דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב חדרי תינוקות 

מאת    [ 24/10/2012 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 2250 פעמים ]

עיצוב חדרי תינוקות תמיד יערב את בטחונו של התינוק, מרכיב הנוחות שלו, הקו הסגנוני בו אתם מעוניינים והתקציב אשר עומד לרשותכם. יש אפשרות לשכור את שירותיהם של מעצבים מקצועיים המומחים בחדרי תינוקות, להיעזר בפגישת ייעוץ עם המוכר של החנות בה אתם מתכננים לקנות את הריהוט או שאתם יכולים להחליט כי כל התכנון של העיצוב והבחירות השונות יעשו בלעדית רק על ידכם. כאן חשוב לקחת בחשבון מספר נקודות חשובות אשר נגולל במאמר זה.

 

עיצוב חדרי תינוקות- ההווה לעומת העבר

חשוב לדעת כי עיצוב חדרי תינוקות מחייב תכנון נכון. כאן חשוב לתכנן מראש מהו התקציב אותו אתם מייעדים לקניית מיטת תינוק ושאר הרהיטים והאביזרים לחדר, האם אתם מעוניינים בחבילת ריהוט המיועדת אל חדרי תינוקות, דבר אשר יכול להוזיל לכם בצורה משמעותית את ההוצאה. מהו הקו הסגנוני בו אתם מעוניינים, האם תהיו מעוניינים שהחדר ישמש את התינוק גם כשהוא יגדל ולכן חשוב לבחור ברהיטים מודולרים וכן בצבעים לקירות אשר יתאימו גם לשלב מאוחר יותר. מאיזו חנות אתם מעוניינים לרכוש את הריהוט ובדיקה יסודית כי כל הרהיטים אותם אתם בוחרים לחדרו של הילד אכן עומדים בתקן הבטיחות שהוציא מכון התקנים הישראלי.

 

עיצוב חדרי תינוקות- רהיטי תינוקות

כאן חשוב לקחת בחשבון כי יש לחלק את החדר לשני אזורים. האזור הראשון יהיה זה שבו התינוק ישן וזה אשר יכלול מיטת תינוק וכורסת הנקה. האזור השני יהיה האזור בו יהיו מאוחסנים הבגדים והמשחקים של התינוק ובו יוצבו הארון, שידת ההחתלה ועוד. חשוב לתכנן את החדר בצורה בה מיטת התינוק תמיד תהיה מוצמדת לאחד מקירות החדר הפנימיים וזאת על מנת שהתינוק ירגיש כי יש לו פינה מוגנת וכי הוא לא יושפע מהחום ומהקור של בידוד לקוי בקיר חיצוני. יש לוודא כי מיטת התינוק תמיד תהיה בנויה על פי התקן וכי המזרון של המיטה יהיה חסין מפני אש ועשוי מחומרים אשר לא יגרמו לתינוק לפתח תגובות אלרגיות כלשהן. ליד המיטה מומלץ למקם שני דברים. הראשון הוא שידת ההחתלה והשני יהיה כורסת ההנקה. גם כאן חשוב לוודא כי אלו לא יהיו ממוקמים על או ליד קיר חיצוני ואם בכל זאת אין לכם ברירה כי מדובר על חדר קטן מאוד יש לוודא כי אלו לא ממוקמים מתחת לחלון.

 

בנוסף, חשוב לקחת בחשבון את האביזרים הנלווים בחדר התינוק, הצבעים, התאורה ופתרונות ההצללה. תמיד יש לוודא כי אתם בוחרים וילונות לחדרי תינוקות אשר יספקו פתרונות הצללה אפקטיביים ווילונות שהצבע שלהם אינו נועז מדי. בנוסף, יש לוודא כי הוילון אינו ארוך מדי, וזאת על מנת שלא יתרחש מצב בו תטיילו עם התינוק בחדר והוא ימשוך את הוילון. לגבי התאורה, חשוב לבחור תאורה כללית אשר תפזר אור על כל החדר וכן תאורה ממוקדת, כמו למשל מנורות לילה המפזרות אור ממוקד ונעים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב