דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המלונות המפנקים ביותר באיי יוון 

מאת    [ 25/10/2012 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 34648 פעמים ]

מהי החופשה המושלמת? ישנם אנשים עבורם החופשה המושלמת היא מסלולים אתגריים, סנפלינג או באנג'י, עבור אחרים אין חופשה ללא מוזיאון, תיאטרון או לפחות אתר ארכיאולוגי אחד, אחרים שומעים חופשה ורואים מול עיניהם את החנויות והשופינג, אבל לא מעט ישראלים כשהם מדברים על החופשה המושלמת הם מתכוונים לחופשת בטן גב מול נוף עוצר נשימה על חוף ים פרטי, עם קוקטייל ביד ומלון מפנק המספק שלל תענוגות ממנו לא חייבים לצאת במהלך החופשה כולה. יוון היא אחד המקומות האידיאליים לחופשה מסוג זה: נופים משגעים, חופים קסומים, מפרצונים נסתרים ואוכל טעים במיוחד. קירבת האיים היוונים לארץ מבטיחה כי גם הנסיעה תעבור בקלות. מלונות ביוון מתאימים לשלל קהלי יעד: אכסניות לצעירים, מלונות הכול כלול למשפחות חסכניות, אבל במאמר זה נתרכז דווקא במלונות ביוון המיועדים לאלו שהפרוטה לא חסרה בכיסם וכל מה שהם רוצים זה המלצה על המקומות המפנקים ביותר, יעלו ככל שיעלו.

מלונות באיי יוון - כרתים                                        

מול אי המצורעים, בקצה המזרחי של האי כרתים נמצא את ספינלוגנה, אזור מלונות היוקרה המפנקים בכרתים. המחירים שם נעים בין 500 יורו ל-2500 יורו לחדר עם ארוחת בוקר, אבל הפינוק אותו תקבלו במלון הוא בהתאם. מלונות בוטיק ויוקרה בנוף עוצר נשימה ומפרצוני ים פרטיים. המומלצים באזור זה -


    • Domes of Elounda - מלון בוטיק עם כשמונים חדרים, חמש מסעדות ושלושה ברים. באלונדה קיימת הפרדה בין משפחות עם ובלי ילדים. הילדים זוכים ליחס מיוחד עם מתנות, מועדון משלהם ואפילו חדר אוכל וחוף רחצה נפרד. במלון ספא מפואר, מגרש גולף ובריכות שחיה וכן מגוון ספורט מים, שיט וצלילה. החדרים היקרים יותר הם וילות הכוללות בריכת שחיה פרטית.
    • Blue Palace- מלון עם 300 חדרים גדולים ומרווחים. ירידה אל החוף ברכבל ונוף מרהיב הנשקף מכל חלון. מגוון מסעדות וברים בסגנונות שונים, ספא יוקרתי המכיל בריכת עיסוי מרשימה, ואפשרות לסעודת ערב אינטימית על קצה המזח. בין הפעילויות שהמלון מציע ניתן למצוא שיט קיאקים וטניס וכן חדר כושר משוכלל. הילדים ייהנו במועדון ומגוון פעילויות המיועדות רק עבורם וכוללות בריכת שחייה פרטית, תיאטרון, דייג וציור.
מלונות באיי יוון - רודוס

    • Atrium Platinum - מלון גדול ומרווח המציע את הטוב שבשני העולמות: קרוב לעיר אך נפרד ושקט. החדרים בו גדולים ומרווחים והספא הגדול ברודוס, מפואר ומפנק במיוחד.
    • Aldemar Paradise Mare - בחלקו המזרחי של האי נמצאת פנינה אמיתית למשפחות. החדרים מציעים הפרדה בין חדר ההורים לילדים בדמות דלת הזזה ושלל פעילויות המיועדות להעסיק את הילדים: מגלשות מים, צוות בידור המדבר במגוון שפות, קולנוע, מיני גולף ודיסקו כל ערב. ההורים יכולים להתפנק בזמן שהילדים מועסקים בחנויות המלון, בספא או אפילו לקבל שיעורי ריקוד יווני.
    • שרתון - סטנדרטים גבוהים, שירות מצוין והשף הטוב ביותר באי ובעל כוכב מישלן. אחד מעשרת המלונות המעוצבים ביותר ברודוס ממוקם על צלע הר וזכה בתואר של המלון שנותן את ההשקעה הטובה ביותר עבור הכסף.
 



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב