דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עריכת קליפים וצילום אומנותי- איך מתחילים? 

מאת    [ 25/10/2012 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 1907 פעמים ]

 

הרבה פעמים אנחנו צריכים שרות עריכת קליפים, לאירועים מיוחדים, סרטי תדמית, במסגרת תחביבים או כצורך בסיסי. לא משנה אם בתמונה או סרטון. צריכים מידע על צלם מומלץ? צלם מקצועי? לא אומר לכם הרבה?

מתי צריך שרות צילום מקצועי?

צילום אירועים -
כולנו נעזרנו בשירות זה בשלב זה או אחר, שמאפשר לזכור את הימים הכי חשובים בחיינו באופן מדויק ומעניין. מתחתנים? חוגגים ברית לבן הראשון? בעולם המודרני אי אפשר שלא לשכור סטודיו לצילום שמלווה אתכם ומתעד הכל מהערב החד פעמי.

צילום אמנותי ומזכרות - לא אחת אנחנו בוחרים לשלם עבור צילום סטודיו למטרת תיעוד תקופות חשובות בחיים: צילום של הרכב המשפחה המלא למסגור ותצוגה, צילום של הילדים שלנו עבור אלבום מיוחד, צילומי היריון למזכרת מהתקופה המיוחדת הזו בחייה של האם והמשפחה, כל אלה מעניקים לנו דבר שנשאר לעולמי עד.

השוק העסקי ? זקוקים לסרט תדמית על העסק שלכם? בניתם אתר אינטרנט איכותי להצגת העסק? צילום מקצועי יעזור לכל המטרות הללו. האם אתם הייתם קונים מוצר בטרם בחנתם אותו בעיניכם? על זה נאמר תמונה אחת שווה אלף מילים, יעיד על כך כל פרסומאי, גרפיקאי ואיש שיווק - אתרים עם גלריית תמונות, קטלוגים מצולמים ומודעות פרסומת מוכרים משמעותית יותר מאשר כאלה שמכילים בעיקר טקסט.

תחומים נלווים - לאלו מצטרפים שירותי עריכת וידאו דיגיטלית, הכנת מצגות, עיצוב קמפיינים, עיצוב גרפי, הדפסה מקצועית, צילום פרסומות וסרטי תדמית, עריכת אלבומים דיגיטליים ועוד כהנה וכהנה.

 מה נותנת לנו כל האינפורמציה הנ"ל?

בעת הגיענו לשלב בחיינו שאנו בעצם רוצים לתעד רגעים מחיינו, תמונות שברצוננו להחיות לתמיד ולהנציח, באם רצוננו הוא בפן השיווקי, הפרסומי, ליישר קו של העסק ולקדם אותו מעלה- פה אנו לרוב זקוקים ליד מכוונת.

כמובן, שכיום קיימים האמצעים הביתיים שבהם כל אחד ואחת מאיתנו יכולים לצלם או להפיק סרטון חביב. אך המוטו שלי בחיים- זה לא לעשות סלט ולהתמקצע בנישה אחת ובה להיות THE BEST

לכן, אני גם יודעת לאפות, גם לאפיין רשתות במחשבים, יודעת לתכנון מסלולים מדהימים בחו"ל אבל אהבתי הגדולה היא בתחום המדיה הדיגיטאלית- עריכת קליפים וצילום אומנותי.

הכשרה מקצועית בנוסף לעצם העובדה שאני מאד אוהבת את התחום הינה חשובה ביותר, בלי הכשרה ותעודה לא יכולתי בעצם לכתוב לכם את המאמר הזה ולתת לכם הכוונה ראשונית באיך צריך לפעול ולמי לפנות.

 המלצתי, בעריכת קליפים או בצילום של היריון או משפחות רצוי לחפש בשוק את האנשים בעלי הניסיון, שיכולים לתת לכם טיפים כיצד לעשות ואיך. צילום לא מסתכם רק בלחיצת כפתור- יש לקחת בחשבון מאפיינים סביבתיים- כמו מזג אוויר, תאורה, נוף בטבע או נוף אורבאני. וכמובן מאפיינים אישיותיים- לא מה שמתאים לי יתאים גם לך... הצלם מעצם ניסיונו יכול להתאים את אופי סט הצילומים לאישיות של האדם ולמעשה לא ליצור אדם חדש- אלא מטרתו להנציח את העומד מולו בצורה שתחמיא לו ביותר. כאשר אתם מחפשים רופאים? האם תתפשרו? כך תפעלו בנושא של תיעוד הרגע ? צילום והפקת קליפים.

תפנו אך ורק ל - צלם מומלץ צלם מקצועי

בהצלחה.

קליפים מתמחים בהפקת קליפים מקצועיים לאירועים פרטיים ולעסקים.
קליפים סטודיו - מתמחה גם בצילום אומנותי ? הריונות, משפחות, תינוקות וילדים
צילום אומנותי ? הריונות, משפחות, תינוקות וילדים | סטודיו קליפים 
www.clippim.co.il

050-2056593




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב