דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות מתכת או עץ ? מה כדאי 

מאת    [ 23/10/2012 ]

מילים במאמר: 562   [ נצפה 2757 פעמים ]

קוראיי   היקרים,

לא  אחת   אתם שואלים  את עצמכם מה כדאי  לנו   לבחור   דלתות פח   או דלתות  עץ  ?,  באלה   חומרים   עלינו להתשמש   ומהו הסיכון אשר אנחנו   לוקחים על  עצמנו   בבחירת  סוג החומרים של דלתות  הכניסה  המעוצבות.    שאלות  ותהיות  רבות  אלה , ועוד רבות ואחרות, עומדות בפניכם בבחירתכם  את הדלתות  המעוצבת לבית חלומותכת   בכתבה  הזאת תוכלו לקבל מידע על הדלתות  המשווקות   כיום  על ידי מספר מצומצם  של יצרנים מסוגים   שונים ומשונים וכך לבחור בצורה יותר טובה את  סוג   החומר  המתאים לכם  ולהשוות  בין מפרט  אחד למישנהו!

דלתות  מעוצבות  לבית או לעסק, שמטרתם הבסיסית הינה הגנה ויכולת הרתעה , משמשים בשנים האחרונות גם אלמנט יופי  בשילוב בטחון   ועוטצמה .  הדלת הנה  כרטיס הביקור לביתכם והוא שיכתיב את האווירה והיופי   שהבית משדר, עוד לפני שנכנסתם אליו.

לכן, דלתות מעוצבות   בסגנונות שונים מציפים את השוק ובפניכם עומדות אופציות רבות לבחירה. בין  האופציות  הרבות שעומדות לפנינו הנם  חברות המיצרות את המוצרים וכן חברות אשר משווקות את המוצרים.קיימים בשוק הדלתות גם  סוג נוסף של פעילות שיווקיות בכך שהמשווק רוכש את גוף הדלתות מיצרן ומרכיב את החלקים מחברות שונות ומשונות ולא תמיד מקוריים על גוף הדלת.

החלטתם שאתם רוצים דלתות מעוצבות  מה עלכם לעשות?, ראשית, עליכם לבחור את עיצוב הדלת  ואחר כך לפנות לבעל המקצוע המתאים לכך   ואני ממליץ בחום  רב לפנות רק  ליצרני  הדלתות  בלבד.   דבר  זה יקנה לכם   אחריות למוצר  ושירות  המתמשך על פני חמש שנים  לחלק  ניכר מהמוצרים .

. אם אתם לפני או במהלך שיפוץ, אל תתביישו, התייעצו עם האדריכל או מעצב הפנים שמלווה אתכם. אחרי הכל, הדלת המעוצבת הינה חלק מרכזי בבית. אם בחרתם דווקא בשיטת "עשה זאת בעצמך באמצעות נגר "  משיקולים כלכליים או דחף אמנותי כזה או אחר, דעו כשאתם מחליטים, העמידו את עצמכם בפני החלטה  האם  יש להתקין דלת  עץ או דלת פלדה  ,מהם  היתרונות  והחסרונות?מהו המנחיר? .דלת פלדה מעוצבת  מסופקת ב-5 שנים אחריות  ודלתות עץ מספקים בדרך כלל 12 חודשי -אחריות  למה? שאלתם את עצמכם שאלה זו?  . ישנם חברות  אשר מתקינים על דלת הפלדה חיפוי עץ. הדבר לא מומלץ  מכוון  שחיפוי העץ על המתכת  מושחל בלייסטים   הקפיים ומודבק על הפלדה , מכוון  שמקדם ההתפשטות של המתכת שונה מהעץ  יוצר המצב תהליך כימי שהדקורציה  נפגעת מקץ זמן קצר ולרוב מחליפים את הדלת בדלת  אחרת ושונה .

  חשבו טוב איזה דלת מעוצבת תותקן בצורה הטובה ביותר על הצרכים המרכזיים שלכם. אם אתם מבקשים הגנה מושלמת לבית, בכל מחיר, דלתות מעוצבות  ניתנות בשילוב  , מנגנון   חשמלי,מחזיר שמן,מנגנון  פתיחה מרחוק , מנגנון טביעת אצבע,המבוקר על ידי מנגנון אוטומטי הוא הפתרון המושלם והמומלץ בבית  חכם . אם אתם רוצים  לאפשר  כניסת חיית  המחמד  שלכם  דרך  הדלת ישנה אפשרות  שניתן לפתוח פתח בדלת בחלק התחתון  כולל דלתית  (ישנו מאמר מפורט  בסידרת מאמריי בנושא זה )  ודאו כי הדלתות  מגיע ות עד הרצפה על מנת  שנמנע  כניסת חרקים  חול ואבק מחלקה התחתון  של הדלת ..  ואם אתם רק רוצים לשפץ דלת קיימת בחרו דווקא בחומר ובחברה  אשר  שווקה  לכם את המוצר .  לקראת הסוף, בוא נדבר שנייה תכלס, על העיצוב. היות ודלת הכניסה מוצגת לראווה להולכים ושבים ולבאי הבית , כיום  מעצבים רבים  בוחרים  בדלת הכניסה  דלת מעוצבת  בסגנון  יווני-רומי

 ולכם  קוראיי היקרים  דעו   שכיום, המגוון הוא  גדול : דלתות עץ מפוארות , דלתות  המשלבים בתוכם ברזל וזכוכית,  דלתות צבעוניים  בשילוב זכוכית  ,דלתות  בצבע  רק שימו לב, והתאימו את הדלת  לעיצוב הבית הבית. פתח  קטן ומשמים  לא מתאים   לבית גדול ומפואר     מעוצב ומרשים- טעות שיכולה להרוס לכם את האפקט   המרשים  שניסיתם ליצור בבית חלומותכם .

תמיד  תבחרו   נכון  -  שילוב בטחון  יופי  ועוצמה     בחברה האכותית ביותר  המשווקת   דלתות מעוצבות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב