי של ימנו.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב