דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדבקות פנים לעיצוב הבית - טרנד עיצוב עולה 

מאת    [ 24/10/2012 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 1844 פעמים ]

הטפטים שהיו כל כך פופלאריים לפני כמה עשורים חוזרים בשינוי אדרת והפכו למדבקות קיר צבעוניות ומדליקות. המדבקות מאפשרות שימוש באלמנטים ייחודיים בעיצוב חללים בבית ובמשרד ותפסו תאוצה רבה בעיצוב דירות של צעירים, סטודנטים ומשרדי הייטק שמבקשים להוסיף צבעוניות לחיי היום יום ואולי להעלות חיוך על פני המתבונן.

מאמר זה יסקור יתרנות ושימושים של שונים אפשריים למדבקות הקיר בעיצוב בית מגורים, בעיצוב חללים קטנים, בעיצוב חדרי ילדים, ריהוט ומשרדים. 

היתרון הבולט של המדבקות הוא הנוחות והקלות של הדבקה והסרת האלמנט. בניגוד לטפטים הישנים אותם יש להדבקים במיומנות ומקצועיות רבה על גבי קיר שלם מהרצפה עד התקרה, המדבקות קלות לשימוש ולא מצריכות כל ידע מקצועי או כלים על מנת ליישם על גבי קיר. כמו כן, אין צורך להשחית קיר שלם לצורך הוספת אלמנט צבעוני ובמקרה הצורך ניתן אף לגזור את המדבקה כדי שתתאים לגודל מצומצם יותר. יתרונות אלו משמעותים מאוד בעיקר עבור שוכרי דירות שמעוניינים לעצב את ביתם ולהשתמש בצבע או אפליקציות שונות אבל לא יכולים להרשות לעצמם לבזבז זמן רב וכסף על הדבקה של טפטים או צביעה של קירות שלמים. בעזרת מדבקות קיר ניתן בקלות להוסיף צבע וייחודיות לקירות בדירה שכורה ולהסיר בקלות בגמר החוזה מבלי להשאיר סימנים ומבלי לייצר עבודה נוספת בעת המעבר. 

יתרון נוסף הוא המגוון הרחב - כיום יש בשוק אלפי דוגמאות של מדבקות בצורות, גדלים וצבעים שונים ומיוחדים. ישנן מדבקות עם אמרות חכמה, ציטוטים, תמונות מפורסמים, דמויות מצוירות עוד ועוד אפשרויות רחבות. היצע המדבקות הרחב מאפשר התאמה לחללים שונים ולחדרים שונים בבית. כך לדוגמה ישנן מדבקות קיר לחדרי ילדים עם דמויות מוכרות שילדים אוהבים, חיות ספארי ומגוון רחב של אלמנטים צבעוניים המתאימים לחדרי ילדים. ניתן להפוך את ההדבקה לפעילות משפחתית משותפת ולעצב ביחד עם הילד או הילדה את חדריהם. כאמור, פעולת ההדבקה קלה וביצוע וכך גם ההסרה, ניתן למעשה לשנות את עיצוב החדר ולהחליף מדבקות לפי התפתחות הילד או אחת לתקופה כפעילות משפחתית.

רבים מעדיפים להשתמש במדבקות הקיר לעיצוב חללים גדולים כמו סלון או משרד ולעשות בהן שימוש פונקציונאלי ולא רק דקורטיבי. ישנן מדבקות קיר עם טקסוטורות מגע שונות, מדבקות בצורת שעון שניתן להוסיף להן מנגנון פעיל ועוד דוגמאות רבות. כמו כן, ניתן להעזר במדבקות לעיטור רהיטים ישנים (אפשר להדביק על גבי עץ או זכוכית) ובכך לעשות שימוש בריהוט ישנן. צעירים רבים אוהבים דווקא מדבקות קיר לסלון ועושים בהן שימוש להסתרה של פגמים בדירה או לתת אפקט של הגדלת החדר.

עיצוב דירת המגורים נהיה פשוט יותר וכיף יותר בעזרת שימוש במדבקות קיר מעוצבות שמוסיפות צבע לכל חלל בבית או במשרד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב