דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השקעות נדלן בירושלים 

מאת    [ 24/10/2012 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 1868 פעמים ]

לאחרונה חזרו משקיעים רבים לחפש השקעות נדלן בירושלים. התשואות הסבירות בירושלים, בהשכרת דירות מגורים, נעות סביב ה-3%-4%. עם זאת, במקרים רבים ניתן להשיג עליית ערך משמעותית כתוצאה מהשקעות בשכונות הנמצאות בהתפתחות מואצת בירושלים.

בשל המחסור בקרקעות לבנייה ועיכובי פרוייקטים מסוג תמ"א 38 ופינוי בינוי, מחירי הדיור בירושלים מאמירים בהתמדה, אך לאחר מחקר קצר ניתן לזהות הזדמנויות מעניינות להשקעות נדלן בשכונות המתפתחות של העיר:

שכונת ארמון הנציב: שכונת ארמון הנציב נהנת כיום מביקושים חדים לדירות למגורים. זאת, בשל עליית מחירי הדירות בשכונת ארנונה, שמתרחשת עקב שיווק מאסיבי של מאות דירות יוקרה חדשות בשכונה זו. המחירים בשכונת ארנונה, שנסקו ב-10%-15% בשנה האחרונה יצרו פערי מחירים עצומים בין 2 השכונות והביאו להגדלת הביקושים, בייחוד מצד המשפחות הצעירות, בשכונת ארמון הנציב.

שכונת קטמונים: דירות המגורים בשכונת הקטמונים (בייחוד באיזור קטמון ח' ו-ט') מהווים כרגע הזדמנות רכישה מעניינת ביותר. בעוד כ-3 שנים הסטודנטים השוכרים דירות בשכונת נחלאות, מרכז העיר, מוסררה ורחביה לא יוכלו לעמוד במחירי השכירות הגבוהים ויחפשו את האלטרנטיבה המשתלמת מבחינת מרחק, עלות ואופי (כלומר שכונה שעדיין לא התגבשה מבחינת תמהיל האוכלוסייה שלה כשכונה של משפחות. לדוגמא שכונת ניות כבר מאופיינת באוכלוסייה של משפחות). האלטרנטיבה הקרובה ביותר לכך היא שכונת הקטמונים, בה מתרחשים כיום שינויים רבים, בעוד משפחות מבוגרות מוכרות את דירותיהם לזוגות צעירים ומשקיעים שגילו את השכונה זה מכבר.

שכונת נחלאות: אם בשכונות הקודמות התייחסנו לרכישת דירות להשקעה, הפעם נתייחס אל רכישת נכסים מסחריים. בחלק הצפון מערבי של שכונת נחלאות – ברחוב ניסים בכר ובחלק המערבי של רחוב אגריפס – מתפתח איזור בילויים חדש ואטרקטיבי. האיזור, שעד לפני מספר חודשים פעלו בו עסקים ותיקים, מקבל תנופה מחודשת עם כניסתם של ברים, מסעדות ועסקים הקשורים לחיי הלילה והבילויים. התנופה נמצאת כרגע בשיאה וערכם של הנכסים המסחריים באיזור צפוי לעלות בתקופה הקרובה.

שכונת גילה: שכונת גילה היא השכונה הדרומית ביותר בירושלים. הריחוק של השכונה ממרכז העיר ביחד עם היותה שכונת הספר של ירושלים, המפרידה את העיר מבית ג'אלה, הביאו למיתוג שלילי לשכונה אך לאחרונה המציאות משתנה. תוכנית תחבורה שאושרה זה מכבר בדבר חיבור כביש בגין דרום לגילה, תחבר את שכונת גילה באופן אינטגרלי יותר לירושלים. הכביש אמנם יושלם ב-2015, אך משפחות רבות ומשקיעים רבים, קלטו את פוטנציאל עליית המחירים הטמון בשכונה והחלו לרכוש בה דירות בקצב מוגבר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב